Itse en malta odottaa Pepin poistumista Saksasta, aivan sama mitä pokaaleja tuo.
Eihän tuo pelitapa Heynckesin vastaavaan verrattuna ihan sytytä.
Itse en malta odottaa Pepin poistumista Saksasta, aivan sama mitä pokaaleja tuo.
Eikös tästä tullut juuri uusi linjaus, ettei alimmallekaan rikkovalle pelaajalle enää ole pakko antaa punaista? Vai muistanko väärin?
Olen sitä mieltä ettei tuollaista "alimman pelaajan" sääntöä sinänsä ollut ennenkään tässä nykyaikakaudella ainakaan, maalintekopaikan vieminen rikkeellä on ratkaissut punaisen kortin saamisen eikä alimman miehen tekemä rike. Alin mieshän saattaa rikkoa hyökkääjää vaikka vetämällä paidasta nurin jossain kulmalipulla, eikä se silloin ole tietenkään ennenkään ollut ihan punaisen paikka. Eli maalipaikka sen on aina ratkaissut eikä se ollaanko alimpana linjassa.Juuri noin tuo menee.
Maalintekopaikassa tai maalipaikkaan johtavassa tilanteessa rikkovalle pelaajalle annetaan tuo punainen. Alimpana rikkovalle pelaajalle sitä ei enää tarvitse automaationa antaa. Mielestäni tuossa Neymar olisi päässyt maalipaikkaan, mutta tuomari tulkitsi toisin.