Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 169 940
  • 122 590

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
4-1 Citylle, ja validi kysymys on edelleen monille ”have you ever seen Liverpool win the league”?

Eipä Arsenalin kausi ollut valtava menestys Emeryn alaisuudessa - jos tuolle linjalle lähdetään.

Liverpool on kuitenkin korvakannusta pelaamassa vaikkei PL.n titteliä mitä todennäköisimmin tulekaan.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Poolin oletettava 97 pistettä on sellainen saavutus että parempi olla vähin äänin meidän ketkä ollaan 30 pinnaa jäljessä.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Poolin oletettava 97 pistettä on sellainen saavutus että parempi olla vähin äänin meidän ketkä ollaan 30 pinnaa jäljessä.
Ei noin säälittävällä pistemäärällä olisi mestaruutta ansaittukaan.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Poolin oletettava 97 pistettä on sellainen saavutus että parempi olla vähin äänin meidän ketkä ollaan 30 pinnaa jäljessä.

Totta. Monena muuna vuonna olisi kevyesti riittänyt, mutta City on vain laittanut riman todella korkealle. Onnea Manchesterin siniselle puolelle!
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Olisihan se ollut hienoa nähdä muovi-puppelien pupeltavan tämän ihan itse, mutta kelpaa tämäkin paremman puutteessa.

Poolin oletettava 97 pistettä on sellainen saavutus että parempi olla vähin äänin meidän ketkä ollaan 30 pinnaa jäljessä.
Kuka muistaa vuoden päästä parhaita häviäjiä? Niinpä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Liverpool hävisi kaudella yhden (1) pelin ja pistekeskiarvo 2,55 pinnaa per peli.. Ei riittänyt mestaruuteen..
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Liverpoolilta hieno kausi, vaikka mestaruus jäikin haaveeksi. toivottavasti isokorvainen löytää tiensä Anfieldin palkintokaappiin. Sen kyllä soisi Kloppille, hienoa työtä on saksalainen tehnyt. Citylle ja Cityn faneille onnittelut vaikka en joukkueesta hirveästi perustakaan. Tältä kaudelta jo kaksi pokaalia ja se kolmaskin tullee, en näe Watfordilla hirmuisesti mahdollisuuksia.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Olisihan se ollut hienoa nähdä muovi-puppelien pupeltavan tämän ihan itse, mutta kelpaa tämäkin paremman puutteessa.


Kuka muistaa vuoden päästä parhaita häviäjiä? Niinpä.
Luulen että aika moni muistaa tämän kauden Liverpoolin osalta mutta kukaan ei Arsenalin osalta. Oon varmaan sekoamassa kun puolustan poolia täällä.
Niinpä.
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Jos se Manen veto Etihadilla olisi mennyt maaliin, jos...Lestöö tasuri himassa taisi olla kuitenkin se ratkaiseva moka.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Siinä oli HIFK:lla vähän jo pientä paikan tynkää mutta ei mennyt. KuPS:lla myös hetkeä aiemmin hyvä paikka Pennasella mutta kapteeni pisti vähän ohi.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Luulen että aika moni muistaa tämän kauden Liverpoolin osalta mutta kukaan ei Arsenalin osalta. Oon varmaan sekoamassa kun puolustan poolia täällä.
Puppelifanien ulkopuolella, en usko.

Niin, laulettiinhan sille edellisellekkin pupeltaja-kapteenille lauluja muutaman vuoden ajan liukastumisen jälkeenkin, että kaikki on ihan mahdollista.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ilves näköjään siirtynyt 0-1 vierasjohtoon RoPSia vastaan. Nyt KuPS maaleja.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
1-1 siis ekan puoliajan jälkeen HIFK-KuPS. Ei nyt ollu ihan niin sysipaska ensimmäinen jakso kuopiolaisilta kuin yleensä tällä kaudella, mutta toki se pakollinen piti omiin päästää. Onneksi kuitenkin kuitti tuli suht nopeasti ja kyllä KuPS tuosta voiton kairaa jos asetelmat säilyy tällaisena.

Nyt jos saisi RoPS:lta vähän apuja ja vähintään tasuri Ilvestä vastaan niin KuPS menisi varmuudella sarjakärkeen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Stadilaiset kyllä puolustaa hyvin. Eikä nyt sinänsä ole mikään ylläri, onhan tuo joukkue toiseksi vähiten maaleja päästänyt joukkue Veikkausliigassa tällä hetkellä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vähän on seesteisempi vaihe menossa nyt. Olisiko tämä tyyntä myrskyn edellä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös