Nännimäinen
Jäsen
Katsokaapa jostain Ünderin maalipaikka ekan neljäviitosen lisäajalta. Tuosta olisi enemmistö jatkislaisistakin painanut kuulan reppuun.
Katsokaapa jostain Ünderin maalipaikka ekan neljäviitosen lisäajalta. Tuosta olisi enemmistö jatkislaisistakin painanut kuulan reppuun.
Isät vastaan pojat peli tää toinen puoliaika Roomassa. Kotijoukkue ei pääse edes palloon. Jos pääsee, se on kaksi syöttöä, pitkä pallo ja pallo yli sivurajasta tai vieraiden maalivahdille.
Gestranius (Fin) erotuomari näköjään parhaillaan menossa olevassa Atletico - Monaco chämppäri-ottelussa. Ja Munukka (Fin) toinen päätyrajatuomari.
Gestranius (Fin) erotuomari näköjään parhaillaan menossa olevassa Atletico - Monaco chämppäri-ottelussa. Ja Munukka (Fin) toinen päätyrajatuomari.
Kaikkea sitä näkee.
Lienee reiluuden nimissä mainita, että koko porukka tuossa pelissä tulee Suomesta. Erotuomarina Mattias Gestranius, avustavina Jan-Peter Aravirta ja Mikko Alakare, päätytuomareina Dennis Antamo ja Antti Munukka ja neljäs erotuomari Jukka Honkanen.
Asia kunnossa. :peukku: Futisfoorumin seurantaketjusta tuo ei selvinnyt.
Ihme, että olet välttynyt tältä tiedolta kun viimeiseen pariin päivään juuri muusta ole kirjoitettukaan.
Ihme, että olet välttynyt tältä tiedolta kun viimeiseen pariin päivään juuri muusta ole kirjoitettukaan.
21.45 niin kauan kun itse jaksan muistaa. Itsekään en ymmärrä tätä +15min aikalisää. Ärsyttävä lisä aamuvuorolaisille, 15min lisää lepoa tekee yllättävän paljon hyvää arkiaamuisin. En tiedä mikä kuningasidea nämä 20.00 ja 22.00 nyt sitten olivat, vai liittyvätkö johonkin oikeasti merkkaavaan asiaan muka.Ja mikä tämä alkamisaikamuutos muutenkin on, kun ennen oli aina klo 20.45.
21.45 niin kauan kun itse jaksan muistaa.
21.45 niin kauan kun itse jaksan muistaa. Itsekään en ymmärrä tätä +15min aikalisää. Ärsyttävä lisä aamuvuorolaisille, 15min lisää lepoa tekee yllättävän paljon hyvää arkiaamuisin. En tiedä mikä kuningasidea nämä 20.00 ja 22.00 nyt sitten olivat, vai liittyvätkö johonkin oikeasti merkkaavaan asiaan muka.