Mainos

Jake Paul – nyrkkeilijä(?)

• 15 323
  • 142

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Yllätti kyllä tämä hype matsin ympärillä. Somessakin ties ketkä olivat tätä turhaa ottelua katsomassa.

Jos ei jo punnituksen sovittu pullistelu riittänyt kertomaan sopuilusta...

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Odotuksien mukainen, mutta silti pääsi yllättämäön, miten laimea. Tyson taisi lyödä muutaman kerran kuuteentoista minuuttiin

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Tyson vapautui vankilasta valmistautumaan Holyfield-matseihin 29-vuotiaana. Siitä on nyt 29 vuotta.

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Positiiviset matsista: Tyson ei voittanut

Negatiiviset matsista: Jake Paul voitti

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tyson vapautui vankilasta valmistautumaan Holyfield-matseihin 29-vuotiaana. Siitä on nyt 29 vuotta.
Lisäksi mies on pössyttelyt kannabista työkseen viimeiset 20 vuotta, joten siihen nähden voidaan pitää kovana suorituksena, minkälaiseen tikkiin 58-vuotias on päässyt.

Paulin seuraava vastus on oltava nyrkkeilijä, joka ei ole 100 vuotias tai amatööri.

Suurin häviäjä tässä matsissa oli jokainen katsoja, joka kuvitteli tästä syntyvän jonkinlainen "Rocky-elokuva". Kässärin mukaan toki tässäkin mentiin, mutta tarkoituksella draaman kaari oli rakennettu vähän kevyemmäksi. Kyllähän tuossa toki molemmat ihan täysillä löivät, ei siitä voi kumpaakaan syyttää, mutta kaikki tekijät huomioiden tämä oli varmasti paras lipputulema, mitä ottelusta saattoi tulla. Mike Tyson ei nolannut itseään, eikä Jake Paul halunnut nolata Mike Tysonia, joten matsi meni juuri kuin saattoi odottaa. Jake Paul tämän myötä on kyllä viimeistään todistanut olevansa yksi kaikkien aikojen suurimmista nyrkkeilytähdistä. Tätä titteliä ei kukaan voi häneltä viedä.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei tule olemaan, eikä ole oltava. Jake Paul tekee Jake Paul -bisnestä, eikä ole niin tyhmä miltä hän ulkoisesti vaikuttaa. Miksi rikkoa kaavaa, mikä on tekemässä hänestä miljardööriä?
Siksi koska ihmiset eivät ole tyhmiä loputtomiin ja tuo kaava toimii vaan tiettyyn pisteeseen asti, ja nyt uskon että tuo piste on tullut vastaan, missä katsojia ei kiinnosta enää mikään läpyttely.

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Siksi koska ihmiset eivät ole tyhmiä loputtomiin ja tuo kaava toimii vaan tiettyyn pisteeseen asti, ja nyt uskon että tuo piste on tullut vastaan, missä katsojia ei kiinnosta enää mikään läpyttely.
Haaste on varmaan siinä, että pitäisi löytää nimi, joka kiinnostaa suurta yleisöä mutta tarjoaa urheilullisesti hyvän vastuksen.

Jos ottaa turpaan joltain tuntemattomalta saman tason kaverilta, niin mitä sen jälkeen?

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Sano että tämä oli sarkasmia? Jenkit valitsi juuri Trumpin uudelleen presidentiksi joten tyhmyys on todellakin loputonta. Jos joku ei ole nähnyt tämän "shown" läpi ennen tätä niin ei se tapahdu tämän jälkeenkään.

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Tässähän olisi Robbe Heleniuksella hyvä mahdollisuus tehdä viimeinen tili tyrkyttämällä itseään Paulin vastustajaksi.
Oma veikkaus on Conor McGregor. Tai no riippuu palaako ikinä enää UFC:hen mutta varmasti jossain kohtaa on tuhlannut niin paljon rahojaan, että ottaa tuosta miljoonat pois.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos joku ei ole nähnyt tämän "shown" läpi ennen tätä niin ei se tapahdu tämän jälkeenkään.
Itse uskon, että kaikki kyllä on nähnyt shown läpi. Itsekin olen, mutta siltikin mua on kiinnostanut asetelma ja sitä myöden ottelut, missä vasta nyrkkeilyuransa aloittanut haastaa kokeneita kamppailu-urheilijoita ja yrittää treenata itsestään ammattilaisen aikuisiällä. Kyseessähän on aika uniikki "tilanne". Nyt tuo konsepti kuitenkin alkaa kokemaan inflaation, koska kaikki on nähnyt, että "vasta-alkaja" voi päihittää kokeneita kamppailu-urheilijoita ja sitäkään ei jaksa katsoa määräänsä enempää. Sitä myöden uskon, että seuraavaksi tarvitaan oikea boksaaja yleisön mielenkiinnon pitämiseksi.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Itse uskon, että kaikki kyllä on nähnyt shown läpi. Itsekin olen, mutta siltikin mua on kiinnostanut asetelma ja sitä myöden ottelut, missä vasta nyrkkeilyuransa aloittanut haastaa kokeneita kamppailu-urheilijoita ja yrittää treenata itsestään ammattilaisen aikuisiällä. Kyseessähän on aika uniikki "tilanne". Nyt tuo konsepti kuitenkin alkaa kokemaan inflaation, koska kaikki on nähnyt, että "vasta-alkaja" voi päihittää kokeneita kamppailu-urheilijoita ja sitäkään ei jaksa katsoa määräänsä enempää. Sitä myöden uskon, että seuraavaksi tarvitaan oikea boksaaja yleisön mielenkiinnon pitämiseksi.
Jos tavoite olisi olla oikea nyrkkeilijä niin varmaan jossain vaiheessa tarvitaan oikea vastus mutta jos on nähnyt tämän läpi niin mitään sellaista ei ole tulossa.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos tavoite olisi olla oikea nyrkkeilijä niin varmaan jossain vaiheessa tarvitaan oikea vastus mutta jos on nähnyt tämän läpi niin mitään sellaista ei ole tulossa.
Siinä tapauksessa uskon, että Paulin rahakkaat ottelut on oteltu, jos homma jatkuu samana. Toki kuten aikaisemmin on mainittu, voi olla että kymmenet miljoonat vaihtaa edelleen omistajaa ja ihmiset jatkavat katselua, vaikka siellä olisi Don King vastassa.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Siinä tapauksessa uskon, että Paulin rahakkaat ottelut on oteltu, jos homma jatkuu samana. Toki kuten aikaisemmin on mainittu, voi olla että kymmenet miljoonat vaihtaa edelleen omistajaa ja ihmiset jatkavat katselua, vaikka siellä olisi Don King vastassa.
Itse taas uskon että jättiläisotteluita tulee lisää ja ihmiset maksavat. Seuraavaksi ehkä vastaan Stallone, Ronda Rousey, Joe Rogan tjsp. No sittenpä nähdään.

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Tässähän olisi Robbe Heleniuksella hyvä mahdollisuus tehdä viimeinen tili tyrkyttämällä itseään Paulin vastustajaksi.

Siis eikö Robbe nyt lähtökohtaisesti löisi Jaken ulos ensimmäisessä erässä ja helposti? Miksi Paul ottaisi tämmöisen riskin.

Toinen ongelma olisi tietysti se, että Robbe ei ole kovinkaan iso ja kuuma nimi.

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Minusta on päivänselvää, että homma jatkuu samanlaisena. Jossain kohti kun sopivat vastustajat loppuvat kesken niin asetelman voi kääntää esimerkiksi niin, että joku tarpeeksi iso julkimo haastaa "mestari Paulin". Esimerkiksi Hollywoodista löytyy sellaisia nimiä, jotka varmasti saa ihmiset jälleen katsomoihin ja ruutujen äärelle. Raha houkuttelee sirkushuveihin ja kansalla on hauskaa.

Aiemmin mainittu McGregor on vääjäämätön vastus, ehkä jo seuraavaksi?

Kyle

Jäsen
Siis eikö Robbe nyt lähtökohtaisesti löisi Jaken ulos ensimmäisessä erässä ja helposti? Miksi Paul ottaisi tämmöisen riskin.

Toinen ongelma olisi tietysti se, että Robbe ei ole kovinkaan iso ja kuuma nimi.

Tässä Helenius olisi ihan järkyttävän suuri suosikki ja Robbe juhlisi ensiksi kehässä, sitten pankissa. Lienee Jake Paulin viisaampaa pudottaa vähän painoa ja etsiä kevyemmästä luokasta vastustajaa. Itse veikkaan seuraavaa vastustajaa taas vaparin puolelta.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Robbe on myös doping-käryn vuoksi ottelukiellossa syksyyn 2025 asti. Robbe kärysi klomifeemista, jota käytetään yleensä hillitsemään miehillä rintojen kasvua, anabolisten steroidien ja/tai testo-kuurin jälkeen.

Sitä en tiedä, mitä liittoja tuo panna koskee.

