powerforward#7
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Philadelphia Flyers
Onko joku laskenut paljonko Krejcikillä on syöttöpinnoja vastustajien maaleihin? Joko on kymppi täynnä?
Enemmän ainakin kuin seitsemällä muulla pakilla yhteensä.
Onko joku laskenut paljonko Krejcikillä on syöttöpinnoja vastustajien maaleihin? Joko on kymppi täynnä?
Niemen Antti heiluttaa käsiään.
Ainakin oman ennakko-odotukseni mukaan helposti. Niemen taso oli tiedossa, Jakubista odotin vahvistusta pakkiosastolle.Ei riitä. Krejcik on kautta aikojen huonoin Jokeripelaaja.
Ihan tuohon titteliin ei riitä. Sellaiset herrat kun Terran Sandwith ja Pauli Levokari ovat metrikaupalla edellä.Ei riitä. Krejcik on kautta aikojen huonoin Jokeripelaaja.
Ihan tuohon titteliin ei riitä. Sellaiset herrat kun Terran Sandwith ja Pauli Levokari ovat metrikaupalla edellä.
Riittääkö edes? Tuntuu näin ehkä vähän kärjistetysti tulevan jokaisessa pelissä se 1-2 "syöttöpinnaa".Joko on kymppi täynnä?
Mun silmin tänään oli siitä kyse että nimenomaan maila tärisi kun se paikka ei olekaan selviö ja hyppäsi rotaatiosta, jonne toivottavasti palaa, mukaan.Laittaa vaikka pelaajan pienelle huilile .
Jos on sunnuntaina rosterissa niin en mä ymmärrä enää mistään mitään.
Tämä oli Krejcikin viimeinen peli Jokereissa.
Samaan nippuun on menossa Pudas. Yv pakki joka ei pelaa yyvetä on hyödytön yyveepakki.Valitettavasti viimeistään maanantaina on jälleen kokoonpanossa. En ylläty vaikka olisi sunnuntaina. Sopimuksen purkaminen ainoa vaihtoehto kauden jälkeen.
Samaan nippuun on menossa Pudas. Yv pakki joka ei pelaa yyvetä on hyödytön yyveepakki.
Jos on sunnuntaina rosterissa niin en mä ymmärrä enää mistään mitään.
Krejcik on aina ollut kova hyökkäämään..oli Kärpissä(kin) viime kaudella, mutta paketti (joukkue,pelin taso) muuten oli sellainen että homma toimi. Ainakin itse pidin kovasti viime kaudella seurata sen peliä ja tosiaan pisteitä tuli eikä se omassakaan päässä ihan kuutamolla ollut. Jokereiden pelejä en ole katsonut mutta tilastoja katsomalla näkee että on heilunut kummassakin päässä sillon kun Jakub on jäällä, kuitenkin tehot 3+9=12...silti +/- on vain 0. Mielenkiintoinen tilasto-knoppi löytyy muutaman vuoden takaa Ruotsista (2015-16) ku pinnoja tuli kauden aikana pakille kivat 5+13=18 mut silti tehot miinuksilla peräti -20. Eli kummassakin päässä soi kun Jakub jäällä ja sehän maistuu yleisölle.Late tuijottaa liikaa pakkien pörssiä. Ei mitään järkeä miehen pelissä. Liigan tähtipuolustaja on täysi vitsi KHL-tasolle.
Krejcik on aina ollut kova hyökkäämään..oli Kärpissä(kin) viime kaudella, mutta paketti (joukkue,pelin taso) muuten oli sellainen että homma toimi. Ainakin itse pidin kovasti viime kaudella seurata sen peliä ja tosiaan pisteitä tuli eikä se omassakaan päässä ihan kuutamolla ollut. Jokereiden pelejä en ole katsonut mutta tilastoja katsomalla näkee että on heilunut kummassakin päässä sillon kun Jakub on jäällä, kuitenkin tehot 3+9=12...silti +/- on vain 0. Mielenkiintoinen tilasto-knoppi löytyy muutaman vuoden takaa Ruotsista (2015-16) ku pinnoja tuli kauden aikana pakille kivat 5+13=18 mut silti tehot miinuksilla peräti -20. Eli kummassakin päässä soi kun Jakub jäällä ja sehän maistuu yleisölle.
Krejcik on aina ollut kova hyökkäämään..oli Kärpissä(kin) viime kaudella, mutta paketti (joukkue,pelin taso) muuten oli sellainen että homma toimi. Ainakin itse pidin kovasti viime kaudella seurata sen peliä ja tosiaan pisteitä tuli eikä se omassakaan päässä ihan kuutamolla ollut. Jokereiden pelejä en ole katsonut mutta tilastoja katsomalla näkee että on heilunut kummassakin päässä sillon kun Jakub on jäällä, kuitenkin tehot 3+9=12...silti +/- on vain 0. Mielenkiintoinen tilasto-knoppi löytyy muutaman vuoden takaa Ruotsista (2015-16) ku pinnoja tuli kauden aikana pakille kivat 5+13=18 mut silti tehot miinuksilla peräti -20. Eli kummassakin päässä soi kun Jakub jäällä ja sehän maistuu yleisölle.
Joka ei ole enää mikään iso mittari.Eikös tämä Krejcik kuitenkin pyöri tuolla tsekkien maajoukkue ympyröissä joten sikäli outoa että Jokereissa ollut aikalailla katastrofi.