Loukkaantunut vai odottelee siirto Real Madridiin? Lisäksi kyllä Manun keskikenttä tarvitsee vahvistusta, vaikka Pogba olisikin kentällä. Koodinimi Fabinho 2.0 tekisi unelmaa Manulle.Tuskinpa sitä pitää mistään hankkia, kun joukkueessa on jo sellainen. Harmi vain, että ei ole tällä hetkellä pelikunnossa.
Tullut luettua vähän liikaa Daily Mailia ja muita roskalehtiä?Loukkaantunut vai odottelee siirto Real Madridiin?
Niinhän sitä sanotaan, että ei savua ilman tulta. Minä uskon, että Pogba haluaa Real Madridiin. Eri asia sitten haluaako Real Madrid Pogbaa hinnalla millä hyvänsä.Tullut luettua vähän liikaa Daily Mailia ja muita roskalehtiä?
Miten tämä nyt liittyy siihen, että väitit tuota Pogban loukkaantumista joksikin salaliittoteoriaksi? On tuo Pogba kyllä ovela kaveri, kun on päättänyt vapaaehtoisesti olla lähes koko syksyn pelaamatta, vaikka kesällä on edessä tärkeät EM-kisat. Jos ei pääse tammikuussa Madridiin, niin onkohan hän vielä koko keväänkin "loukkaantuneena" ja jättääköhän hän vielä EM-kisatkin väliin?Niinhän sitä sanotaan, että ei savua ilman tulta. Minä uskon, että Pogba haluaa Real Madridiin. Eri asia sitten haluaako Real Madrid Pogbaa hinnalla millä hyvänsä.
Jälleen kerran Manu ei voita Fergusonin takia.
Enhän minä väittänyt Pogban loukkaantumista salaliittoteoriaksi. Minä kysyin, että onko Pogba loukkaantunut vai odotteleeko siirto Madridiin. Kysymyksen tunnistaa helposti siitä, että lauseen lopussa on kysymysmerkki.Miten tämä nyt liittyy siihen, että väitit tuota Pogban loukkaantumista joksikin salaliittoteoriaksi? On tuo Pogba kyllä ovela kaveri, kun on päättänyt vapaaehtoisesti olla lähes koko syksyn pelaamatta, vaikka kesällä on edessä tärkeät EM-kisat. Jos ei pääse tammikuussa Madridiin, niin onkohan hän vielä koko keväänkin "loukkaantuneena" ja jättääköhän hän vielä EM-kisatkin väliin?
Ei helvetti kuinka huono Arsenal puolustus on.
Onneksi pääsivät eroon Emerystä niin pelaajat saavat pelata haluamaan peliä.No hohhoijaa Arsenal. Voitteko te edes yrittää puolustaa?
Guendouzi tosiaan tuli Ranskan divarista suoraan Arsenalin avaukseen melkein ykkösmieheksi keskikentälle.
Ihan ei ole auennut, mikä on se suunnaton potentiaali mikä hänessä nähdään kun aika tuntemattomuudesta nousi.Ja on aivan käsittämätön sukka kuten koko edustamansa joukkue