MegaForce

Jäsen
Jake Paul tämän myötä on kyllä viimeistään todistanut olevansa yksi kaikkien aikojen suurimmista nyrkkeilytähdistä. Tätä titteliä ei kukaan voi häneltä viedä.
Tarkoittanet varmaan shownyrkkeilytähdistä. Eiköhän jokainen ammattilaisnyrkkeilijä olisi pystynyt lähes samaan lähes kuusikymppistä Tysonia vastaan. Kaverihan taisi elää pyöriätuolissa pari vuotta sitten. Surullista, että tätä edes nyrkkeilyksi kutsutaan. Vähän sama, kuin joku Jaakko Parkkalin jengi pelaisi 80-luvun NHL-tähtiä vastaan kymmenien miljoonien arvoisen ottelun.

Viimeksi muokattu:
Tarkoittanet varmaan shownyrkkeilytähdistä.
Sama asia. Kaikki ammattinyrkkeily on "shownyrkkeilyä" ja niin se on aina ollutkin.

Eiköhän jokainen ammattilaisnyrkkeilijä olisi pystynyt lähes samaan lähes kuusikymppistä Tysonia vastaan.
Mutta kuinka moni olisi saanut myytyä ajatuksen Netflixille? Ei varmaan kukaan aktiiveista, koska kukaan ei ole suurempi nyrkkeilytähti, mitä Jake Paul on. Canelo vs. Tyson... naah... Tyson vs. Tyson... hah.

Wild-Chester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei tule olemaan, eikä ole oltava. Jake Paul tekee Jake Paul -bisnestä, eikä ole niin tyhmä miltä hän ulkoisesti vaikuttaa. Miksi rikkoa kaavaa, mikä on tekemässä hänestä miljardööriä?

Tämä tässä. Ihmetyttää muutenkin kaikki "portinvartijat" jotka valistavat kuinka urheilullisesti paskaa tämä ja tuo on. Entä sitten jos se kiinnostaa ihmisiä? Ihmiset käyvät katsomassa Mestistä vaikka se on todella kaukana NHL:stä.
Itse olen nyrkkeilyn todellinen sunnuntaiseuraaja, jonka mielenkiinnon kohde jää lähinnä raskaansarjan titteliotteluihin, ja aikuisiällä ammattinyrkkeilyn aloittavan Youtubettajan, ja melkein eläkeikäisen entisen raskaansarjan mestarin kohtaamiseen. Enkä edes äänestänyt Donald Trumpia, tai ole osallistunut Temptation Islandille ja osaan solmia itse kengännauhani.

Tämä tässä. Ihmetyttää muutenkin kaikki "portinvartijat" jotka valistavat kuinka urheilullisesti paskaa tämä ja tuo on. Entä sitten jos se kiinnostaa ihmisiä? Ihmiset käyvät katsomassa Mestistä vaikka se on todella kaukana NHL:stä.
Itse olen nyrkkeilyn todellinen sunnuntaiseuraaja, jonka mielenkiinnon kohde jää lähinnä raskaansarjan titteliotteluihin, ja aikuisiällä ammattinyrkkeilyn aloittavan Youtubettajan, ja melkein eläkeikäisen entisen raskaansarjan mestarin kohtaamiseen. Enkä edes äänestänyt Donald Trumpia, tai ole osallistunut Temptation Islandille ja osaan solmia itse kengännauhani.
Niin ja kuten yllä sanoin niin ammattinyrkkeily on aina ollut show'ta. Ammattinyrkkeilyssä ei ole kyse siitä, että kuka on maailman paras nyrkkeilijä, vaan siitä kuka tahkoaa eniten rahaa. Aiemmin se vaan on ollut niin, että managerit ja promoottorit vievät kaikki massit, mutta uudella aikakaudella kovimmat starat (kuten Jake Paul) voivat itse toimia promoottorina, mikä on mielestäni hyvä kehityssuunta lajille.

Jos showmeininki ei kiinnosta ja ainoastaan nyrkkeilytekniikat kiinnostaa, niin älkää huoliko. Se maailma ei ole mihinkään muuttunut tai unohtunut vaan se on aina toiminut siinä ammattinyrkkeilyn vieressä. Puhun tietysti amatöörinyrkkeilystä, missä maailman teknisimmät ottelijat ottelevat toisiaan vastaan selvittääkseen kuka on maailman paras nyrkkeilijä. Katsokaa sitä, jos puistattaa ajatus Jake Paulista maailman suurimpana nyrkkeilytähtenä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy