Jaakko Heikkinen palaa Jokereihin

  • 33 554
  • 284

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret
Näin se on. Erikoinen näytelmä kaikkinensa. Varsinkin kun vaikuttaa, että nämä viestit ovat sellaisia, jotka tulevat vääjäämättä seuran sisältä.
On vähän erikoista joo. Varsinkin jos nämä viestien sisällöt ei pidä paikkaansa. No, jaksa sen enempää asiasta enää vääntää. Mielipiteeni olen jo sanonut.
 

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näin se on. Erikoinen näytelmä kaikkinensa. Varsinkin kun vaikuttaa, että nämä viestit ovat sellaisia, jotka tulevat vääjäämättä seuran sisältä.
”The call is coming from inside the house!” Spooky homma. Ehkäpä tähänkin mysteeriin saadaan vielä joku päivä vastaus ja selviää miksi joitain asioita halutaan salailla ja pimittää. Kovin avointa tai arvojen mukaista hommaa tämä koko touhu ei kuitenkaan ole keneltäkään.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Mä en ymmärrä, mitä Jokerit ja Kiekko-Espoo yrittävät saavuttaa tällä salailulla. Varsinkin Jokerit ampuu itseään jalkaan tällä vajavaisella tiedottamisella ja jos täällä vielä jotkut nimimerkit rupeavat yksityisviestein ojentamaan kritisoijia, niin ei hyvää päivää.

Yrjänheikiltä myös aika nolo suoritus tuo HS:n toimittajan feidaaminen. Ilmeisesti jengin arvot eivät koske häntä?
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Hetkinen, siis muutamat nimimerkit, joilla joko on tietoa tai sitten jotka ovat itse sitä tietoa saaneet, ovat lähestyneet yksityisviestein muutamia täällä, joissa ovat kertoneet omat tietonsa tai käsityksensä Heikkisen keissistä? Ja nyt nämä henkilöt leimataan seuran sisäisiksi kätyreiksi, koska eivät kritisioi seuran toimintaa Heikkisen casessa? Ja samalla maalaillaan jotain suurta mysteeriä ja hämärähommaa tämän keissin ympärille?

Mitä jos näille henkilöille riittää se, mitä Jokerit ovat itse tiedottaneet tai se, minkä tiedon he itse ovat saaneet, joko Jokereilta, K-Espoolta tai Heikkiseltä itseltään?

Mä en edelleenkään ymmärrä, miksi yksittäistä pelaajaa koskevan sopimuksen kaikki pykälät ja ehdot pitäisi julkistaa kaikille?
 

Perandori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hetkinen, siis muutamat nimimerkit, joilla joko on tietoa tai sitten jotka ovat itse sitä tietoa saaneet, ovat lähestyneet yksityisviestein muutamia täällä, joissa ovat kertoneet omat tietonsa tai käsityksensä Heikkisen keissistä? Ja nyt nämä henkilöt leimataan seuran sisäisiksi kätyreiksi, koska eivät kritisioi seuran toimintaa Heikkisen casessa? Ja samalla maalaillaan jotain suurta mysteeriä ja hämärähommaa tämän keissin ympärille?

Mitä jos näille henkilöille riittää se, mitä Jokerit ovat itse tiedottaneet tai se, minkä tiedon he itse ovat saaneet, joko Jokereilta, K-Espoolta tai Heikkiseltä itseltään?

Mä en edelleenkään ymmärrä, miksi yksittäistä pelaajaa koskevan sopimuksen kaikki pykälät ja ehdot pitäisi julkistaa kaikille?
Piti katsoa leffa tänään mutta ei tarvinnut. Tässä ketjussa on kaikki tarvittava.


Melodraama!
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Yrjänheikiltä myös aika nolo suoritus tuo HS:n toimittajan feidaaminen. Ilmeisesti jengin arvot eivät koske häntä?

O-P on ollut seurassa läpi KHL-taipaleen niin ei kait tuollainen mitenkään yllättävää ole. Siellä varmasti ollut aika isolla toimiston seinällä ”mitään ei sitten ikinä kommentoida lehdille, jos joku kysyy”.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
O-P on ollut seurassa läpi KHL-taipaleen niin ei kait tuollainen mitenkään yllättävää ole. Siellä varmasti ollut aika isolla toimiston seinällä ”mitään ei sitten ikinä kommentoida lehdille, jos joku kysyy”.
Ei kerennyt soittamaan takaisin, kun kaikki haluavat tulla Jokereihin ja puhelimet pirisevät taukoamatta. :-)

Mutta joo, aika turha ja hölmösti hoidettu keissi Jokereilta. Nukutaan ja mennään eteenpäin.
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässä on omaan silmään aika klassinen tilanne menossa siitä, mihin huono tiedottaminen johtaa. Kun sulla on intohimoiset fanit, valtava mediahuomio ja lajin sisällä kiinnostus tullaan jokaista liikettä seuraamaan tarkkaan. Päälle vielä historian painolasti, niin voi sanoa, että suurennuslasin alla ollaan. Iso tai pieni asia, niin aina sen joku löytää ja jos et ole ennakkoon asiaa kertonut tai asap katkomassa syntyvältä spekuloinnilta ja huhuilta siipiä, niin jo vain mediassakin kiinnostutaan ja myrsky on vesilasissa oli aihetta tai ei.

Toki keskustelu varmasti kävisi kuumana jo ennakkoon kerrottunakin, mutta jos olisi päätösvaltaa valitsisin mielummin tämän tien sen sijaan mitä nyt nähtiin. Mielipidekeskustelut on helpompi jättää omalle painolleen ja laannuttaa. Nyt tämä jatkuu vielä eri painolla ja kontekstissa, vaikka lopulta taivuttiinkiin tiedottamaan. OP:llä oli mun mielestä paikka katkaista toimittajalta juttu, mutta jätti käyttämättä ja taas mentiin eri suuntaan.

Niin tai näin, toivottavasti tästä opittiin jotain tulevaisuutta varten.

Itsekään en järin fani ole vuokrille, mutta olkoon asia omalta osalta sen suhteen tässä. Uskon, että valmennus tekee tarvittavat muutokset jos näyttää siltä, että jää luu käteen.
 

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Eiköhän nyt pojat, tytöt ja muut tehdä niin, että asia olisi tässä ketjussa loppuunkäsitelty? Toki vähän ikävää nyt mukamoderoida täällä, mut kyl mä nyt näkisin, että nää pelaajaketjut olis ensisijaisesti pelaajasta keskusteluun - ei Jokereiden viestintään(?) liittyvää tavaraa. Lienee noita ketjuja, joissa tätä keissiä voisi käsitellä.

Don't get me wrong. En minäkään pidä siitä, että oltiin hyvin hämyisiä Heikkisen sopparin suhteen, mutta täällä ei ole puhuttu itse miehestä ja otteista aikoihin.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hetkinen, siis muutamat nimimerkit, joilla joko on tietoa tai sitten jotka ovat itse sitä tietoa saaneet, ovat lähestyneet yksityisviestein muutamia täällä, joissa ovat kertoneet omat tietonsa tai käsityksensä Heikkisen keissistä? Ja nyt nämä henkilöt leimataan seuran sisäisiksi kätyreiksi, koska eivät kritisioi seuran toimintaa Heikkisen casessa? Ja samalla maalaillaan jotain suurta mysteeriä ja hämärähommaa tämän keissin ympärille?
Kommentoidaan nyt vielä sen verran, että olen saanut lisää yksityisviestejä, joissa kerrotaan , että vastaava ilmiö on tapahtunut NM-keissin ympärillä ja pyydetty olemaan hiljaa, jotta Jokereiden ympärille ei luoda negatiivista ilmapiiriä. Ei tässä tarvitse @iibor maalata kenenkään yhtään mitään. Mahorkka haisee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös