Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 132 789
  • 122 202

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Nää pelit alkaa yleensä vasta 80 minuutin pelin jälkeen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Pereira näyttää ihan Mikael Gabrielilta.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Iso miinus noille Poolin erikoistilanteille. Vapareita hyvistä paikoista ja kourallinen kulmia, mutta surkeita yrityksiä kyllä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Pool on ollut todella heikko hyökkäyspäässä tänään.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Voi paska. Piste on piste, mutta kyllä tästä 3p tarvittiin kun City pelottava kun mikä
 

Barney

Jäsen
Loukkaantumiset huomioiden ihan kohtalainen suoritus kotijoukkueelta. Liverpool oli kyllä huono eikä näyttänyt tänään(kään) sellaiselta joukkueelta, joka tulee kauden päätteksi juhlimaan mestaruutta.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Olipas tuherrus.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Noh - hyvä tulos Cityn kannalta. ManU pelasi varsin mukiinmenevästi vaikka kristallimiehet taas hajoavat. Tuosta tullee ko. joukkueelle loppukaudesta melkoinen murheenkryyni - toki on sitä jo.

Noin pelinä oli kyllä melkoista muniinpuhaltelua vähän molemmin puolin. Pelin tärkeus vähän paistoi liikaa läpi - kumpikaan ei "halunnut" nollaa pistettä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Olosuhteet huomioon ottaen, eli ilman viittä avauksen pelaajaa, tämä oli ManUlta suotava suoritus. Eräänlainen torjuntavoitto. Lukakun kautta tulleet maalipaikat olivat hyviä mahdollisuuksia ottaa voitto mutta näin tällä kertaa.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Onkohan Henderson yksi historian huonoimpia pelaajia kapteenina Poolissa?
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Kyllähän komeat miehet aina herättävät arvostusta.

Makunsa kullakin toki - mikäs minä olen sinun miesmakuasi arvostelemaan. Minun mielestäni argentiinalainen pygmi ei ole mitenkään erityisen komea mies. Toki hänen keskimääräistä huomattavasti suurempi varakkuutensa osaltaan lisännee hänen viehättävyyttään.

Maaleja mies kuitenkin osaa tehdä varsin tehokkaasti. Tuosta hän ymmärtääkseni palkkansa saa - ja ihan hyvää palkkaa saakin.
 

Barney

Jäsen

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onhan tämä ES-Cup yleisesti ehkä vähän meh, mutta toisaalta kyllähän näitä pelejä kelpaa seurata. Itse kyllä sytyn huomattavasti enemmän FA Cupista, vaikka toki sekään ei näillä suurseuroilla ihan se ykkösprioriteetti ole. Itse kyllä arvostan sitä turnausta ja onhan se maailman vanhin jalkapallokilpailu.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Uskomattoman hyvällä prosentilla avustavat liputtavat oikein noita paitsioita. Ei oo helppo homma mutta hyvin näytttää menevän
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Paljonkohan Abralle pitäisi lyödä puntanippua pöytään, että Kante liikahtaisi Old Traffordille
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös