V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
AWB sai kyllä osakseen aikas paskaa tuomarointia: ei käsivirhettä ja naama peruslukemilla tästä huomautettuaan sai keltaisen.

Kuten Bat Helvetistä, olen poissa kun aurinko taas saa

He jotka eivät asioista ymmärrä, voisivat luulla, että kyse on jääkiekosta. Heille vain hymyilen...
Suosikkijoukkue
Manchester United
Siinähän se pelin kuva oli lyhyesti. Unitedilta surkea erikoistilanne ja James jää makaamaan.

"toivottavasti C-paidat laittavat väännön päälle eivätkä raiskaudu" Tempura

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Jei! Greenwood sisään!

Kuten Bat Helvetistä, olen poissa kun aurinko taas saa

He jotka eivät asioista ymmärrä, voisivat luulla, että kyse on jääkiekosta. Heille vain hymyilen...
Suosikkijoukkue
Manchester United
Valioliigan kuuden ison joukkueen takana tulevista porukoista ei ole yksikään suuremmin vakuuttanut ja tänäänkin Everton ansaitusti tappiolla 1-0 Aston Villaa vastaan puoliajalla.

"toivottavasti C-paidat laittavat väännön päälle eivätkä raiskaudu" Tempura
Suosikkijoukkue
Se turkoosi lahtelainen & Dallas Stars
Villalle tänään arvokas voitto Evertonista. El Ghazi tekee aivan lopussa vielä 2-0 kotijoukkueelle.

♫ Hei rakas kerro mulle mikä on tää tunne, kun ei riitä Linnunratakaan
Voisin tehdä kodin kauniin, tai laulustani valmiin, mut ilman sua ne ois sointuja vaan ♫

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täytyy laittaa korvan taakse kuinka paska toffees on.

Mitä vanhemmaksi tulen niin sitä paremmin ymmärrän,
että on ihan ookoo elää elämää, jota toiset eivät ymmärrä.

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Olen badass ja kyselen toimivaa streamia Pukki-Partyn päivän koitoksiin?

"Ekonomien varsinkin voi leikata tuntuvastikin. Rahan teko ylipäänsä on täysin turhaa hommaa, sillä rahaa on aina sama määrä ja se vain kiertää - eivät siis tee yhtään mitään produktiivista." -ijuka

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Pukki Party alkaa! Nyt jos tuo ukko vielä tässä pelissä pamputtaa maalin, niin on jo melkoinen suoritus. Tosin tekihän ukkeli Pooliakin vastaan maalin - eikä Chelsea ainakaan kovempi vastustaja ole.

Trust me, I know what you're doing.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Teemu Pukki! Dyn dyn dyn dyn dyn! Ei oo mun ukki! Dyn dyn dyn dyn dyn! Teemu Pukki! Dyn dyn dyn dyn dyn! Käyttää kait sukkii! Teemu Pukki! Dyn dyn dyn dyn dyn! Ei pelkää lukkii! Teemu Pukki! Dyn dyn dyn dyn dyn! On homosivari eikä mennyt rukkii!

Marko Anttila - Vain vähän kovempi clutch kuin Logan Couture.

"Hienoa peliä kyllä, mutta et sitten ilmeisesti ole naista (tai miestä) ikinä saanut?? " totesi vihainen Manu-fani Jakke76 Liverpoolin johtaessa 1-0 Manua.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Chelsea heti johtoon.

Marko Anttila - Vain vähän kovempi clutch kuin Logan Couture.

"Hienoa peliä kyllä, mutta et sitten ilmeisesti ole naista (tai miestä) ikinä saanut?? " totesi vihainen Manu-fani Jakke76 Liverpoolin johtaessa 1-0 Manua.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy