Ole voisi ottaa kanssa vähän poppamiehen soossia kentälle.Kävin muuten tänään apteekissa. Ei määrätty Brunoa mutta nyt Bruno voisi olla kentällä tarpeen
Mua ei pelota yhtään, kun on riittävän hidas niin ei enää paljoa voi hidastua.Pelottaa jo kuinka hidas Maguire on 3-5 vuoden kuluttua
Kaverilla on just se mitä meidän Mata kaipaa, mustan miehen jalat.Club Bruggella on parempi Mata. Epistä.
Laitapelaajat Williams ja Dalot pelaavat tällä hetkellä ihan hirveällä tasolla.
Mun puolesta saa löntystellä, jos maaleja tulee tähän tahtiin.Vähän ketuttaa myöskin katsella Martialin pää pystyssä löntystelyä
Vähän ketuttaa myöskin katsella Martialin pää pystyssä löntystelyä
Kiitos tästäVähän ketuttaa myöskin katsella Martialin pää pystyssä löntystelyä
Martialia ei ainakaan naurattanut tuo vesisade. Itse tykkäsin aina pikkuskidinä, kun kesken futismatsin alkoi satamaan vettä.
Etkä tehnyt koskaan maaleja?Sama. Sitäpaitsi itse en koskaan löntöstellyt enkä pelannut typerästi
Etkä tehnyt koskaan maaleja?
Näki jopa pallon kun ei hiekka pöllynnyt ilmassa, jos oli niin onnekas että pelattiin nurmella niin pysty vetää liukkareitaSama. Sitäpaitsi itse en koskaan löntöstellyt enkä pelannut typerästi
Eli se toinen oli se ainut maali minkä päästit kun olit veskari?Muistan kaksi osumaa.
Ensimmäisessä ohitin laitapakin laittamalla pallon hänen jalkojensa välistä. Sen jälkeen kohotin katseeni kohti maalia ja näin takakulmassa tilaa. Komea kanuuna lähti ja upposi juuri sinne.
Enemmän räpiköin sitten tolppien välissä