Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 497 922
  • 126 915

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Heh, kaksi minuuttia lisäaikaa, kun kaksi minuuttia meni pelkästään Paolo Cannavaron maassa makailuun. Kertoo kaiken europallosta, ajanpeluu kannattaa.

No, jatkoaika joka tapauksessa edessä.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Benzema tarjoilee Ronaldolle tyhjän maalin, 4-1. Real Madrid kahdeksan sakkiin yhteismaalein 5-2. Moskovan ottelun loppuhetkien housujen kasteleminen ei siis kostautunut, kun kotikentällä joukkue teki tarvittavan.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Edit. Onko jatkoajalla voimassa tämä vierasmaalisääntö? Olen tietämätön.

On voimassa. Jos jatkoajalla molemmat tekee yhden, Napoli menee jatkoon.

Rankkareissa ei ole. :D
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Cech ulottuvuutensa ansiosta aika kovaa kamaa pilkuissa, jos sinne asti mennään.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No eipä osaa tuota ulottuvuuttaa käyttää sitten yhtään, kun muuten on aivan surkea pilkuissa. En muista, milloin olisi torjunut rankkarin?
No en kyllä itse asiassa minäkään muista, mutta periaatteessa pitäisi olla kova :)

Terry ulos, Bosingwa sisään. Lopun alkua? Ei taida Terry olla vielä siinä kunnossa, että pystyisi 120 min. vetämään.

Edit: Muutaman vuoden takainen Torres olisi varmasti tuosta tehnyt.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Olipa karmea pelinlukuvirhe Napolin maalivahdilta, mutta eipä onnistunut Torres sitä hyödyntämään.
 

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Poika saunoo.... Mulla on semmonen kutina että me ollaan hävitty tää peli.
 
Olipahan tontti Torresilla. Toisaalta en lähde haukkumaan pelaajaa tuosta, hän teki kaiken oikein, mutta nyt ei vain mennyt. Ja olihan se kulmakin aika pieni. Kuitenkin hyvällä itseluottamuksella varustettu Torres olisi laittanut 9/10 noista sisään.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Okei täytyy myöntää, että itse olen luullut ettei jatkoajalla ole enää vierasmaalit arvokkaampia..aina oppii uutta..aika typerää..

Kai sillä kompensoidaan sitä että jälkimmäisenä kotiottelunsa pelannut joukkue saa pelata jatkoajan kotikentällään.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Maloudan koomailuille hymähtelyä tuossa Napolin kulmaan johtaneessa tilanteessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös