Jaahallipersoonat?

  • 7 336
  • 53

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
LA-Arenan offside baarista voi usein bongata Kentsu nimeä tottelevan keski-ikäisen miehen. Miehellä on melko hurja tempperamentti ja ei tykkää juurikaan kun Blues ei pärjää. Vaikka kaveri on ollut huomattavasti rauhallisempi viime vuosina niin kyllä ainakin kerran olen nähnyt LA-areenallakin kun kaveri Puti-tyyliin oli haastamassa yksin koko vierasjoukkueen (en muista jengiä) fanibussillista matsiin areenan pihalla. Järkkäreitä ja paskalakkeja oli onneksi miestä pidättelemässä. Tunnistaako muut Blues-fanit kyseisen herran? istuu uudella areenalla tosiaan yleensä offsidessa keltainen kansitakki ja blues lippis yllään ja viihtyy yleensä ainoastaan parhaassa seurassa (LUE:yksin). Ei kylläkää mikään varsinainen väriläiskä enään mutta miehen tempperamentti saa joskus hymyilemään.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Jaari
LA-Arenan offside baarista voi usein bongata Kentsu nimeä tottelevan keski-ikäisen miehen. Miehellä on melko hurja tempperamentti ja ei tykkää juurikaan kun Blues ei pärjää. Tunnistaako muut Blues-fanit kyseisen herran?

Jep, tuttu on. Muutama vuosi sitten piti mennä fanireissulle Poriin. Bussi lähti n klo 12, Kentsu tuli paikalle huomattavassa soosissa ja kirosi ensi töikseen porilaiset maanrakoon. Vaikka ko reissulla pientä käsirysyä olikin niin Kentsu ei kuitenkaan ollut siinä asiallisena.

Ja RIP Puti, miehestähän löytyy täältäkin ketju...
 

ribis

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues
Viestin lähetti Jaari
LA-Arenan offside baarista voi usein bongata Kentsu nimeä tottelevan keski-ikäisen miehen. .. istuu uudella areenalla tosiaan yleensä offsidessa keltainen kansitakki ja blues lippis yllään ja viihtyy yleensä ainoastaan parhaassa seurassa (LUE:yksin). .

En ole itse kyseinen herra, mutta onko asiallista laittaa nimi ja tuntomerkit jostakin tyypistä tänne?
Mielestäni EI.
Menee aivan liiaan henkilökohtaisuuksiin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ainakin jokunen vuosi sitten Rinkelinmäellä kävi pelejä katsomassa joku tyyppi IFK:n paita päällään. Siis riippumatta siitä, mitä vastaan Kerho pelasi. Oli mielestäni ihan harmiton kaveri, vaikkakin herätti hieman huomiota. Pokki taitaa osata kertoa tuosta hemmosta enemmänkin, muistaakseni asiasta joskus juteltiin edesmenneessä Kiekkopesässä.

Epäilen, että nimimerkki seeyou@jäähalli on Nordenskjöldinkadun hallissa "tuntematon suuruus" lauluäänensä ansiosta. ;)
 

Tuamas

Jäsen
Viestin lähetti ribis


En ole itse kyseinen herra, mutta onko asiallista laittaa nimi ja tuntomerkit jostakin tyypistä tänne?
Mielestäni EI.
Menee aivan liiaan henkilökohtaisuuksiin.

- Onhan noista kaikista muistakin pistetty vastaavat tuntomerkit. Ei tuollainen ketään vahingoita, jos ei koko nimeä pistetä, kun kumminkin iso osa väestä tuntee nuo tyypit ainakin ulkonäöltä...
 

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti ribis


En ole itse kyseinen herra, mutta onko asiallista laittaa nimi ja tuntomerkit jostakin tyypistä tänne?
Mielestäni EI.
Menee aivan liiaan henkilökohtaisuuksiin.


