Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ja Reese Hoffalle sanottiin kanssa.
Myös Melissa Reeselle.
Tää Salah on hyvä. Melkein teki maalinkin.
Ja Reese Hoffalle sanottiin kanssa.
Hoffenheim tuhlasi rankkarinsa.
Jäänyt vähemmälle viime vuosina jalkapallon seuraaminen. Liverpoolin kokoonpanoa kun katson, niin aika nimetön ryhmä itselleni. Ainostaan Henderson on enemmän nimekäs.
Sen mä ymmärrän että eteläisessä Euroopassa pelataan syksystä kevääseen ku siellä on niin saatanan kuuma kesällä, mutta eikö tuolla britteinsaarilla ole maksimissaan 15 astetta lämmintä kesälläkin ja talvella ihan perseestä, joten Valioliigaa voisivat hyvin pelata samalla aikataululla kuten Veikkausliigaa.Futis on kiva kesälaji kun ei ole niin jääkiekkoa. Saisivat nuo eurosarjatkin siirtyä kesään jääkiekon tieltä.
Sen mä ymmärrän että eteläisessä Euroopassa pelataan syksystä kevääseen ku siellä on niin saatanan kuuma kesällä, mutta eikö tuolla britteinsaarilla ole maksimissaan 15 astetta lämmintä kesälläkin ja talvella ihan perseestä, joten Valioliigaa voisivat hyvin pelata samalla aikataululla kuten Veikkausliigaa.
Juu...Kesällä muutenkin on elo verkkaisempaa, niin jalkapallon seuraaminen soveltuu oikein hyvin.Futis on kiva kesälaji kun ei ole niin jääkiekkoa. Saisivat nuo eurosarjatkin siirtyä kesään jääkiekon tieltä.
On ainakin naimisissa Viivin kanssa.Onko toi Wagner sukua Vagner Lovelle. Vai oliko Wagner Love.
Olin aivan tosissani.Ja meinaat brittien pelaavan mestarienliigaa off-seasonilla? Tahi joka toinen vuosi katkaistaisiin sarja kuukaudeksi MM- ja EM-kisojen vuoksi.
Vagner Love. Kova sana Football Manager 2005:ssä.Onko toi Wagner sukua Vagner Lovelle. Vai oliko Wagner Love.
En tiiä kuka on köyhien puolella. Tuomas Virkkunen Viasatilla.Kuka tuo selostaja on? Onko pelitapahtumien selostaminen vielä hakusessa vai tarkoituksellako jättää katsojalle tilaa tehdä omaa tulkintaa?
En tiiä kuka on köyhien puolella. Tuomas Virkkunen Viasatilla.