Itsellä tuli jo 50 täyteen ja Aamylypsy kyllä maistuu. Työmatkat tulee aina kuunneltua ja töissä sitten sen minkä joutaa. Alusta asti olen ohjelmaa aamushowta kuunnellut ja kyllähän ohjelma on muuttunut Jaajon ikääntyessä. Alkuaikoinahan lähetystä vedettiin usein krapulassa tai pikku aamukännissäkin. Edelleen ohjelmasta tykkään ja kuten jo aiemmin mainittiin, niin käytetäänhän showta myös omien yritysten mainostamiseen, mutta se suotakoon.
Olen monesti miettinyt, että mikä Jaajossa on niin vetovoimaista. Ohjelmahan pudottaa tasoaan todella reilusti, jos Jaajo ei paikalla ole. Luultavasti Jaajon tapa kertoa ja värittää tarinoita on yksi syy. Lisäksi Jaajo osaa innostaa kuulijoita oikeastaan asiaan, kun asiaan. Jaajo myös omaa todella loistavan kyvyn katsoa asioita erilaisista kulmista ja kertoa/jäsentää sen myös kuulijoille höystettynä huumorilla. Joku opiskelija voisi ottaa lopputyön aiheekseen tutkia asiaa tarkemmin!
Tässä muuten Jaajo hieman nuoermpana Räsypokassa Räsypokka 2.11.2002
Olen monesti miettinyt, että mikä Jaajossa on niin vetovoimaista. Ohjelmahan pudottaa tasoaan todella reilusti, jos Jaajo ei paikalla ole. Luultavasti Jaajon tapa kertoa ja värittää tarinoita on yksi syy. Lisäksi Jaajo osaa innostaa kuulijoita oikeastaan asiaan, kun asiaan. Jaajo myös omaa todella loistavan kyvyn katsoa asioita erilaisista kulmista ja kertoa/jäsentää sen myös kuulijoille höystettynä huumorilla. Joku opiskelija voisi ottaa lopputyön aiheekseen tutkia asiaa tarkemmin!
Tässä muuten Jaajo hieman nuoermpana Räsypokassa Räsypokka 2.11.2002