Tällä tuloksella olisi jo kuuden pisteen karkumatka. Uskomaton tarina kyllä ja pakkohan tätä pikkuseuraa on sympata.Kestääköhän tämä Leicesterin tuhkimotarina kauden loppuun asti (?) 0-1 Etihadilla kun kymppi takana.
Tällä tuloksella olisi jo kuuden pisteen karkumatka. Uskomaton tarina kyllä ja pakkohan tätä pikkuseuraa on sympata.Kestääköhän tämä Leicesterin tuhkimotarina kauden loppuun asti (?) 0-1 Etihadilla kun kymppi takana.
Tällä tuloksella olisi jo kuuden pisteen karkumatka. Uskomaton tarina kyllä ja pakkohan tätä pikkuseuraa on sympata.
Mahtavaa! Parasta on tuo Pellegrinin ilme tuolla penkillä. Ihan kuin olisi hourulasta karannut...
Mietipä sitä, jos tuo hourulasta karannut pöllö kököttää Sinisten vaihtopenkillä ensi kaudella.
Heh, taisi aika hyvät pisteet tästä matsista tulla siis.On mulla Mahrez valioliigapörssissä, mutta helvetti Akueero kapteenina ja mies vetää kiikareilla tässä matsissa.
Kenet muuten itse ottaisit noista huhutuista mieluiten penkin taakse ensi kaudeksi? Mulle kävisi Allegri oikein hyvin.
Pahaa teki kyllä katsoa tuo hidastus, melkein omakin polvi hajosi. Muistiin tuli heti tilanne jonka muistan nuorempana satuttaneen ihan hemmetisti https://www.youtube.com/watch?v=P0-QLHxPXkM .Zoumalla meni oikean jalan polvi paskaksi, taittui alastulossa taaksepäin. Hyi hitto kun teki pahaa nähdä hidastus...
Lindegaard estää palloja menemästä maaliin Prestonissa.Pahaa teki kyllä katsoa tuo hidastus, melkein omakin polvi hajosi.
Samalla Lindegaard ihanasti pallo maaliin.