Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 497 236
  • 126 886

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Tero Karhu on maailmanhistorian paskin selostaja. Pakko etsiä joku streami, sillä ei tuota Canalilta pysty katsomaan.

Edit. CR7:lla heti loistava tontti, mutta Valencian kassari pelastaa takakulmasta.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
En ole yleensä hirveästi jalkapalloa katsellut, mutta nyt olen viime aikoina innostunut enemmän seuraamaan. Minun amatööriseuraajan silmin Real on niinkuin köyhän miehen Barcelona, välillä pallo liikkuu hienosti pelaajalta toiselle, mutta se päättyy harhasyöttöön tai muuhun pallonmenetykseen. Barcalla nuo tilanteet päättyvät maaliin...

EDIT: Ja Ronaldo on köyhän miehen Messi. Perkeleen Reali vie mun rahat.
 
Viimeksi muokattu:

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tero Karhu on maailmanhistorian paskin selostaja. Pakko etsiä joku streami, sillä ei tuota Canalilta pysty katsomaan.

Edit. CR7:lla heti loistava tontti, mutta Valencian kassari pelastaa takakulmasta.

Tähän vahva sama..on toi kyllä niin huono selostaja että :D pelin alussa jäätävää tilannetajua, kun valencian maalivahti aikaili kaikissa avauksissa ja yleisö vihelsi sille..tähän mr. karhu "madridilais yleisö viheltää rankasti ja yrittää saada huijattua valencian maalivahtia avaamaan lyhyenä"..
 

Nurmisaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ranska
En ole yleensä hirveästi jalkapalloa katsellut, mutta nyt olen viime aikoina innostunut enemmän seuraamaan. Minun amatööriseuraajan silmin Real on niinkuin köyhän miehen Barcelona, välillä pallo liikkuu hienosti pelaajalta toiselle, mutta se päättyy harhasyöttöön tai muuhun pallonmenetykseen. Barcalla nuo tilanteet päättyvät maaliin...
EDIT: Ja Ronaldo on köyhän miehen Messi. Perkeleen Reali vie mun rahat.

Suosittelen katsomaan vähän enemmän, sen verran jäätävä ana lyysi :)

Alkaa tunteet kuumenemaan kentällä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole yleensä hirveästi jalkapalloa katsellut, mutta nyt olen viime aikoina innostunut enemmän seuraamaan. Minun amatööriseuraajan silmin Real on niinkuin köyhän miehen Barcelona, välillä pallo liikkuu hienosti pelaajalta toiselle, mutta se päättyy harhasyöttöön tai muuhun pallonmenetykseen. Barcalla nuo tilanteet päättyvät maaliin...
No jaa, Real hakannut 30 matsissa 100 maalia tämän kauden La Ligassa ja on käsittääkseni matkalla kaikkien aikojen maaliennätykseen sarjassa, eli en tuota jengiä ihan ensimmäiseksi maalinteon tuskaisuudesta lähtisi syyttämään. Ja onhan Real kuitenkin sarjassakin mestaruudessa kiinni tuon kilpailijansa nokan edessä.

Tänään toki ollut hanat kiinni ja katsellaan miten tuon sarjajohdonkin loppukeväästä vielä käy, mutta kuitenkin aikalailla metsään meni tuo näkemys mielestäni.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Suosittelen katsomaan vähän enemmän, sen verran jäätävä ana lyysi :)

Alkaa tunteet kuumenemaan kentällä.

Joo tarkoitus olisi oppia pelistä jotain. :) Realin 22:n oli vaikea pysyä äsken pystyssä.

EDIT: Täähän on hauskaa. Englantilaiset selostajatkin nauroi Pepen kierimiselle, kun sattui niin jumalattomasti. Nämä filmit pois, niin laji olisi paaaljon parempi.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
No jaa, Real hakannut 30 matsissa 100 maalia tämän kauden La Ligassa ja on käsittääkseni matkalla kaikkien aikojen maaliennätykseen sarjassa, eli en tuota jengiä ihan ensimmäiseksi maalinteon tuskaisuudesta lähtisi syyttämään. Ja onhan Real kuitenkin sarjassakin mestaruudessa kiinni tuon kilpailijansa nokan edessä.

Tänään toki ollut hanat kiinni ja katsellaan miten tuon sarjajohdonkin loppukeväästä vielä käy, mutta kuitenkin aikalailla metsään meni tuo näkemys mielestäni.

Ja ihan erilaistahan tuo joukkueiden pelaaminenkin on. Siis lähtökohtaisesti. Real perustaa pelinsä paljon suoraviivaisempaan pelaamiseen, siihen että parhaille 1vs1 pelaajille luodaan 1vs1 tilanteita, jne. Barcelona taas pelaa paljon hitaammin, paljon enemmän pallokontrollin kautta ja ei juuri koskaan ole ns. vastahyökkäyksillä liikenteessä.

Tässä huomaa myös eron hyvin kun katsoo miten Valencia pelaa näitä jengejä vastaan. Barcelonaa vastaan se prässäsi ylhäältä, varsinkin kotonaan ja Realia vastaan taas pistää bussin pystyyn ja ei yritä kovin aktiivisesti edes ylhäältä ottaa kiinni, ainoastaan peittää syöttösuuntia ja ottaa nopeat ylöspäin pelaamiset pois, kun menettää pallon.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
itse asiassa takaapäin et saa juosta toisen kantapäille..taidat seurata enemmän jääkiekkoa kuitenkin?

Itseasiassa futista olen pelannut koko ikäni. Jääkiekkoa en. En olisi todellakaan viheltänyt tilanteesta pilkkua. Vaikka pelaaja olisi ollut Messi. Mutta saa olla muuta mieltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös