Jaakko Parkkali – Tubettaja Lahdesta

  • 7 657
  • 29

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
En itse ymmärrä mitä katsoja saa irti näistä tubettajista. Tai siis näistä tyyliin Roni Back, MMiisas, Jaakko Parkkali ja kumppanit. Joskus olen koittanut katsoa näitä videoita, mutta aika tuskaa niitä on katsella. Niissä ei tapahdu oikeastaan yhtään mitään.

Itse seuraan kahdenlaisia tubettajia. Johonkin harrastukseen yms erikoistuneet tubettajat sekä "aidot ja alkuoperäiset tubettajat", joita joku voisi haukkua elämässään epäonnistuneiksi.

Harrastukseen liittyvät tubettajat ja niiden idea on varmaan kaikille aika simppeli. Käyttäjä harrastaa jotain, rakennusta, entisöintiä, ajoneuvojen rassausta, piirtämistä jne, ja tekee aiheesta videoita. Esimerkkinä itse seuraan käyttäjän nimeltä "Metsa Man" kanavaa, mies siis tekee erilaisia maatilan konehommia. Korjailee, tekee töitä ja koeajaa vehkeitä.

Sitten nämä "alkuperäiset tubettajat", kaikki varmaan tuntevat Pasi Viherahon, Marko Vanhasen, DJ Paten, Niilo22:n ja Markoboyn. Näiden äijien kohellusta seuratessa jokainen saa varmaan tuntea jonkinlaista "ylemmyydentunnetta".

Nämä "yleismallin tubettajat" eivät osu mielestäni kumpaankaan muottiin. Ne ovat yleensä aika normaalin oloisia, menestyneitä ihmisiä. Ei siis mahdollisuutta vetää itseään heidän yläpuolelle. Eivätkä nämä tubettajat yleensä edes harrasta mitään. En oikein itse saa kiinni siitä että miksi katsoisin näitä videoita. Joku tavis esittelee videolla mitä vaatteita tämä on ostanut sponsorin vaatekaupasta, tai esittelee sponsorilahjana saatua puhelinta. Ei minua mainokset oikeastaan koskaan kiinnosta, saati jos mainostamassa on joku tavis.

Ainoa tällainen "normaali tubettaja" jota seuraan sivusilmällä, on Hjallis Harkimo. Hjallistakin lähinnä siitä syystä että tämä julkkis. Koska tunnen Harkimon taustan joten kuten, saan videoista paljon enemmän irti kuin jostain Parkkalista.
 

penis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vimpelin Veto




Tällainen ketju löytyi ja pakko jakaa tänne Jaakko Parkkalin video, jossa seuraa Kristian Tanuksen päivää, on kyl huikee! Etenkin kun haastattelee Witkowskea. Toki varmasti on omaa showtaan toi englannin taito, mutta silti nostaa hymyn huulille.

Ei kyllä oikeen YouTubea jaksa katsoa, mutta nämä videot, joissa Parkkali seuraa kiekkoilijoiden päivää, ovat kyllä hyviä. Aikaisemmin on kyläilty ainakin Aatu Jämsenin ja Jesse Puljujärven luona. Kärppä fanina esimerkiksi Ville Koivunen kiinnostaisi ja tulisi varmasti hyvin Jaakon kanssa juttuun, mutta ei taida nyt pleijareiden aikana lähtee enää kuvaamaan videota.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös