Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 477 264
  • 126 460

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joukkueen kapteeni
Miksi tuo Mandzukic ärsyttää? Ei se mua ainakaan millään tavalla ärsytä.

Muista en tiedä, mutta itse en ole ikinä ymmärtänyt pelaajia, joilla taidot riittävät pelaamaan maailman huipulla mutta usein tuntuu että ihan suoranainen sikailu menee itse pelaamisen edelle joka usein on enemmän vaitannut kuin hyödyttänyt joukkuetta.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Oli kyllä aikamoinen once in a lifetime maali Mariolta
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ronaldo on huonompi kaatumaan kuin Messi, jonka ei pitäisi kaatua juuri koskaan kun ajatellaan hänen ruumiinrakennettaan.
 

Ralph

Jäsen
Kuka tulee kentälle jos Mandzukic loukkaantuisi? Juventuksella on vaihdossa on varamaalivahti, kolme vaihtopakkia, pari keskikentän keskustaa ja Cuadrado. No, Cuadrado tietenkin Mandzukicin korvaisikin.
 

Ralph

Jäsen
Alves vs. Marcelo on hauska pari tuolla ulommalla laidalla. Kaksi kokenutta brasilialaista samankaltaista luonnonlasta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ronaldo on huonompi kaatumaan kuin Messi, jonka ei pitäisi kaatua juuri koskaan kun ajatellaan hänen ruumiinrakennettaan.

Messihän on todella harvoin maassa, jos miettii, miten pienikokoinen hän on. Ja Messiä rikotaan kuitenkin koko ajan. Messi on fyysisesti vahva ja hänen painopisteensä on poikkeuksellisen alhaalla.

Ronaldo on paljon isompi pelaaja, mutta ainakin boksissa kaveri on usein katollaan. Toki häntäkin rikotaan paljon.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Saisiko Roy Keanen vielä takaisin kentälle ja rullaamaan tuon Mandzukicin. Iso mies, pelaa täyttä rottaa ja aina kun joku osuu niin kauhea kieriskely ja itkeminen maassa. Harmi että Juven maalin vielä tekee tuollainen kaveri. Mennyt viimeinen 30minuuttia miettiessä kumpi pelaaja on pahempi itkijä Mario vaiko Sergio Bus. Toinen sentään ei pelaa niin pahasti sikaa, joten ehkä Mario vie voiton.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös