Lisäksi mies on pössyttelyt kannabista työkseen viimeiset 20 vuotta, joten siihen nähden voidaan pitää kovana suorituksena, minkälaiseen tikkiin 58-vuotias on päässyt.Tyson vapautui vankilasta valmistautumaan Holyfield-matseihin 29-vuotiaana. Siitä on nyt 29 vuotta.
Ei tule olemaan, eikä ole oltava. Jake Paul tekee Jake Paul -bisnestä, eikä ole niin tyhmä miltä hän ulkoisesti vaikuttaa. Miksi rikkoa kaavaa, mikä on tekemässä hänestä miljardööriä?Paulin seuraava vastus on oltava nyrkkeilijä, joka ei ole 100 vuotias tai amatööri.
Siksi koska ihmiset eivät ole tyhmiä loputtomiin ja tuo kaava toimii vaan tiettyyn pisteeseen asti, ja nyt uskon että tuo piste on tullut vastaan, missä katsojia ei kiinnosta enää mikään läpyttely.Ei tule olemaan, eikä ole oltava. Jake Paul tekee Jake Paul -bisnestä, eikä ole niin tyhmä miltä hän ulkoisesti vaikuttaa. Miksi rikkoa kaavaa, mikä on tekemässä hänestä miljardööriä?
Haaste on varmaan siinä, että pitäisi löytää nimi, joka kiinnostaa suurta yleisöä mutta tarjoaa urheilullisesti hyvän vastuksen.Siksi koska ihmiset eivät ole tyhmiä loputtomiin ja tuo kaava toimii vaan tiettyyn pisteeseen asti, ja nyt uskon että tuo piste on tullut vastaan, missä katsojia ei kiinnosta enää mikään läpyttely.
Sano että tämä oli sarkasmia? Jenkit valitsi juuri Trumpin uudelleen presidentiksi joten tyhmyys on todellakin loputonta. Jos joku ei ole nähnyt tämän "shown" läpi ennen tätä niin ei se tapahdu tämän jälkeenkään.Siksi koska ihmiset eivät ole tyhmiä loputtomiin ja tuo kaava toimii vaan tiettyyn pisteeseen asti, ja nyt uskon että tuo piste on tullut vastaan, missä katsojia ei kiinnosta enää mikään läpyttely.
Tässähän olisi Robbe Heleniuksella hyvä mahdollisuus tehdä viimeinen tili tyrkyttämällä itseään Paulin vastustajaksi.Haaste on varmaan siinä, että pitäisi löytää nimi, joka kiinnostaa suurta yleisöä mutta tarjoaa urheilullisesti hyvän vastuksen.
Oma veikkaus on Conor McGregor. Tai no riippuu palaako ikinä enää UFC:hen mutta varmasti jossain kohtaa on tuhlannut niin paljon rahojaan, että ottaa tuosta miljoonat pois.Tässähän olisi Robbe Heleniuksella hyvä mahdollisuus tehdä viimeinen tili tyrkyttämällä itseään Paulin vastustajaksi.
Itse uskon, että kaikki kyllä on nähnyt shown läpi. Itsekin olen, mutta siltikin mua on kiinnostanut asetelma ja sitä myöden ottelut, missä vasta nyrkkeilyuransa aloittanut haastaa kokeneita kamppailu-urheilijoita ja yrittää treenata itsestään ammattilaisen aikuisiällä. Kyseessähän on aika uniikki "tilanne". Nyt tuo konsepti kuitenkin alkaa kokemaan inflaation, koska kaikki on nähnyt, että "vasta-alkaja" voi päihittää kokeneita kamppailu-urheilijoita ja sitäkään ei jaksa katsoa määräänsä enempää. Sitä myöden uskon, että seuraavaksi tarvitaan oikea boksaaja yleisön mielenkiinnon pitämiseksi.Jos joku ei ole nähnyt tämän "shown" läpi ennen tätä niin ei se tapahdu tämän jälkeenkään.
Et ole ilmeisesti hirveän paljon kiinnittänyt huomiota ihmiskunnan historiaan, saati nykyhetkeen?Siksi koska ihmiset eivät ole tyhmiä loputtomiin
Jos tavoite olisi olla oikea nyrkkeilijä niin varmaan jossain vaiheessa tarvitaan oikea vastus mutta jos on nähnyt tämän läpi niin mitään sellaista ei ole tulossa.Itse uskon, että kaikki kyllä on nähnyt shown läpi. Itsekin olen, mutta siltikin mua on kiinnostanut asetelma ja sitä myöden ottelut, missä vasta nyrkkeilyuransa aloittanut haastaa kokeneita kamppailu-urheilijoita ja yrittää treenata itsestään ammattilaisen aikuisiällä. Kyseessähän on aika uniikki "tilanne". Nyt tuo konsepti kuitenkin alkaa kokemaan inflaation, koska kaikki on nähnyt, että "vasta-alkaja" voi päihittää kokeneita kamppailu-urheilijoita ja sitäkään ei jaksa katsoa määräänsä enempää. Sitä myöden uskon, että seuraavaksi tarvitaan oikea boksaaja yleisön mielenkiinnon pitämiseksi.
Siinä tapauksessa uskon, että Paulin rahakkaat ottelut on oteltu, jos homma jatkuu samana. Toki kuten aikaisemmin on mainittu, voi olla että kymmenet miljoonat vaihtaa edelleen omistajaa ja ihmiset jatkavat katselua, vaikka siellä olisi Don King vastassa.Jos tavoite olisi olla oikea nyrkkeilijä niin varmaan jossain vaiheessa tarvitaan oikea vastus mutta jos on nähnyt tämän läpi niin mitään sellaista ei ole tulossa.
Itse taas uskon että jättiläisotteluita tulee lisää ja ihmiset maksavat. Seuraavaksi ehkä vastaan Stallone, Ronda Rousey, Joe Rogan tjsp. No sittenpä nähdään.Siinä tapauksessa uskon, että Paulin rahakkaat ottelut on oteltu, jos homma jatkuu samana. Toki kuten aikaisemmin on mainittu, voi olla että kymmenet miljoonat vaihtaa edelleen omistajaa ja ihmiset jatkavat katselua, vaikka siellä olisi Don King vastassa.
Tässähän olisi Robbe Heleniuksella hyvä mahdollisuus tehdä viimeinen tili tyrkyttämällä itseään Paulin vastustajaksi.
Minusta on päivänselvää, että homma jatkuu samanlaisena. Jossain kohti kun sopivat vastustajat loppuvat kesken niin asetelman voi kääntää esimerkiksi niin, että joku tarpeeksi iso julkimo haastaa "mestari Paulin". Esimerkiksi Hollywoodista löytyy sellaisia nimiä, jotka varmasti saa ihmiset jälleen katsomoihin ja ruutujen äärelle. Raha houkuttelee sirkushuveihin ja kansalla on hauskaa.Siinä tapauksessa uskon, että Paulin rahakkaat ottelut on oteltu, jos homma jatkuu samana. Toki kuten aikaisemmin on mainittu, voi olla että kymmenet miljoonat vaihtaa edelleen omistajaa ja ihmiset jatkavat katselua, vaikka siellä olisi Don King vastassa.
Siis eikö Robbe nyt lähtökohtaisesti löisi Jaken ulos ensimmäisessä erässä ja helposti? Miksi Paul ottaisi tämmöisen riskin.
Toinen ongelma olisi tietysti se, että Robbe ei ole kovinkaan iso ja kuuma nimi.
Siis eikö Robbe nyt lähtökohtaisesti löisi Jaken ulos ensimmäisessä erässä ja helposti? Miksi Paul ottaisi tämmöisen riskin.
Toinen ongelma olisi tietysti se, että Robbe ei ole kovinkaan iso ja kuuma nimi.
Tarkoittanet varmaan shownyrkkeilytähdistä. Eiköhän jokainen ammattilaisnyrkkeilijä olisi pystynyt lähes samaan lähes kuusikymppistä Tysonia vastaan. Kaverihan taisi elää pyöriätuolissa pari vuotta sitten. Surullista, että tätä edes nyrkkeilyksi kutsutaan. Vähän sama, kuin joku Jaakko Parkkalin jengi pelaisi 80-luvun NHL-tähtiä vastaan kymmenien miljoonien arvoisen ottelun.Jake Paul tämän myötä on kyllä viimeistään todistanut olevansa yksi kaikkien aikojen suurimmista nyrkkeilytähdistä. Tätä titteliä ei kukaan voi häneltä viedä.
Sama asia. Kaikki ammattinyrkkeily on "shownyrkkeilyä" ja niin se on aina ollutkin.Tarkoittanet varmaan shownyrkkeilytähdistä.
Mutta kuinka moni olisi saanut myytyä ajatuksen Netflixille? Ei varmaan kukaan aktiiveista, koska kukaan ei ole suurempi nyrkkeilytähti, mitä Jake Paul on. Canelo vs. Tyson... naah... Tyson vs. Tyson... hah.Eiköhän jokainen ammattilaisnyrkkeilijä olisi pystynyt lähes samaan lähes kuusikymppistä Tysonia vastaan.
Ei tule olemaan, eikä ole oltava. Jake Paul tekee Jake Paul -bisnestä, eikä ole niin tyhmä miltä hän ulkoisesti vaikuttaa. Miksi rikkoa kaavaa, mikä on tekemässä hänestä miljardööriä?
Niin ja kuten yllä sanoin niin ammattinyrkkeily on aina ollut show'ta. Ammattinyrkkeilyssä ei ole kyse siitä, että kuka on maailman paras nyrkkeilijä, vaan siitä kuka tahkoaa eniten rahaa. Aiemmin se vaan on ollut niin, että managerit ja promoottorit vievät kaikki massit, mutta uudella aikakaudella kovimmat starat (kuten Jake Paul) voivat itse toimia promoottorina, mikä on mielestäni hyvä kehityssuunta lajille.Tämä tässä. Ihmetyttää muutenkin kaikki "portinvartijat" jotka valistavat kuinka urheilullisesti paskaa tämä ja tuo on. Entä sitten jos se kiinnostaa ihmisiä? Ihmiset käyvät katsomassa Mestistä vaikka se on todella kaukana NHL:stä.
Itse olen nyrkkeilyn todellinen sunnuntaiseuraaja, jonka mielenkiinnon kohde jää lähinnä raskaansarjan titteliotteluihin, ja aikuisiällä ammattinyrkkeilyn aloittavan Youtubettajan, ja melkein eläkeikäisen entisen raskaansarjan mestarin kohtaamiseen. Enkä edes äänestänyt Donald Trumpia, tai ole osallistunut Temptation Islandille ja osaan solmia itse kengännauhani.