Jesus Shaves
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Dorados de Sinaloa
Manelta mielenkiintoinen reaktio.
Mitä Mane teki? Sain pelin vasta nyt seurantaan joten meni ohi.
Manelta mielenkiintoinen reaktio.
Käytti vulkanuslaista tainnutusotetta. Ainakin Arsun kaveri menetti tajuntansa.Mitä Mane teki? Sain pelin vasta nyt seurantaan joten meni ohi.
Mitä Mane teki? Sain pelin vasta nyt seurantaan joten meni ohi.
Ja Bobby kuittaa puolustuksen sekoillessa.
Aika vahva ilmaisu. Minusta se oli sellainen niskahierontaote. Ja Bobby tekee toisen heti perään.Otti kuristusotteen Lichtsteinerin kaulasta, sitä ennen sai kaiketi kyynärpäästä kupoliinsa.
Eikö Phil Jones olekaan enää maailman paras?Maailman parhaalta topparilta hieno avaus.
Aika vahva ilmaisu. Minusta se oli sellainen niskahierontaote. Ja Bobby tekee toisen heti perään.
Tuskin Jones on koskaan ollut. Lovren on ollut ainakin yhden miehen mielestä.Eikö Phil Jones olekaan enää maailman paras?
Varmaan ittensä. Muiden mielestä VvD on vahvempi ehdokas tuohon titteliin.Tuskin Jones on koskaan ollut. Lovren on ollut ainakin yhden miehen mielestä.
Onko muitakin ehdokkaita?Varmaan ittensä. Muiden mielestä VvD on vahvempi ehdokas tuohon titteliin.
No ei mulla, mutta mulla onkin värilasit.Onko muitakin ehdokkaita?
Sama. Tämä on vähän kuin Suomen presidentinvaalit 60- ja 70-luvuilla. Muitakin ehdokkaita on, mutta kaikki tietävät voittajan jo etukäteen.No ei mulla, mutta mulla onkin värilasit.