Taitaa Majoneesi-Matti tuon tittelin viedä, ainakin toivottavasti.Olisi muuten Newtonilla ollut hyvät tsäänssit pakkien pistepörssin voittoon, mutta Jypissä pistetehtailu ollut toistaiseksi sen verran hiljaista että tuo status taitaa jäädä saavuttamatta.
Itse kyllä toivon Newtonin voittoa, tuo vielä ihan mahdollinen. Majoneesille toki voi voiton suoda, jos Newton ei siihen pysty.Taitaa Majoneesi-Matti tuon tittelin viedä, ainakin toivottavasti.
Taitaa vaatia Newtonilta melkoista huippuiltaa päätöskierroksella. 2 pistettä perässä ja muutkin varmaan saavat kerättyä pisteitä... Kaikki toki mahdollista!Itse kyllä toivon Newtonin voittoa, tuo vielä ihan mahdollinen. Majoneesille toki voi voiton suoda, jos Newton ei siihen pysty.
Siellä on kuitenkin kautensa päättänyt Kookoo vastassa, varmasti Jakella ylimääräisiä kierroksia koneessa. Voi hyvinkin tulla enemmänkin pisteitä.Taitaa vaatia Newtonilta melkoista huippuiltaa päätöskierroksella. 2 pistettä perässä ja muutkin varmaan saavat kerättyä pisteitä... Kaikki toki mahdollista!
Mikäli JYP-valmennus osoittaa pelisilmää, siellä haetaan Suomelalle pisteitä, Puustiselle maalipörssin voittoa, Newtonille pakkien pistepörssin voittoa, Immoselle 50 pisteen rajapyykin rikkomista, yms.. Ja ennen kaikkea kolmea pistettäSiellä on kuitenkin kautensa päättänyt Kookoo vastassa, varmasti Jakella ylimääräisiä kierroksia koneessa. Voi hyvinkin tulla enemmänkin pisteitä.
Mikäli JYP-valmennus osoittaa pelisilmää, siellä haetaan Suomelalle pisteitä, Puustiselle maalipörssin voittoa, Newtonille pakkien pistepörssin voittoa, Immoselle 50 pisteen rajapyykin rikkomista, yms.. Ja ennen kaikkea kolmea pistettä
"Ensi kaudella JYPissä jatkaa myös kesken tämän kauden KooKoosta lainamieheksi saatu puolustaja Jake Newton."
IS 10.3.2018
Ylivoimaan tuli heti sähäkkyyttä ja uhkaa, kun Newton tuli siihen. Saa olla jatkossakin siinä.Newton pelasi ihan hyvää peliä tänään viivassa. Olenko ainoa, jos väitän että mailataitavaksi mieheksi katse on aika paljon kiekossa verraten muutamaan muuhun kiekkolliseen pakkiin? Vatanen, Honka, Niku, Ikonen ja muutama muukin. Asia ei sinällään haittaa, jos vaan (avaus)syötöt lähtee kohdilleen. Ymmärrän myös sen, että on erilaisia peliasentoja. Havainto vain muiden joukossa...
Ylivoimaan tuli heti sähäkkyyttä ja uhkaa, kun Newton tuli siihen. Saa olla jatkossakin siinä.
Tästä ja eräästä isosta kalasta joka on kelausta vaille valmis, ilmoitetaan lähiaikoina.Newtonilla ei vieläkään ole julkistettua sopimusta mihinkään. Ja huhujakin suunnasta on liikkunut hyvin vähän.
Maaliskuussahan mies kertoi itse IS:n haastattelussa jatkavansa Suomessa ja silloin seuraksi veikkailtiin vahvasti JYPiä. JYP ei kuitenkaan Newtonin sopimusta julkistanut, mutta eipä ole mikään muukaan liigan kärkiseura (ellei sitten TPS huomenna)
Mietinpä vaan että onko tässä nyt hänellä joku KHL-pykälä toukokuun loppuun asti tms. ja jos se ei toteudu, pelaa JYPissä. Tietysti tähän ei istu se, että Newton itse on sanonut pelaavansa ensi kaudella Suomessa.
Mulle kelpais hyvin Happy Jaken jatko JYP paidassa. Ja tämä iso kala tietty alkoi heti kiinnostamaan, onko sieltä joku laituri kenties tulossa?Tästä ja eräästä isosta kalasta joka on kelausta vaille valmis, ilmoitetaan lähiaikoina.
Totisesti maistuisi nämä uutiset, vaikka en osaa edes arvailla, mikä iso kala olisi kyseessä! Joskushan kalat tuppaavat karkaamaan kelatessa tai haavitessa. Holtari on onneksi kokenut kalamies :)Tästä ja eräästä isosta kalasta joka on kelausta vaille valmis, ilmoitetaan lähiaikoina.
Mulle kelpais hyvin Happy Jaken jatko JYP paidassa. Ja tämä iso kala tietty alkoi heti kiinnostamaan, onko sieltä joku laituri kenties tulossa?