Ei tarvitse väittää, paistaa kilometrien päähän between the lines
Noo ei pidä paikkaansa. Kerran kyllä olen töissä katsonut urheilua. Nyt keväällä oli pakko katsoa kun Iivo hiihto 15 km MM-kisoissa. No se siitä.
Ei tarvitse väittää, paistaa kilometrien päähän between the lines
Noo ei pidä paikkaansa. Kerran kyllä olen töissä katsonut urheilua. Nyt keväällä oli pakko katsoa kun Iivo hiihto 15 km MM-kisoissa. No se siitä.
Mä katon kyllä, jos on vaan tilaisuus. Meillä varmaan tämä helpompaa kuin valtiolla.
Tämän kierroksen ottelut ovat vaikuttaneet siltä, että kukaan ei halua tuota viimeistä CL-paikkaa.Aivan kuin joltain olisi menossa juuri CL-paikka. Kenties kaikille kenkää.
Tsadin derbyssä heti soihdut kentällä...joo-o.
Anna sakkoja.
Puolestani tunkekoon vaikka soihdun sinne minne aurinko ei paista.
Vai oliko tuo sinusta jotenkin kovin fiksuakin toimintaa?
Päivän toisessa Valioliigan pelissä Soton teki Watfordia vastaan avausmaalin kuuden sekunnin pelin jälkeen!! Uusi ennätys!
Ei mulla vielä.. kuulin kaverilta, että avauspotkusta pallo syötettiin Watfordin alimmalle pelaajalle joka sössi pallon Sotonin hyökkääjälle ja siitä nosto yli veskarin
Ensimmäisen puoliajan huippuhetki oli se, kun Zac Efronia kuvattiin pitkän aikaa pelikatkolla. Selostaja ei tunnistanut tätä ja jäätyi sen jälkeen niin pahasti, että pallo ehti tuon katkon jälkeen olla varmaan puoli minuuttia pelissä ennen kuin hän sai avattua suunsa.Tää Viasatin selostaja selostaa Spurs-Brighton peliä kuin lukisi merisäätä...
Elämä jatkuu. Ensin VAR antoi pilkun ja minuutin päästä taas pallo maalissa. 79min 1-2.
Santeri Hostikka vaihdettiin kentälle samaan syssyyn.
Ja tasoitus. Nyt meni kannu. Vituttaa pelata tälläisiä vastaan mitkä ei voi pudota eikä voittaa eikä päästä Eurooppaan.
82min 3-2.
84min 3-3, jo on taas touhua.
FT 3-4 ja kannu omissa käsissä. Hostikka sai syöttöpisteen noiden maaliin.
Eiköhän Legia voita omansa tänään kuitenkin ja mene piikkipaikalle takaisin?