Maalipaikat Valencialle 2-1.
Joo voi olla, sivusilmällä olen lähinnä seuraillut.
0-0 päättyy eka puoliaika. Tilauksessa olisi kaksi Real Madridin maalia, niin tulisi rahaa, mutta vituikshan tää taitaa taas mennä... :)
Maalipaikat Valencialle 2-1.
Tero Karhu on maailmanhistorian paskin selostaja. Pakko etsiä joku streami, sillä ei tuota Canalilta pysty katsomaan.
Edit. CR7:lla heti loistava tontti, mutta Valencian kassari pelastaa takakulmasta.
En ole yleensä hirveästi jalkapalloa katsellut, mutta nyt olen viime aikoina innostunut enemmän seuraamaan. Minun amatööriseuraajan silmin Real on niinkuin köyhän miehen Barcelona, välillä pallo liikkuu hienosti pelaajalta toiselle, mutta se päättyy harhasyöttöön tai muuhun pallonmenetykseen. Barcalla nuo tilanteet päättyvät maaliin...
EDIT: Ja Ronaldo on köyhän miehen Messi. Perkeleen Reali vie mun rahat.
No jaa, Real hakannut 30 matsissa 100 maalia tämän kauden La Ligassa ja on käsittääkseni matkalla kaikkien aikojen maaliennätykseen sarjassa, eli en tuota jengiä ihan ensimmäiseksi maalinteon tuskaisuudesta lähtisi syyttämään. Ja onhan Real kuitenkin sarjassakin mestaruudessa kiinni tuon kilpailijansa nokan edessä.En ole yleensä hirveästi jalkapalloa katsellut, mutta nyt olen viime aikoina innostunut enemmän seuraamaan. Minun amatööriseuraajan silmin Real on niinkuin köyhän miehen Barcelona, välillä pallo liikkuu hienosti pelaajalta toiselle, mutta se päättyy harhasyöttöön tai muuhun pallonmenetykseen. Barcalla nuo tilanteet päättyvät maaliin...
Suosittelen katsomaan vähän enemmän, sen verran jäätävä ana lyysi :)
Alkaa tunteet kuumenemaan kentällä.
No jaa, Real hakannut 30 matsissa 100 maalia tämän kauden La Ligassa ja on käsittääkseni matkalla kaikkien aikojen maaliennätykseen sarjassa, eli en tuota jengiä ihan ensimmäiseksi maalinteon tuskaisuudesta lähtisi syyttämään. Ja onhan Real kuitenkin sarjassakin mestaruudessa kiinni tuon kilpailijansa nokan edessä.
Tänään toki ollut hanat kiinni ja katsellaan miten tuon sarjajohdonkin loppukeväästä vielä käy, mutta kuitenkin aikalailla metsään meni tuo näkemys mielestäni.
Tuomari auttaa Barcelonaa. Selvä punainen kortti ja rankkari mutta ei mitään.
Ai mistä? hahhah.
Muistetaan sen ManU:n pelin tilanne niin olihan tuo selvempi.
Niin mikä tilanne? Yhtään pilkun paikkaa ei ole ollut tässä pelissä.
kyllä sitä viimeisen hidastuksen perusteella olisi voinut kristiinalle pilkun viheltää..
Heh. Kortin filmistä. Ronaldolla pitäisi olla jo punainen kortti filmeistä.
Kontakti saattoi olla alueen ulkopuolella mutta punaista tuosta voisi silti antaa tiukemmalla linjalla.
Ronaldon läpiajo kyseessä.
Heh. Kortin filmistä. Ronaldolla pitäisi olla jo punainen kortti filmeistä.
no joo mutta kyllä osui takaapäin jaloille vaikkakin vähän..lisäksi pieni tönäisy selkään..
Hipaisu ja iso mies kaatuu. Saa sitä toiseen osua.
itse asiassa takaapäin et saa juosta toisen kantapäille..taidat seurata enemmän jääkiekkoa kuitenkin?