Mainos

Jalkapallo – liveseuranta

• 6 686 066
  • 128 042

Linc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Siellä alkaisi juuri nyt Bundesliigan kärkikamppailu ja Viaplaylta kun laittaa pelin pyörimään niin näkyy NHL-uusintaa. Hyvää työtä.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Huhhu upea syöttö Messiltä ja De Jongilta kliininen haltuunotto sekä viimeistely. Vauhdikas alku ja 1-1.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu

Katsonvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit LFC
Perhana sait ylipuhuttua minut.

Tilasin ruudun
Ohhoh!
Mulla on ruutu+ itseasiassa urheilulehden kylkiäisenä, Tykkään printtimediasta.

Donnarumma on ainoa syy, miksi Milan ei ole putoamisviivan tuntumassa.
Lukaku näyttää vähän orvolta kun Lautaro ei pelaa. Kundit vietti jouluakin yhdessä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Upea laukaus, Betis johtoon Fekirin maalilla!

(1)
  • Tykkää

Katsonvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit LFC
Zlaaataaaaan! Futiksessa ei maalivaheteja yleensä vaihdella, mutta nyt Contena vaihtaisin.

Lert, Italiassa on erittäin mielenkiintoisia ailahteluja. Joulutauon jälkeen moni joukkue on pelannut ihan päin helvettiä.

(1)
  • Tykkää

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Hieno paikka San Siro.

Olen kerran käynyt kierroksella tuolla. Vissiin menee kohta uusiksi tuo stadion?

Lert, Italiassa on erittäin mielenkiintoisia ailahteluja. Joulutauon jälkeen moni joukkue on pelannut ihan päin helvettiä.

Menossa on tosiaan kiinnostavin kausi miesmuistiin. Juvekin otti juuri pataan Veronassa. SerieA:ssa on vielä jotain vanhan ajan tenhoa vaikkapa Valioliigaan tai LalIgaan verrattuna.

Ja Inter maalin päähän...

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Hieno paikka San Siro.

Olen kerran käynyt kierroksella tuolla. Vissiin menee kohta uusiksi tuo stadion?

tämä löytyi myös liittyen aiheeseen

(1)
  • Tykkää
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy