Ei siellä muitakaan ole.Ja yksi päätön munaravuri tuonne vielä kaivattiinkin kentälle...
Ei siellä muitakaan ole.Ja yksi päätön munaravuri tuonne vielä kaivattiinkin kentälle...
Älä lyö enempää mieltä matalaksi..... :)Ei siellä muitakaan ole.
Jos United kysyy, niin hintalappu nousee yli 20 miljoonan.Oliskohan Rooney saatavilla loppukaudeksi?
Se nyt tästä vielä puuttuisi, oli jo viimeisellä United-kaudella huono ja Everton-kaudella vielä huonompi. Toki, kyllä se noista Martialin paikoista ois maalin tehnyt. Jos vaan olisi niin mukaan ehtinyt.Oliskohan Rooney saatavilla loppukaudeksi?
Joku brittien paskatabloidi huhuili tuota paluuta ihan oikeasti pari päivää sitten. Tuli kyllä vähän naureskeltua tuolle.Oliskohan Rooney saatavilla loppukaudeksi?
Ajatuksena kai että ottaisi sitten seuraavaksi managerin paikan haltuun. Onhan sillä jo kokemusta. Mutta joo, ihan paskaluokan huhu oli se.Joku brittien paskatabloidi huhuili tuota paluuta ihan oikeasti pari päivää sitten. Tuli kyllä vähän naureskeltua tuolle.
Jos vakavasti lähdetään pohtimaan, niin missä kunnossa Scholes on? Viimeksikin paluu tauon jälkeen sujui melko hyvin, joten pitäisikö ottaa uusiksi?
Olisihan se kiva päästä takaisin UCL:ään, mutta itse haluaisin kyllä seuraavaksi puikkoihin sellaisen kaverin, joka haluaisi joskus voittaakin jotain.Pitäiskö sille Pochettinolle soittaa huomenna ja kysyä mitä kuuluu?
Jätetään nämä hassuttelut mikoille. Se on aivan sama kuinka monta valmentajaa tuolla käy jos Woodward vastaa pelaajapolitiikasta.Pitäiskö sille Pochettinolle soittaa huomenna ja kysyä mitä kuuluu?
Jätetään nämä hassuttelut mikoille. Se on aivan sama kuinka monta valmentajaa tuolla käy jos Woodward vastaa pelaajapolitiikasta.
No loppujen lopuksi aika harva siihen mitään positiivista on tuonut. Ehkä Martial ja AWBEipä tuo Greenwood ole tuonut mitään Unitedin peliin tänäänkään.. Liian hento on vielä, mutta varmasti tulee olemaan vielä tärkeä pelaaja Unitedille muutaman vuoden sisään. No nyt pääsi laukomaan sentään
Ja näin, oikeassa olin. Sieltä jo fanit poistuvat kesken ottelun.Old Trafford ei antaisi tätä anteeksi.
Hankintavalta on SAF:n jälkeen ollut nimenomaan Woodwardilla. Manageri voi pyytää pelaajia.Unitedilla managerilla on aika iso valta päättää ketä hankitaan. Minä en nyt niin woodwardia kauheasti syyttelisi.
Tästä oli jokin aika sitten Urheilulehdessä hyvä juttu. Vaikka joukkue kyntäisikin jonkin aikaa, niin silti se ei maailmanlaajuisessa mittakaavassa vaikuttaisi kuitenkaan niin paljoa, koska lähihistoriassa on kuitenkin menestystä ollut.ja rahahanat laskevat.
En lähde inttämään vastaan, koska uskon että Urheilulehden toimittajat tietävät minua paremmin. Kuitenkin pelaajat haluavat voittaa, ja pelaajat karttavat sellaista seuraa joka ei voita.Tästä oli jokin aika sitten Urheilulehdessä hyvä juttu. Vaikka joukkue kyntäisikin jonkin aikaa, niin silti se ei maailmanlaajuisessa mittakaavassa vaikuttaisi kuitenkaan niin paljoa, koska lähihistoriassa on kuitenkin menestystä ollut.