Niin. Eikös hän juuri silloin olekin mies paikallaan.Kun ei kerennyt laukauksen alta pois? Selkä kentälle päin ja osui suoraan kylkeen tai käteen.
Toki itse olisin toivonut että Roberto olisi sen pallon maalin perukoille saanut.
Niin. Eikös hän juuri silloin olekin mies paikallaan.Kun ei kerennyt laukauksen alta pois? Selkä kentälle päin ja osui suoraan kylkeen tai käteen.
Koska jokainen italialaisjoukkue pelaa sitä kuitenkin näytti peli tai ryhmitelmä kentällä miltä tahansa.Se on Catenaccio ja miten muka Juve pelaa sitä?
Osaatko vielä kertoa kuka se Juventuksen libero tai viides puolustaja on?Ja Juve pelaa catenacciota.
Korrrjataan: Catenaccio.
Ja Juve pelaa catenacciota.
Käykö näin?
En oo kertaakaan tällä kaudella nähnyt, että Ronaldo saisi pallon yli muurista. Tai ohi muurista.
Tulispa liberot takaisin nykyjalkapalloon.
En kyllä ymmärrä, että miten ihmeessä tuosta Blindistä on onnistuttu leipomaan toppari. Silloin LvG:n alaisuudessa se näytti ainakin ihan hirveältä.Olikohan virhe antaa Blind pois ja pitää Young?
Bonucci näyttäisi pohjassa notkuvan.Osaatko vielä kertoa kuka se Juventuksen libero tai viides puolustaja on?
Yrititkö arvata kokoonpanoa vilkaisemalla vai katsotko peliä? Rugani kun on pelannut vähän alempana, vaikkei liberona hänkään.Bonucci näyttäisi pohjassa notkuvan.
No kuka pelaa Ruganin toppariparina, jos Bonucci pelaa näiden alla liberona? Vai lopetatko rimpuilun, kun et ensin tiennyt mitä catenaccio tarkoittaa?Kyllä toi Bonucci äsken näytti olevan alimpana. Katson peliä.
Mitähän sinäkin minun tiedoistani tiedät.No kuka pelaa Ruganin toppariparina, jos Bonucci pelaa näiden alla liberona? Vai lopetatko rimpuilun, kun et ensin tiennyt mitä catenaccio tarkoittaa?
No kommenteistasi päätellen et tiennyt. Toki jos oikeasti tiedät ja oikeasti näet Juventuksen pelaavan viidellä pakilla ja liberolla, niin sitten pahoittelen epäilyäni tiedoistasi ja alan epäillä näköäsi.Mitähän sinäkin minun tiedoistani tiedät.
Vähän kyllä. Juventus ei pääse millään hyökkäämään kunnolla ja pelkällä 1-1-tilanteen puolustamisella ei saa muuta kuin jatkoajan. Ja jos Ajax tekee, Juventus tarvitseekin heti kaksi.Vähän ehkä haisee Ajaxin jatkopaikalle