Ota se herne pois nenusta! Tämä ketju perustuu siihen että tuntomerkkejä annetaan ja Kentsu nimen olen muistaakseni jostain kaverin vanhasta fanipaidasta bongannut.
Haluaisin vielä korostaa etten mitenkään pahalla mielestäni kaverista puhunut, jonkin sortin legenda mies kuitenkin on ainakin minun tuttavapiirissäni, lähinnä Matinkylän ajoilta.

Niin ja jos kaverin virallinen nimi tosiaan on Kentsu ja näin ollen tuosta kirjoituksestani koituu kaverille jotain harmia niin pahoittelen ja vastaan seurauksista.

PS. tasa-arvon vuoksi: minä olen se isoluinen vaaleatukkainen kaveri jonka voi löytää myös usein tuolta offsidesta matsia seuraamasta. Itse vastaan nimeen Henkka.

EDIT: Heh.. tuli mieleen muuten toinen (pahoitteluni etukäteen ribis), nimittäin se Calounin tshekin maajoukkue paita päällä hallilla pyörivä kaveri. Itse LA-arenaalta mies ei ole minulle kovinkaan tuttu mutta viime talvena pelireissulla lahteen saimme muijakaverin kanssa (kyllä sain hänet houkuteltua kahteen matsiin viime kaudella!) nauraa mahamme kipeiksi kun kaveri juoksi Puti-tyyliin katsomo-käytäviä huudellen lahtelaisyleisölle "montaks olympia-voittajaa Pelicanseis on" ja muuta vastaavaa. Hauska kaveri hänkin.
 
Viimeksi muokattu:

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti pernaveikko
Ohoh.

Tammoinen ketju ja Putia ei ole viela mainittu (itse olin pubissa ja huomasin taman ketjun vasta nyt).

Puti oli maanlaajuinen legenda, joka brutaalisti murhattiin. En nyt tahan kay kirjoittamaan sen enempaa, hakutoiminnolla loytyy vanhat ketjut.

Lepaa rauhassa Puti.

Putin tappanut nuoriherra sai teostaan kahdeksan vuotta tuomiota. Itse Puti vietti viime vuotensa Turussa, jossa nousi legendaksi muun maan lailla, tuulettaen mm. triplavuosina Batman-laseissa Tepsin mestaruuksia muun joukkueen kanssa lavalla toritapahtumissa. Erikoinen kaveri, jonka obsessio PlayStation-peleihin oli silmiinpistävän luja.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Jaa palomies-Pena

Viestin lähetti Mane
En sitten tiedä mitä miehelle nyttemmin kuuluu, kun ei ole äijää näkynyt enää aikoihin. Ettei vallan henkeään olisi heittänyt? Vanhuuden ei ainakaan luulisi vaivaavan, kun äijä on arviolta tuossa neljän ja viiden kympin välillä.

Kyllähän Pena on vielä hyvissä ruumiin ja sielun voimissa. Viime kaudella ukko kulki monen monta kertaa ainakin Ilveksen pelien jälkeen Pikilinnan bussilla kyseiseen pubiin ja teki urheiluruudun perusteella merkintöjä jo legendaariseksi muodostuneeseen lehtiöönsä. Viimeksi näin Penan maanantaina Ale pubissa, kun olin lähtemässä takaisin inttiin. Pena laulaa luritti Den glider in:n, normaalisti nuotin vierestä, kerran olen kuullut hänen laulavan samaisessa paikassa myös Maamme laulun.
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Porin oma Halli-Harri

Eli tämä mukava setä on hallilla pörännyt monta kymmentä vuotta. Usein peleissä hän ei edes katso itse peliä, vaan kiertelee pitkin hallia ja heittää tutuille enemmän tai vähemmän hyvää läppää.
Harri on ollut nyt 10 kertaa peräkkäin Modo-cupissa Ässien C-junnujen kanssa, ja enää hän sinne ei kuulemma lähde. Mutta niinhän on ollut joka vuosi ennekin, mutta siellä se vaan on aina ollut:)
Hänen ylpeyden aihe on harvinaiset vaatekappaleet, joita kuulemma on aina yksi tai kaksi Suomessa. Niilä hän sitten aina kerskailee tähän tyyliin: "Katos, yks kaveri toi tuolta Torinosta tällasen Juventuksen aidon takin. Ei muute oo Suomess tällassii ku yks kappale, ja sekin o mul"
Harrin voi pongata aina sieltä missä vaan on pienintäkin menoa. Eli melkeinpä joka paikasta.
Sympaattinen harmaahapsihan se on.
Muut Porilaiset varmaan tietää kenestä on kyse.
Laittakaa tekin lisää juttua tästä niin upeasta personaasta, joka on omistanut elämänsä jääkiekolle.

Niin ja nimimerkki Touch And Go sanoi joskus, että minun juttuni on samaa luokkaa kuin Harrilla. Se oli ehkä elämäni paras hetki :D
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Designer
Ainakin jokunen vuosi sitten Rinkelinmäellä kävi pelejä katsomassa joku tyyppi IFK:n paita päällään. Siis riippumatta siitä, mitä vastaan Kerho pelasi. Oli mielestäni ihan harmiton kaveri, vaikkakin herätti hieman huomiota. Pokki taitaa osata kertoa tuosta hemmosta enemmänkin, muistaakseni asiasta joskus juteltiin edesmenneessä Kiekkopesässä.

Epäilen, että nimimerkki seeyou@jäähalli on Nordenskjöldinkadun hallissa "tuntematon suuruus" lauluäänensä ansiosta. ;)

Taidan tietää ketä henkilöä tarkoitat. Ei kai niitä nyt montaa Hifkipaitaista kaveria kaikkia Kerhon kotipelejä katsele.

Harmittomana minäkin tyyppiä pidin kunnes yhdessä HPK-HIFK pelissä kaveri otti herneet nenään Kerhon myllyttäessä ja johtaessa peliä. Kaveri repi joltain pikkutytöltä Kerhon lipun käsistä ja heitti sen sikakatsomosta alas. Luonnollisesti temppua ei katsottu hyvällä ja pari äijää lähti perään Hifkipaidan lähtiessä ulos karkuun. Huhujen mukaan Hifkipaita sai hallin ulkopuolella kärsäänsä. Itse en ole tyyppiä enää tuon tapauksen jälkeen hallilla nähnyt.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Täällä ollaankin jo ehditty jonkin matkaa tarinoimaan Harrista jonka voi siis bongata hallilta lähes koska vaan. Myös kaupungilla mies on tuttu näky.

Mukava tyyppihän Harri on ei siinä mitään. Aina ennen matseja tai erätauolla tulee muutama juttu hänen kanssaan vaihdettua. Isomäki on se legendaarisin paikka mutta kyllä miehen löytää myös pesis-stadionilta lähes aina kun Pesäkarhuilla on peli.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Prookie: Tuosta välikohtauksesta en tiennyt mitään. Harmi, että noin kävi ja hallilta poistui yksi väriläiskä. Toisaalta, eipä tuo Rinkelinmäen yleisö taida niitä värittömimpiä ja hiljaisimpia olla ilman tuota tyyppiäkään...
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Designer
Prookie: Tuosta välikohtauksesta en tiennyt mitään. Harmi, että noin kävi ja hallilta poistui yksi väriläiskä. Toisaalta, eipä tuo Rinkelinmäen yleisö taida niitä värittömimpiä ja hiljaisimpia olla ilman tuota tyyppiäkään...

Itse näin viime kaudella Rinkelinmäellä Blues-matsissa jonkun IFK-paitaisen. Tosin en tiedä milloin tuo mainittu tapaus on sattunut...?

Niin ja tuo Calounin maajoukkuepaitaa kantava ukko LA:lla on tosiaan aika huvittava tapaus. Äijähän pääsi viime kaudella lätkimään kiekkojakin siihen erätauon kilpailuun. Aina on myös joku nuhruinen muovikassi kädessä. Olen muutaman kerran nähnyt ukkoa myös Helsingin keskustassa, Caloun-paita päällä ja muovikassi kädessä.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Shayne


Itse näin viime kaudella Rinkelinmäellä Blues-matsissa jonkun IFK-paitaisen. Tosin en tiedä milloin tuo mainittu tapaus on sattunut...?
En nyt aivan tarkalleen muista milloin kyseinen tapaus sattui, mutta on siitä ainakin kaksi vuotta. Nyt kun tarkemmin muistelen, niin olen minäkin tainnut nähdä kerran tai kaksi Hifkipaidan hallissa välikohtauksen jälkeenkin. Tosin Sikakatsomon läheisyydessä häntä ei ole näkynyt.

