Jaajon ja Juha Vuorisen kahvihetki (Fan Club, jossettemuutentajua)

  • 4 752
  • 12

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Radiosuomipop, onhan sitä tullut aika paljon kuunneltua duunissa ja autossakin, ehken ainoana. Meinaa välillä hymynkare vilahtaa suupielessä, kun näiden juttuja kuuntelee.

Asiaan mennäkseni, Jaajo Linnonmaahan on oikein letkeä jamppa noinniinkuin radiollisesti, naamasta nyt niin tiedä mitä olen suomipopin livekamerasta kattellu, livenä kun en oo tavannu. Ja IFK-fani, sano olevansa. Siitäkin huolimatta, aivan loistava viihdyttäjähän tämä kaveri on ollut minun iltapäivissäni. No nyt se kyllä tänään sanoi lähtevänsä viikoksi dokaamaan (my kind of man), eli ens viikolla voisimmekin kuunnella enemmän ihanaista Hanna-Maria? Mutta Jalmari Pesonen, et sitten ole sen kauemmin pois tai säädän taajuutta.

Mutta sitten kun kello lähestyy kuuttatoista ja on aika (tuottaja) Juha Vuorisen kahvipöytään saapumisen, joko mobiilisti tai studiossa. Voijjumalauta, mun on välillä käännettävä volumet nollaan, jotta pystyn edes jotenkin olemaan hirnumatta, kun naapurihuoneessa isot pomot päättää. Olenko ainoa?
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaajo ja Juha Vuorinen on ihan helvetin hyviä tyyppejä. Ilman Jaajoa en varmaan olisi ikinä edes alkanut kuuntelemaan suomipoppia. Ja Jaajo tuli tutuksi tietenkin Sub tv:n räsypokasta!

Äijjät on ihan eri planeelta verrattuna muihin tekopirteisiin radiojuontajiin. Toisaalta, niin on kavereiden jututkin. Välillä sitä kyllä ihmetyttää, miten Suomipop uskaltaa pitää tälläistä parivaljakkoa siellä. Kyllä jos esim. omia 4-13 vuotiaita lapsia olisi autossa kyydissä, niin kyllä sitä aika tarkkana saisi olla volume säätimen kanssa, ettei lapset kuulisi mitään epäsopivaa.

En tiedä satuileeko Juha Vuorinen perheestään, mutta siitä on kaveri kertonut yhtä sun toista hyvinkin avoimesti ja oikeastaan joka iltapäivä ottaa perheensä mukaan juttuihin.

Kanavan nimi saattaa kuulostaa hyvinkin asialliselta kanavalta, mutta se on jotain ihan muuta arkisin 16.00-18.00. Myös tämä erään naisen antama palaute radiokanavasta on ihan helvetin hyvä. Aika vanha, mutta aina jaksaa naurattaa.

Toki täytyy mainita, että uppoohan tuo kotimainen musiikkikin aikas hyvin.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Grome kirjoitti:
Juha Vuorinen
On kuulemma kirjottanut jotain kirjoja. Tai jotain. Or samting
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Grome kirjoitti:
Toki täytyy mainita, että uppoohan tuo kotimainen musiikkikin aikas hyvin.
No mulla ainakin uppoaa väkisin, kun ensin vedellään Matin aamussa, sitten Annin keskipäivässä ja lopuksi (jalopuuksi, 540€ karvalakkiin) Jaajon showssa. Se on semmonen 5 kertaa päivässä. Jos oot nimetön.

Mutta musiikistahan ei puhuta, kun vain muistellaan Jaajo&Vuorisen kohoja. Vuoxia pelastaneena, tää vanha runkkujuttu oli aika kova (miten niin vanha, kysy faija) -85 ja tuorein.
 

Orsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KÄRPÄT, RoPS, Maajoukkue, Hollanti, Gun`n`Roses
mikkoz kirjoitti:
On kuulemma kirjottanut jotain kirjoja. Tai jotain. Or samting

Noh,tuota. Taisi olla viime vuoden myydyin dekkarikirjailija. Juoppohullun päiväkirjalla ja sen jatko-osilla. Aivan ääretöntä juttuahan VUorinen pistää, missä vain liikkuukaan. Juha on meikän mies. Jaajo on jaajo.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Go Jaajo

Jaajo Linnonmaa on hieman erikoinen persoona ja jollain kieroutuneella tavalla samastun häneen ja hänen juttuihinsa. Jokin aika sitten Maikkarilta tuli joku ihme formaatti, jossa yöchattia kuvattiin jossain baareissa ympäri Suomen. Siinä puuhassa Jaajo oli usein aivan nakit silmillä kertomassa sovinnaisia juttujaan, puristelemassa naisia perseistä ja pyytämässä esittelemään päivän alushousuvalintaa (mikäli jalassa oli stringit; ei Jaajoa muuten kiinnostanut).

Jaajo on tainnut ihan itse stailata itsensä, sillä pikkutakki ja farkut vielä menee, mutta kun siihen lisää solmion ja ennen kaikkea lippiksen vinosti päähän, niin lopputulema on ainutlaatuinen.

Jaajo muuten oli mulle viime juhannuksen alla kovin reilu antaessaan neljä lippua Himoksen juhannukseen jostain juhannuskertomuskilpailusta. Siellä Jaajo näytti, kuinka edetään neljällä jalalla.

