Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Kuka se on?Vähän sama sulle kuin ei tietäisi kuka on Jussi Timonen.
Kuka se on?Vähän sama sulle kuin ei tietäisi kuka on Jussi Timonen.
Meidän pitää laajentaa jääkiekkotietämystä. Vai tarvitseeko enää, kun meillä on Korhosen Inka?Kuka se on?
inkan mies?Kuka se on?
Meidän pitää laajentaa jääkiekkotietämystä. Vai tarvitseeko enää, kun meillä on Korhosen Inka?
No voi vittu...inkan mies?
Se yks Lambi tyhjensi koko jörven kerran telkkarissa.Yksi Lam, monta Lamb:ia. Pukki voisi opetella tuota haltuunottoa.
Kaikki kisat Turkuun! Ruotsi-ottelukin olisi voitettu Nurmen stadikalla.
Käyttää varmaan iskurepliikkinään: "Kyllä, mä oon.... Kimmo Timosen veli!".mutta jussi on varmasti kova panemaan.
Niin oliskin! Ratinan uusi pinnoite oli liian nopea Suomen keski- ja pitkänmatkan juoksijoille.
Ei voi olla tasokas, kun puolet Suomen maajoukkueesta siellä pelaa...pukki on käsittämätön tuhnu. Kuinka tasokas on tanskan liiga?
Käyttäisin mäkin jos olisin. Tai siis mähän oon Roger Moore niin ei tartte mut jos oisin joku muu...Käyttää varmaan iskurepliikkinään: "Kyllä, mä oon.... Kimmo Timosen veli!".
HJK voitti Kööpenhaminan pari vuotta takaperin.Kuinka tasokas on tanskan liiga?
Mutta juuri sopiva sprinttereille. Suomen hidas puolustus on hiukan vaikeuksissa liukkaiden kosovolaisten kanssa.
Ilmeisesti siihen asti ku tehdään "voittomaali".Siis pitikö Suomen olla se palloa pitävä osapuoli vai?
Ei kai kukaan hölmö ole niin uskonut?Siis pitikö Suomen olla se palloa pitävä osapuoli vai?
Joo ja eiks nää Huuhkajien vai mitä pöllöjä onkaan, niin niiden fanithan väittää olevansa maailman kovimpia. Veikkaan että jos Suomi ja Kosovo pelaisi JÄÄKIEKKOA vastakkain niin ei ihan tollasta huutoa kuuluis.Kotikatsomoon saa yleisömetelistä mielikuvan, että Kosovo on kotijoukkue...