Kyllä kaveri on ainakin fanituotteisiin panostanut, ainakin kolme erilaista Hifkin pelipaitaa hänellä näin. Kerran HPK-Saipa pelissä hänellä oli Saipan pelipaita.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Mr. Kameleontti

Viestin lähetti Designer
Ainakin jokunen vuosi sitten Rinkelinmäellä kävi pelejä katsomassa joku tyyppi IFK:n paita päällään. Siis riippumatta siitä, mitä vastaan Kerho pelasi.

Niin, tämä samaisen tyypin (?) saattaa bongata ifk-paidan lisäksi myös jokereiden tahi jopa Kerhon paidassakin.
Miekkosen Kerhopaita oli muistaakseni Somervuoren, ifk:n paita Mäkkärin ja narripaita sellainen perus-sininen. Melkoinen kameleontti siis, vai olisiko miehellä vain maailmoja syleilevä luonne, mene ja tiedä?

Niin, ja olihan muuten takavuosina eräällä nimeltä mainitsemattomalla Turenkilaisella tapana tepastella ifk:n paita päällä Rinkulalla. Jos siis tarkoitit tätä tyyppiä, niin en pane ollenkaan pahaksi, vaikka joku olisi vähän pistänyt poikaa käkättimeen.

Täältä tähän
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Re: Mr. Kameleontti

Viestin lähetti ervatsalo

Niin, tämä samaisen tyypin (?) saattaa bongata ifk-paidan lisäksi myös jokereiden tahi jopa Kerhon paidassakin.
Miekkosen Kerhopaita oli muistaakseni Somervuoren, ifk:n paita Mäkkärin ja narripaita sellainen perus-sininen. Melkoinen kameleontti siis, vai olisiko miehellä vain maailmoja syleilevä luonne, mene ja tiedä?


Ja ainakin tämä kyseinen Mr. Kameleontti on nähty myös FC Hämeenlinnan peleissä HJK:n paita päällään. Ja taaskin huomioitavaa on, että vastassa ei ollut HJK...

Onhan se tietysti hyvä, että tunnustaa joukkueensa värejä...ja vielä parempi, jos niitä joukkueita on paljon niin yhden tappio ei haittaa paljoa...

Että silleen...
 

MikeM

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Jokerit vuoteen 1994,
Maajoukkue (jalkapallo),
Jep, vaikka en matseissa liiemmin käykään, muistuu tuo Caloun-paitainen "mies" mieleen. Olin viime talvena katsomassa Espoon vierailua Nordenskiöldinkadulla ja tämä mies istui ilmeisesti poikiensa kanssa takanani. Koko matsin mies parjasi Seppoa, jonka ensimmäisiä pelejä oli kyseessä (liekö peräti 1.?). Kimeä ääni (ei tiennyt, kuka oli kuka, kun kauhea pikkupojan kimitys kuului takaa ja juttujen taso oli samaa luokkaa) vaan kommentoi Sepon huonoutta.

Ironisesti JP Seppo sai tehoiksi 1+2 (muistaakseni) ja jonkun tähden.

90-luvun alkupuolelta muistan ne HIFK B2-fanijoukon johtajat, jotka olivat aina hallilla tummat puvut päällä ja taukoamatta kannustivat HIFK:a? Enemmän ääntä silloin löytyi, kuin nykyisin...
 

ifota

Jäsen
Pullo-igor ja kumppanit

Hämeenlinnastahan löytyy monta huvittavaa persoonaa.
Jo mainittu pullo-igor huhujen mukaan rahoittaa kausikorttinsa pullojen keruulla, josta nimikin on kotoisin. Ainakin ennen sikakatsomoa vastapäätä harmailla penkeillä (B2?) istui roiskeläpäksi kutsuttu kaveri, jonka harrastus siviilissä oli rekisterinumerojen kerääminen (siis kynällä paperille), hänellä oli monia mielenkiintoisia asustekokonaisuuksia vuosien varrella.
Tietysti "L", eli meidän oma Pave, rumpukapulan varressa on legenda..
 

D mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Diskos, PiTa...
Joskus olen eksynyt käymään Diskoksen ja Jypin peleissä Jyväskylässä. Siellä tömäsin ainakin Diskoksen peleissä toissa kaudella kaveriin joka talvipakkasella ja viileässä hallissa oli pelkät shortsit yllä. Jotkut sanoi että kaverilla on joku harvinainen sairaus, onko paikallisilla tietoa enenpää, vai onko sairaus himmeät ajovalot yläkerrassa?

Tiedän kaverin kyllä varsin hyvinkin. Kyllä se jätkä ihan tolkuissaan on, opiskelee jopa yliopistossa. Sitä nyt vain ei huvita pitää vaatteita, eikä sillä kylmäkään ole. Kytäthän raahasi sen kerran pakolla sairaalaan kun se oli Laajavuoressa lenkillä pelkissä shortseissa -15 asteen pakkasella. sairaalassa sille vaan tolkutettiin, että "kyllä sun pitää nyt laittaa enemmän päälle..."

Noh, eihän sillä varmaan ihan kaikki sinänsä paikallaan ole, kun ei yleisistä normeista välitä lainkaan. Voi olla työnsaanti yms. tulevaisuudessa hankalahkoa...
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Re: Mr. Kameleontti

Viestin lähetti ervatsalo


Niin, tämä samaisen tyypin (?) saattaa bongata ifk-paidan lisäksi myös jokereiden tahi jopa Kerhon paidassakin.
Miekkosen Kerhopaita oli muistaakseni Somervuoren, ifk:n paita Mäkkärin ja narripaita sellainen perus-sininen. Melkoinen kameleontti siis, vai olisiko miehellä vain maailmoja syleilevä luonne, mene ja tiedä?
Täältä tähän

No, kerran eräs kaverini kysäisi minkä kaikkien sm-liigajoukkueiden paidat ko. tyypillä on. Hetken miettimisen jälkeen huulilta pääsi "mmmhh.... Pelicansin...... ei oo. Kaikki muut on". Ja tästä on jo useampi vuosi.

HIFK-paitoja tyypillä on tosiaan ainakin kolme erilaista. Ja kasa futispaitoja yms :) Joten "maailmoja syleilevä luonne" ei niinkään kaukaa haettu ilmaisu.


op777
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Pullo-igor ja kumppanit

Viestin lähetti ifota

Tietysti "L", eli meidän oma Pave, rumpukapulan varressa on legenda..

Samaa mieltä, kyllä Kerho varmaan sille kaverille kausarin maksaa. On niin kauan ollut rumpu sillä mukana kuin minä Rinkulan käynneiltäni muistan. ;)
 

Sphere

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks
op777 mainitsemlla jätkällä tosiaan noita paitoja on. HIFK:n puolelta ainakin Mäkkärin, Karalahden ja Calounin. Jokeri paitojakin on ainakin Eslelisen, Juhlinin ja Sulanderin (vanha paita) nimellä.

Mikä hänestä tekee aika mielenkiintoisen persoonan on se, että kyseinen mies on valinnut suosikkijoukkueensa hyvin pitkälti menestyksen perusteella. Joskus aikoinaan hän jopa oli HPK:n kannattaja. Jokereiden alkaessa menestyä kunnolla vaihtui suosikiksi Jokerit. HIFK:in menestyksen vuosina hän vaihtoi kumminkin suosikkijoukkueekseen yllättävä kyllä HIFK:in. Tätä nykyä hän kuitenkin sanoo, että "sellasta paskaa pidä suosikkina" ja hän yllätys yllätys vaihtoi suosikikseen jälleen Jokerit!. :) Futiksessa miehen suosikki on tosiaan HJK ja Englannin puolella manu (yllätys).