Juha Vuorisen imago kyllä kärsii melkoisesti silmissäni siitä, että hän on nykyään täysin raitis.Jotenkin jutut/kirjoitukset ja tuo raittius eivät kohtaa millään tasolla.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Olen tällä viikolla kuunnellut pelkästään Radiosuomipopin taajuutta ja koukkuun olen jo jäänyt kanavaan. Kanavan musiikkitarjonta on kyllä ollut allekirjoittaneelle mieleen, vaikka hevi-ihmisiä olenkin. Jaajon juttuja tulee luonnollisesti myös kuunneltua ja ihan mukavalta ne vaikuttavat. Viikolla hilpeyttä herätti Jaajon ja Juha Vuorisen keskustelu siitä, miksi äitiyspakkauksessa on kuusi (?) kondomia. Jaajoa asia ihmetytti ja hän päätti soittaa Vuoriselle kysyäkseen asiasta. Kun näin Jaajon ensimmäistä kertaa televisiossa, luulin hänen olevan kohtuullisen turha jamppa. Tiedä sitä, mutta radion perusteella vaikuttaa ihan miellyttävältä kaverilta.

Varmasti tulen jatkossakin tätä kanavaa kuuntelemaan, se on aivan varma.
 

Blunttis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat KalPa
Parasta radioviihdettä, mitä kohdalleni on sattunut.

Jaajosta tv-persoonana en aluksi tykänny yhtään, mutta onpahan hänestäkin oppinut tykkäämään. Eipä ole toista radio-ohjelmaa mulla, jota tulisi seurattua ja kuunneltua säännöllisesti. Iso kiitos itselleni, että hankin joskus mp3-soittimen radiolla..monet naurut olisi tullut missattua ilman sitä.

Muutama viikko sitten Jaajo luki palautteen, missä valitettiin siitä kun jokaisen jutun pitää mennä hyvän maun rajoilla tai vähän yli. Jaajo ei kommentoinu mitenkään, vaan soitti perään sen Hanoi Rocks:n biisin (radio and mtv you need) people like me. Ja oikeassa on.
 

TML

Jäsen
Jaajo on Suomen irstaimpia henkilöitä. Juontaessaan räsypokkaa ja jacuzzia, huomasin miehessä olevan koomikon kykyjä. Hyvää ja ronskiä läppää lensi ulos tuutista koko ajan. Miinuksena Jaajon uralle oli se, että hän oli osallisena yhdessä suomen elokuvahistorian huonoimmassa elokuvassa, Hymypojassa.

Vuorinen taas tunnetaan juoppohullun päiväkirjasta ja on tehnyt siinä loistavasti taidetta raavaasta suomalaisesta miehestä, joka tykkää tussusta.

Nämä kaksi kun laittaa samaan koppiin on siinä naurussa pitelemistä.
Uusin helmi miehiltä on tämän runkkauskisa haastattelu joka tuli radiosta pari viikko sitten.

Tässä pätkä: http://gamma.nic.fi/~pexu1/omat/Run...81/runkkari.mp3
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Jaajo eduskuntaan!

Ei niitä soittolistoja kestä tällä kanavalla sen enempää kuin pystyynraiskatulla citylläkään, mutta kaikkia yhtä sairaanmielisiä kuin minä, kehoitan hakeutumaan arki-iltapäivisin Jaajon taajuudelle. Se ei ole ohi ennenkuin läski täti allekirjoittaa, mutta se alkaa kun Juha Vuorinen röyhtäisee!
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mä en kykene kuuntelemaan hetkeäkään Jaajon rasittavia löpinöitä, menee kanava kyllä välittömästi vaihtoon. Tosin en suomipoopia kuntele muutenkaan yleensä.
 

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Shayne kirjoitti:
Ei niitä soittolistoja kestä tällä kanavalla sen enempää kuin pystyynraiskatulla citylläkään, mutta kaikkia yhtä sairaanmielisiä kuin minä, kehoitan hakeutumaan arki-iltapäivisin Jaajon taajuudelle. Se ei ole ohi ennenkuin läski täti allekirjoittaa, mutta se alkaa kun Juha Vuorinen röyhtäisee!

Olen itsekin huomannut ihan saman, että kyllä SuomiPopillakin soi jatkuvasti samat biisit, ei siellä hirveästi mitään vaihtelua ole vaikka Jaajon iltapäivässä onkin Kahden kauppa -skaba jne. Toivottavasti kyseinen kanava ei mene enää ollenkaan tuohon Radio Cityn suuntaan tai muuten loppuu radion kuuntelu kokonaan ainakin meikäläisen osalta.
Yleensä kyllä kuuntelen SuomiPoppia ainoastaan tuon iltapäivän kahvihetken ajan, ja mikäli herra Vuorinen ei ole studiossa niin en silloin jaksa kuunnella pelkästään Jaajoa, vaikka onkin loistava jamppa. Enkä kyllä ikinä varmaan olisi muutenkaan löytänyt SuomiPopille ellen olisi lukenut tätä ketjua joskus aikoja sitten. Kiitokset siitä Shaynelle.
 

pak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikkei se aina niin kivaa olekaan niin, SaiPa.
Kyllähän tuo noiden herrojen läppä on sen verran ronskia, etten niinkää perusta siitä, että lapset sitä kuuntelisivat.
Itse kyllä tulee kuunneltua (yleensä autossa, töistä ajaessa).
Kotona en sitä viitsi kuunnella johtuen juuri edellä mainitusta syystä.

Muuna aikana kotona radiosta kuuluu kyllä suomipop (kuten nytkin). Muita kanavia ei juuri tulekaan kuunneltua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös