Ei noin säälittävällä pistemäärällä olisi mestaruutta ansaittukaan.Poolin oletettava 97 pistettä on sellainen saavutus että parempi olla vähin äänin meidän ketkä ollaan 30 pinnaa jäljessä.
Poolin oletettava 97 pistettä on sellainen saavutus että parempi olla vähin äänin meidän ketkä ollaan 30 pinnaa jäljessä.
Kuka muistaa vuoden päästä parhaita häviäjiä? Niinpä.Poolin oletettava 97 pistettä on sellainen saavutus että parempi olla vähin äänin meidän ketkä ollaan 30 pinnaa jäljessä.
Win the right games.Liverpool hävisi kaudella yhden (1) pelin ja pistekeskiarvo 2,55 pinnaa per peli.. Ei riittänyt mestaruuteen..
Luulen että aika moni muistaa tämän kauden Liverpoolin osalta mutta kukaan ei Arsenalin osalta. Oon varmaan sekoamassa kun puolustan poolia täällä.Olisihan se ollut hienoa nähdä muovi-puppelien pupeltavan tämän ihan itse, mutta kelpaa tämäkin paremman puutteessa.
Kuka muistaa vuoden päästä parhaita häviäjiä? Niinpä.
Puppelifanien ulkopuolella, en usko.Luulen että aika moni muistaa tämän kauden Liverpoolin osalta mutta kukaan ei Arsenalin osalta. Oon varmaan sekoamassa kun puolustan poolia täällä.
Etenkin jos voittavat mestareiden liigan?Puppelifanien ulkopuolella, en usko.
Arsenal-faneille Mestarien liigan voittokin on niin arkipäivää, ettei herätä tunteita.Etenkin jos voittavat mestareiden liigan?