Jose on ollut yhdessä Shaw'n kanssa tämän illan parhaita onnistujia kotijoukkueelta.Oliko Mourinhon viimeinen peli Old Traffordilla..
Kyllä tuo ManUn toppariosasto on minun silmissäni se suurin murheenkryyni! Toinen toistaan huonompia toppareita, joista Bailly on ainoa edes jollain tavalla mitat täyttävä.
Samat ongelmat siis kuin Pohjois-Lontoossa?Kyllä tuo ManUn toppariosasto on minun silmissäni se suurin murheenkryyni! Toinen toistaan huonompia toppareita, joista Bailly on ainoa edes jollain tavalla mitat täyttävä.
Kyllä, meillä toki vielä maalissa sellainen kaveri toisin kuin teillä, joka ei paikkaa yhtään toppariparin virheitä!Samat ongelmat siis kuin Pohjois-Lontoossa?
Saattaisihan joukkueessa sellainenkin maalivahti olla, harmi vain ettei pääse pelaamaan.Kyllä, meillä toki vielä maalissa sellainen kaveri toisin kuin teillä, joka ei paikkaa yhtään toppariparin virheitä!
Samat ongelmat siis kuin Pohjois-Lontoossa?
Tykkään kyllä tuosta Alderweildistä, vai kuinka kirjoitetaankaan. Huipputoppari.
Monta kertaa se pitää rautalangasta vääntää, että taisin itse olla Alderweireldin hankinnan kannalla koko kesän? Viime kaudella toiseksi vähiten päästettyjä maaleja sarjassa. Ihan ok siis.Mut eiks sun mielestä punaisten toppariosaston pitänyt olla ihan ok?