United kaivaa taas ihan itse verta nenästään, mut voi vittu miten paska tuomari voi taas ollakin tällä tasolla.
Jaa? Mä kyllä ole huomannut mitään suosimista tässä. Mutta ei ole Serie A muuttunut kyllä miksikään, samaa hiton vinkumista tuomarille kaikesta mitä ennenkin joskus aikanaan.Juventus tehnyt sen minkä osaa? Eli maksanut tuomarit. Sen verran vahvasti tuomari vetää kotiinpäin Torinossa.
Jaa? Mä kyllä ole huomannut mitään suosimista tässä. Mutta ei ole Serie A muuttunut kyllä miksikään, samaa hiton vinkumista tuomarille kaikesta mitä ennenkin joskus aikanaan.
Eli perusmenoa melkein joka pelissä. Ainakin Valioliigassa.No olihan se täysin selvä vapari boxin kulmilta ja keltainen Alex Sandrolle heti maalin jälkeen. Kyynärpäällä päähän.
On kyllä melkoista höntsää. Puoliajalle mennään 1-1 tilanteesta kotijoukkueen tasoitettua.Ihanan avointa peliä tämä Rellu vastaan japsit. Toki tempo ollut kyllä vähän sunnuntaikävelyn luokkaa... Benzema vei siis valkoiset alussa 1-0 johtoon.
On kyllä melkoista höntsää. Puoliajalle mennään 1-1 tilanteesta kotijoukkueen tasoitettua.
Sama jätkä kuin ekan maalin tekijä jos en väärin muista. Hyvä veto. Rellu höntsää ja japskit pelaa fiksusti.Haha japsit johtoon! Olipahan komea kuti taas.
Sama jätkä kuin ekan maalin tekijä jos en väärin muista. Hyvä veto. Rellu höntsää ja japskit pelaa fiksusti.