No ei siellä enää paljon pahempaa vastusta voi tulla. Tää on hyvä koulu.Vähän turhan kovaan paikkaan Norwich työnnettiin heti alkajaisiksi. No, mikä ei tapa se vahvistaa.
Tosin tulevat tällä kaudella saamaan noin 18 vaikeampaa vastustajaa vastaansa Valioliigassa, joten ei vielä tehdä johtopäätöksiä.Tuolla viimeistelyllä Pool voi laittaa maaliin vaikka Jorma Kinnusen ja silti on kärkikahinoissa.
Hienosti alkoi kausi, voi vittu. Reisi- tai pohjevamma.
Päälikkö muutenkin, tärkein siirto Poolin historiassa moneen vuoteen, pisti Poolin vuotavan puolustuksen vihdoinkin järjestykseen.Toi van dijk on kyllä aika päällikkö noissa kulmissa.
Van Dijk on aika päällikkö joka paikassa. Kaverista huokuu sellainen "mä voitan kaikki kahinat" meininki ja naama koko ajan peruslukemilla. Joka punnan arvoinen Poolille. Ja kottikärryllinen päälle.Toi van dijk on kyllä aika päällikkö noissa kulmissa. Tulee vähän joku Kobe Bryant koriksen puolelta mieleen. Itseluottamus on samaa tasoa.
Toivottavasti. Vaan maalivahtia ei yleensä vaihdeta ilman, että hänellä on suurempi vamma. Damn. Toivottavasti vain venähdys ja 2 viikkoa telakalla.Noh, katotaan nyt. Josko nyt kevyellä venähdyksellä tms. selvittäisi kuitenkin.
Luulisin ettei kovin paha kun itse käveli pois. Ja peli oli jo ratkennut. Tämä on tietysti toiveajattelua.Toivottavasti. Vaan maalivahtia ei yleensä vaihdeta ilman, että hänellä on suurempi vamma. Damn.
Ensin kiljaisin kauhusta, mutta sitten näin, kenet yritti ottaa pois. Ensi kerralla parempi tuuri.Fabinho koitti noutaa Hendersonin puoliajan lopussa, jotta saisi toiselle puoliajalle paremman kaverin keskikentälle. Ei ilmeisesti kuitenkaan onnistunut.
Haluan uskoa myös, että Alisson otettiin pois, koska peli on jo selvä ja kaveri haluttiin heti hoitoon.Luulisin ettei kovin paha kun itse käveli pois. Ja peli oli jo ratkennut. Tämä on tietysti toiveajattelua.
Kimmo Kinnusen katsoi peliä, isänsä Jorma makasi velttona tolppien välissä.Tuolla viimeistelyllä Pool voi laittaa maaliin vaikka Jorma Kinnusen ja silti on kärkikahinoissa.
Ei sitä tuosta pysty päättelemään. Ronaldokin käveli pitkin kenttää EM-finaalissa kunnes suostui paareille.Luulisin ettei kovin paha kun itse käveli pois. Ja peli oli jo ratkennut. Tämä on tietysti toiveajattelua.
Totta, halusivat vain varmistaa, ettei vamma pahene. Silti jokin vamma siellä kuitenkin on ja toivottavasti on poissa peleistä vain muutaman viikon korkeintaan.Luulisin ettei kovin paha kun itse käveli pois. Ja peli oli jo ratkennut. Tämä on tietysti toiveajattelua.
Onhan sen otteissa paljon samaa erään toisen nelosen kanssa. Van Dijk on kyllä iso liideri nyky-Poolin puolustuksessa.Toi van dijk on kyllä aika päällikkö noissa kulmissa. Tulee vähän joku Kobe Bryant koriksen puolelta mieleen. Itseluottamus on samaa tasoa.
Aika vitun mauton vitsi. Ja Fironic tykkää, mistä näitä löytyy?Kimmo Kinnusen katsoi peliä, isänsä Jorma makasi velttona tolppien välissä.
Seppo Rädyn autotallista, kuulemma.Aika vitun mauton vitsi. Ja Fironic tykkää, mistä näitä löytyy?
Aika vitun mauton vitsi. Ja Fironic tykkää, mistä näitä löytyy?