Kyllähän mies tällaisissa pienissä Madridin derbyissä osuu, mutta mitäs mies teki Classicossa kun Messi pisti shown pystyyn.Maailman paras pelaaja maailman parhaassa jalkapallojoukkueessa antoi tänään näytteen miksi hän on maailman paras.
Saa GOD-Virkkunen vielä tötöillä aika paljon, että joutuu mustalle listalle.Virkkunenhan heitti lähestulkoon suoraan VilleLeinolle tuon suurten pelien mies-kuitin. Joutuukohan Virkkunen nyt Villen mustalle listalle?
Näin minä muistelinkin, että pidät miestä arvossaan. Mitä olet siis mieltä Virkkusen toteamuksesta siihen, ettei ymmärä ihmisiä jotka eivät pidä Ronaldoa suurten pelien miehenä?Saa GOD-Virkkunen vielä tötöillä aika paljon, että joutuu mustalle listalle.
Ja kappas vaan, siellähän on Dybala ilmestynyt allekirjoitukseen. Juhlat on siis taattu Juven voittaessa.
Barcelona joka vertailuksi teurasti Real Madridin samalla viikolla.
Sinun värilasiesi vahvuus on kyllä uskomaton. Tai itse en ehkä pitäisi 2-3 -ottelua teurastuksena. Esimerkiksi Espanjan ja Italian välinen EM-finaali oli teurastus, koska se päättyi 4-0.
No, eiköhän vanhan rouvan alakerta finaalissa vuoda jälleen tuskaista verta.
Huvittavinta on tämä väite että Ronaldo pärjäisi paremmin Stokessa kuin Messi. Ronaldon tehothan ne katoaisivat kuin pieru saharaan, kun tarjoilu katoaisi, kun taas Messi pystyy itse luomaan tilanteita.
Se on hyvä jos saa voimaa viikon-parin takaisen classico- tappion jälkeen siitä miten 5 vuotta sitten maajoukkueet pelasi. Pidä toi.
Se on hyvä jos saa voimaa viikon-parin takaisen classico- tappion jälkeen siitä miten 5 vuotta sitten maajoukkueet pelasi.
Maailman paras pelaaja on tietenkin maailman kallein pelaaja eli paras on Paul Pogba.Viestissäni kehuin Buffonia ja käytin taikasanaa " maailman paras" ja manu ja real kaverit repivät pelihousunsa. Yllätys.
Maailman paras pelaaja on tietenkin maailman kallein pelaaja eli paras on Paul Pogba.
En minä repinyt yhtään mitään. Mutta taikasana "maailman paras" on hieno sana, se hermostuttaa aina jotakuta. Siitä on myös versioita, esim. "maailman paras puolustaja" tai "maailman paras vasen puolustaja" tai "maailman paras vasen brassipakki".Viestissäni kehuin Buffonia ja käytin taikasanaa " maailman paras" ja manu ja real kaverit repivät pelihousunsa. Yllätys.
Mutta taikasana "maailman paras" on hieno sana, se hermostuttaa aina jotakuta.
Maailman parhaita on jo niin paljon, että pitää laittaa maailman parhaat järjestykseen. Todetaan siis, että Sergio Ramos on maailman paras maailman paras.
En minä repinyt yhtään mitään. Mutta taikasana "maailman paras" on hieno sana, se hermostuttaa aina jotakuta. Siitä on myös versioita, esim. "maailman paras puolustaja" tai "maailman paras vasen puolustaja" tai "maailman paras vasen brassipakki".