Manun alakerta ihan divaritasoa ja Newcastle ansaitusti johtoon 0-1.
Vanha ManUn tappaja Matty Longstaff asialla. Ei saa pelkällä rahalla puolustusta kuntoon ei. Niitä pitää myös osata valmentaa.
Manun alakerta ihan divaritasoa ja Newcastle ansaitusti johtoon 0-1.
Kuulemma yliarvostettuHerrajumala Greenwood.
Kuulemma yliarvostettu
Alkaa olla harakoilla peppu kohta kipeenä. Mutta varmaan tuokin hylätään kun gingeri ei kestä osumaa ja jää makoilemaan kuin valas rannalle.
Juu eipä tuo ihme ole jos pelinavaus on sitä että yksi syöttö puolustajalle ja 50 metrin syöttö eteenpäin ja menetys. Toki tilastojen mukaan tuon olisi pitänyt Unitedia vastaan toimia.Joka kerta tällä kaudella kun Bruce on alkanut säätämään pelisuunnitelmaa on ollut perse kipeänä ja kovaa.
Juu eipä tuo ihme ole jos pelinavaus on sitä että yksi syöttö puolustajalle ja 50 metrin syöttö eteenpäin ja menetys. Toki tilastojen mukaan tuon olisi pitänyt Unitedia vastaan toimia.
Saint-Maxim on kyllä sähäkkä kaveri ylöspäin. Joelinton ei omaan silmään mikään sysipaska ole ollut niissä peleissä, mitä olen nähnyt ja tänäänkin hyvin alusti tuon maalin. Toki 40 miljoonalla odotusarvo on, että maaleja vain pitää tulla. Saattaisi olla ihan käyttökelpoinen pelaaja jos niitäkin paikkojakin joskus tulisi.Nyt vielä päälle unohtunut työnteko ja roolit kokonaan. Gayle on ollut koko uransa täysi turhake Valioliiga-tasolla ja siellä se kärjessä avaa, ei voi ymmärtää. Keskikenttä makaa liian alhaalla ja Almiron jää todella yksin tuossa kymppipaikalla. Näkyy ikävän paljon Saint-Maximinin puuttuminen myös. Joelinton nyt on ollut koko kauden turhake.
3-1. Olen projekti etenee
Saint-Maxim on kyllä sähäkkä kaveri ylöspäin. Joelinton ei omaan silmään mikään sysipaska ole ollut niissä peleissä, mitä olen nähnyt ja tänäänkin hyvin alusti tuon maalin. Toki 40 miljoonalla odotusarvo on, että maaleja vain pitää tulla. Saattaisi olla ihan käyttökelpoinen pelaaja jos niitäkin paikkojakin joskus tulisi.