Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 138 198
  • 122 247

Sambody

Jäsen
Tämän hetken Barcelonan viimeistely alkaa kohta olla jo surkeudessaan legendaarista. Iniestan maalikin taisi olla vain poikkeus sääntöön.
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Mielenkiintoisia tuomariratkaisuja tänään nähty. Unicef tai ei, mistäs sen tietää varmasti.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Nyt toi Cuenca vaihtoon ja Tello/Pedro kehiin. Ei saa mitään järkevää aikaiseksi.
 

RDivis

Jäsen
En ole GaDa, mutta voin vastata, että ei ole. Juventusta tullut seurattua kuitenkin n. 18 vuotta enemmän tai vähemmän aktiivisesti ja mun mielestä siellä on meno enemmänkin siistiytynyt viime vuosina. Espanjalaiset ovat vieneet sen kyseenalaisen kunnian itselleen, eikä lädiliigakaan nykyään kaukana ole.

Itse en ole paljoa Serie A:ta katsellut. Vaan eipä tuossa Juve-Roma pelissä, jonka sunnuntaina tapitin juurkaan filmattu. Se nyt oli tietysti vain yksi matsi.
 
En pidä yhtään filmaamisesta, mutta jotenkin tuntuu välillä unohtuvan, että jos joukkueet kuten Barca ja Real pitävät palloa 70-80% ottelua kohden, niin kyllä niitä rikkeitä ja "rikkeitä" kohdistuu myös heihin enemmän kun vastustajaan. Lisäksi kun pelaajat kuten xavi, iniesta, messi jne. osaavat suojata palloa erittäin hyvin, niin niitä koputellaan helposti sukille.
Osaavat toki tarpeen tullen mennä myös kevyesti maihin.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Voi prkl. Pilkku meni ohi vessakäynnin aikana. Ronaldolla, mitä, 20-30 onnistunutta pilkkua putkeen? Mites Messillä? :)
 

Ralph

Jäsen
Tämä on oma näkemykseni myös. Nimenomaan tuo pelin siistiytyminen, ja kiitos kun kommentoit.

Hyvin samalla kannalla tosiaan olen minäkin. Vähenemään päin ollut viime vuosina ja peli on ollut aina vain hienompaa katseltavaa tuolta osin.

Tshekille keltainen kortti, mutta ei tuomarilla voi olla pokkaa antaa enää toista.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Pakko toivoa Barcalle maalia, koska on vaikea keksiä väsyneempää finaalia, kuin Madrid-Chelsea. Bayernista ei huomenna juuri vastusta liene ja lontoolaisten sumppua ei jaksaisi enää loppuottelussa katsella.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sivuhuomiona on muuten hienot suosikkijoukkueet. Barca, Espanja, Bruins ja City. Aikamoista. Onnekas olet.

Tarviiko mennä henkilökohtaisuuksiin! Mitäs vittua sen sulle on väliä ketä mä kannustan! Ihan sama, ei mua kiinnosta. Seuraa vaan peliä ja ole hiljaa..
 

Ralph

Jäsen
Kylläpä on samannäköiset valmentajat joukkueilla. Katsoin jo, että mitä Torres tekee Barcelonan penkillä, kunnes huomasin ettei vieressä olleella valmentajalla ollut enää sitä liiviä, mikä Barcan valmentajalla on.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eihä täällä kukaan huomannut, kun Puyolia lyötiin kyynärpäällä naamaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös