Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 294 278
  • 123 822

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ei vittu Pepe...
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Nyt väänty Carrascolla nilkka aika räikeästi yli....teki vissii aika höpöä
EDIT: ellen väärin nähnyt
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Carrasco meinas oksentaa, kun huomas kenen kanssa makas. Hahahah ei vittu mikä ilme.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ronaldohan ei äsken puolustanut vaan joku muu numerolla 7. Menis maailmankirjat sekasin, jos Ronaldo puolustas.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Litti ei viitsi sanoa mitä ajattelee noista Pepen ala-arvoisista filmeistä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Diego Simeone vitutti pelaajana ihan kybällä, mutta valmentaja-Simeonea on pakko digata.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Löytyi aivan järjetön livekohde, tuleeko pilkkukisassa yli 7 maalia, Kyllä - kerroin 2,5.

Kai se on kuin rahaa painaisi.
 
Upea urheilulaji ja sitten on näitä kuolevia primadonnia ja hirveitä filmauksia... Hyi helvetti millaisia pelaajia laji täynnä. Ei mitään kunnioitusta hienoa peliä kohtaan. Sikailua ja teatteria tasaisesti...
 
Upea urheilulaji ja sitten on näitä kuolevia primadonnia ja hirveitä filmauksia... Hyi helvetti millaisia pelaajia laji täynnä. Ei mitään kunnioitusta hienoa peliä kohtaan. Sikailua ja teatteria tasaisesti...

Ei vittu Pepe...

"Sitä ei vain tuularit, jotka eivät ole itse koskaan pelanneet, ymmärrä miten pahasti kontaktit noissa vauhdeissa sattuvat." Näin asiantuntijat aina toteavat, kun futiksesta puhutaan filmaajien lajina.
 

Yö-Orava

Jäsen
Kuka tää Atleticon tumma kaveri on? :D Kaveri tulee kahden tunnin kohdalla tuoreilla jaloilla kentälle ja ei pysy temmossa mukana. Järkyttävä tyhjä tila keskustassa tämän kaverin ympärillä. Eipä yllättänyt, ettei syöttöäkään saanut liikkeelle ratkaisupaikassa.

Tulkaa nyt joku Tico-kaveri tai enemmän seuraava itte selvittään?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Atleticolta vetää Griezmann, Torres, Carrasco, Gabi ja Partyyyyy. Realilta Rolle, Bale, Ramos ja Modric.

Rolle kusee.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
"Sitä ei vain tuularit, jotka eivät ole itse koskaan pelanneet, ymmärrä miten pahasti kontaktit noissa vauhdeissa sattuvat." Näin asiantuntijat aina toteavat, kun futiksesta puhutaan filmaajien lajina.
En ole itse asiantuntija vaikkakin yli puolet elämästäni olen futista pelannut, mutta oma kantani on muuttunut sitten vuoden 2014 kisojen jälkeen. Ei vaan jaksa kun nauraa noille kaatumisille.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Onko rankut lottoa?

Litti: - ei missään nimessä...

No ei tietenkään, kun Litti on yksi kaikkien aikojen parhaista rankkareiden vetäjistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös