Hatusta heitän, että vähentää pilkkukisoja.
Samaa mieltä. Ja tosiaan, jos kaikki vierasmaaleilla ratkenneet ottelut kautta historian olisi ratkottu pilkulta, niin aika paljon olisi arpapeliä ollut koko laji. Huomattavasti mieluummin pelit voitetaan pelitilannemaaleilla.Sinänsä se on ihan hyvä sääntö, sillä sääntöhän on kuitenkin ihan sama molemmille osapuolille.
Samaa mieltä. Ja tosiaan, jos kaikki vierasmaaleilla ratkenneet ottelut kautta historian olisi ratkottu pilkulta, niin aika paljon olisi arpapeliä ollut koko laji. Huomattavasti mieluummin pelit voitetaan pelitilannemaaleilla.
Sanos muuta, taas olisi voinut tehdä.Voi Gómez Gómez noista pitäisi tehdä.
Jaa oliko itse Cronaldokin kentällä? Kuka sitten lienee. Vinkkinä vaan että kannattaa seurata koko tilanne eikä sulkea silmiä kun Real tulee kuudentoista alueelle.
Enpä viitsi tähän kirjoittaa millä nimillä minä sitä kutsun, kun tätä saattaa lapsetkin lukea.Cristiano Ronaldoa voidaan kutsua myös Cronaldoksi
Enpä viitsi tähän kirjoittaa millä nimillä minä sitä kutsun, kun tätä saattaa lapsetkin lukea.
Enpä viitsi tähän kirjoittaa millä nimillä minä sitä kutsun, kun tätä saattaa lapsetkin lukea.
Tämä lause aiheutti sellaisen bon voyage -ilmiön, että tuli ihan mieleen scholl.Typerän näköinenkin on, oikeastaan aika käsittämätöntä että tuollainen ranskalainen tollo on palkattu sinne.
Maailmassa on kuitenkin vain yksi oikea Ronaldo.
Tämä lause aiheutti sellaisen bon voyage -ilmiön, että tuli ihan mieleen scholl.
Cristiano avopaikassa jonka Neuer torjuu. Siitä pallo syöttelyn kautta takatolpalle, josta Cristiano syöttää Özilille. Kai syöttöjä voi pompuiksikin kutsua. Cristiano Ronaldoa voidaan kutsua myös Cronaldoksi, ihan vinkkinä että saisit jalkapallokeskustelusta enemmän irti.
Ribéryn touhuja tänään kuvaa parhaiten sana epätoivoinen. Kaikki keinot on käytössä.Seitinohuet Bayern-sympatiani karisevat joka kerta kun Ribery kaatuilee.