Mies todellakin on suututettavissa helposti ja siihen riitti esim kerhon pyöritys HIFKiä vastaa. En muista montako maalia kerho mätti yhdessä koti pelissä (tais olla 7), mutta miehellä palo totaalisesti hermo ja tais hiljalleen töyttäistäkin jotain kettuilijaa.

Vaikka mies kovasti aina alkaa aukoon päätään, niin sen kovan kuoren alla on aika pehmo mies kuitenkin. Aika harmiton mies on ja hänen pelästyttämiseen ei paljoakaan tarvita.
 

omaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Adidas-pipo, Samppusten Sauli...

Minä olen kuullut hänen nimekseen jotain muuta - Make-, mutta anyway sama kiva heppu. Olen myös kuullut, että hän on itse säveltänyt Lukolle omia kannustuslauluja! Joskus muistiinpanojensa keskeltä "Make" huutaa hieman epäselvästi, mutta asiallisia kommentteja! Ja kyllä, hän tarkastaa aina rivit ennen matsia! Todellinen Lukko-mies!
 

Kotkafani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viime lauantaina oli Ukissa yksi KalPan kannataja lipun kanssa katsomossa. Hän oli kai tullut bussin mukana ja valmentajakin kiitti häntä kannustuksesta.
Juttelin kaverin kanssa hallilta pis mennessä ja hän lohdutteli tappion jälkeen, että on sitä Kuopiossa nähty pahempaakin, mitä silloin Ukissa Jääkotkille kävi.
Heppu oli keski-ikäinen, tummatukkainen, viikset ja lievä parta leualla. Hänen matkassaan oli hieman vanhempi naishenkilö.

Olivatkohan tuttuja Kuopiolaisille faneille?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Kotkafani
Viime lauantaina oli Ukissa yksi KalPan kannataja lipun kanssa katsomossa. Hän oli kai tullut bussin mukana ja valmentajakin kiitti häntä kannustuksesta.
Juttelin kaverin kanssa hallilta pis mennessä ja hän lohdutteli tappion jälkeen, että on sitä Kuopiossa nähty pahempaakin, mitä silloin Ukissa Jääkotkille kävi.
Heppu oli keski-ikäinen, tummatukkainen, viikset ja lievä parta leualla. Hänen matkassaan oli hieman vanhempi naishenkilö.

Olivatkohan tuttuja Kuopiolaisille faneille?

Luulen tavanneeni saman tyypin syksyllä 1997 Äijänsuon hallissa, kun Lukko avasi kautensa kotipelillä KalPaa vastaan. Tuntomerkit ainakin täsmäävät melko hyvin.

Mies istui takanani, ja ennen pelin alkua hän kyseli että saako täällä huutaa? Helsingissä olivat kuulemma järkkärit joskus taluttaneet hänet hallista ulos, kun kannustus oli ollut liian voimakasta. Sanoin hänelle että minun puolestani ainakin saa huutaa niin paljon kuin ääntä lähtee. Yksin hän kertoi olevansa liikkeellä, en tarkemmin kysellyt oliko tullut KalPan bussissa vai omalla autollaan mutta ihmettelin miehen innokkuutta ja hän kertoi reissaavansa KalPan mukana säännöllisesti.

No, pelin alkaessa kaveri piti yksinään melkein kovempaa meteliä kuin muut hallissa olleet noin 3000 Lukon kannattajaa. Eikä kestänyt kauaa, kun paikalliset alkuasukkaat A2-katsomosta alkoivat soittaa poskeaan kaverille. Sinnikkäästi hän jatkoi kannustustaan ensimmäisen erän loppuun. Toisesta erästä lähtien hän huusi KalPaa G-katsomon alarivillä seisoen ja lippuaan heilutellen.

Voi olla kyse tuosta Kotkafanin bongaamasta kaverista. Viekää terveisiä, KalPan kannattajat, jos miehen tunnette.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös