Miksi yleisö on täynnä oranssia, vaikka APOEL on keltasininen?
Ronaldo laukoo, puolustus blokkaa joten Ronaldo levittelee heti käsiä. "Ei noi saa torjua mun vetoja, oon niitä komeempi jne."
Ronaldo laukoo, puolustus blokkaa joten Ronaldo levittelee heti käsiä. "Ei noi saa torjua mun vetoja, oon niitä komeempi jne."
Onko Real Madrid koittanut pelata kotonaan kaikissa klassikoissa Mourinhon aikana?Luulisi että apoel edes vähän koittaisi kotonaan myös pelata?
Onko Real Madrid koittanut pelata kotonaan kaikissa klassikoissa Mourinhon aikana?
Onko Real Madrid kohdannut koskaan seuraa, jonka budjetti on 40-kertaisesti suurempi?En tiedä. Olen fanittanut joukkuetta tästä päivästä lähtien. Onko useitakin tuollaisia kohtaamisia, joissa Real ei ole laukonut kertaakaan maalia kohti tai ohi, saati edes hakenut minkäänlaista laukaisupaikkaa?
Onko Real Madrid kohdannut koskaan seuraa, jonka budjetti on 40-kertaisesti suurempi?
Lyonia vastaan kuitenkin APOEL pystyi hyökkäämään ihan kontrolloidusti aika useastikkin. Ihmettelen siis sen takia miksei Realia vastaan edes oikein yritetty.
Real Madrid ei ole Lyon.
Bussin parkkeeraminen oli paras mahdollinen taktiikka. Sulka hattuun APOELin valmentajalle.