Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 135 639
  • 122 214
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
En oo kyllä surkeempaa pilkkua eläessäni nähnyt :D
 

Ralph

Jäsen
White painaa maaleja kuin hullu ja oli tehdä jälleen yhden ennen kuin häntä rikottiin. Mutta sitten joku toppari tulee kapteenin oikeuksillaan vetämään.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juokseminenkin on kiellettyä? Vaikka siinä on selvä osuma, niin mikä tekee tilanteesta rikkeen?
Se että kaatoi edellä olleen vastustajan? Juoksemalla kaataminen esim vastahyökkäyksen pysäyttämiseen on ns oldest trick in the book.
 

Ralph

Jäsen
Kortti alla ja päättää vetää liukkarin jalkapohja edellä vastustajaa jaloille. Hienoa.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Beckham veti sentään 10 m maalin yli riville 25 kun tulijalka petti
Olin tuolloin onneksi vielä niin nuori, että muistikuvat tilanteesta ovat erittäin hatarat. Englanti on kyllä taitava sössimään näitä rankkuja.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Epäpuhas osuma. Ei yrittänyt noin huonoa pilkkua.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Olin tuolloin onneksi vielä niin nuori, että muistikuvat tilanteesta ovat erittäin hatarat. Englanti on kyllä taitava sössimään näitä rankkuja.

Olin muuten silloinkin mökillä ja olen nytkin. Tais olla Portugalin Em-kisat. Lähti kyllä hienosti taivaalle ja pitkälle
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Epäpuhas osuma. Ei yrittänyt noin huonoa pilkkua.
Ei kai kukaan nyt tahalteen yritä ampua paskaa pilkkua. Brittiläisillä pelaajilla vaan on joku ilmiömäinen taito onnistua jäätymään paineen alla, joka vitun kerta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Joku nyt suuttuu, mutta onhan tää aivan hirveetä katseltavaa. Nainen vetämässä semifinaalissa rankkaria 3 askelen vauhdilla, kun ees kaikilla miehillä riitä jerkku painaa noin palloa reppuun. Kertoo kaiken siitä miten säälittävä on naisjalkapallon taso.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
7 min aikaa vielä. On kyllä ihme jos Englanti kairaa itsensä tasoihin
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Ei kai kukaan nyt tahalteen yritä ampua paskaa pilkkua. Brittiläisillä pelaajilla vaan on joku ilmiömäinen taito onnistua jäätymään paineen alla, joka vitun kerta.
Onko Brittimedian ja kannattajien luoma paine niin kova? Näkyykö että mestaruuksia ei ole tullut vai eikö mentaalipuolta harjotella tarpeeksi? Olisi kiva tietää missä mättää. Koska ei enkut näin usein voi epäonnistua sattumasta.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Taitaa julkkis-lesbiaani Rapinoe oikeasti olla loukkaantunut, kun ei vieläkään parasta jenkkipelaajaa näy. Tosin olen katsellut osittain ilman selostusta, joten ehkäpä joku info tullut jo, joka mennyt sitten ohi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joku nyt suuttuu, mutta onhan tää aivan hirveetä katseltavaa. Nainen vetämässä semifinaalissa rankkaria 3 askelen vauhdilla, kun ees kaikilla miehillä riitä jerkku painaa noin palloa reppuun. Kertoo kaiken siitä miten säälittävä on naisjalkapallon taso.

En ole koskaan raportoinut kenenkään viestiä, mutta joskus voisi kokeilla, kun faktat ei ole kunnossa kolmen askeleen pilkuista:

https://www.youtube.com/watch?v=zelMbnH-DEE

Periaatteessa ehkä tuossa lukee kuinka se on mahdollista ja onkin, niin silloin se on myös naisille.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joku nyt suuttuu, mutta onhan tää aivan hirveetä katseltavaa. Nainen vetämässä semifinaalissa rankkaria 3 askelen vauhdilla, kun ees kaikilla miehillä riitä jerkku painaa noin palloa reppuun. Kertoo kaiken siitä miten säälittävä on naisjalkapallon taso.
Mutta kyllä se noihin miesten maaleihin pitäis silti upota, kun naiset on niin pieniä ja onnettomia. Säälittäviä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mutta kyllä se noihin miesten maaleihin pitäis silti upota, kun naiset on niin pieniä ja onnettomia. Säälittäviä.
Minä olen valmis lyömään vetoa, että naiset tekee vähemmän maaleja pilkuista kuin miehet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös