JA-seniorit 2023 – vieläkö on virtaa?

  • 5 674
  • 65

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vuosi vaihtuu ihan kohta ja vihdoinkin tajusin, miksi mulla on ollut koko syksyn rusetti solmittuna etusormeen. Nythän on on aika kutsua koolle perinteinen seniorimiitti. Pariin vuoteen ei muistaakseni olla kokoonnuttu näissä merkeissä, kun vastuullisina riskiryhmäläisinä seniorit ovat olleet kohta kolme vuotta tiukasti neljän seinän sisällä. Mutta nyt on aika kaivella sairaskertomukset esiin ja vertailla kremppojaan samanhenkisessä porukassa. Joten tämän pitemmittä puheitta, St Urhoon lauantaina 21.1.2023 n. klo 20 alkaen. Eiks jeh? Kuten aina ennenkin, henkinen tai fyysinen 35 vuoden ikä oikeuttaa sisäänpääsyyn. Ei ole tarkistettu ennen eikä tarkisteta nytkään.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Hienoa, että päästetään viimein seniorit taas talvilaitumille! Paikka tuossa näköjään tuli julkiseen tietoisuuteen ja hyvä niin, uskaltaa ujoimmatkin tulla edes ovelta kurkkimaan...

Näillä näkymin mukana, ellei nyt jotain ihan ihmeellistä pukkaa tuolle viikonlopulle yllättäen!
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pandemian aikana tuli tuo 35-vuotta ylitettyä jo pari vuotta sitten niin täytyy katsoa josko kotoa saisi vapaata ja pääsisi tähän tapahtumaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tulen väärennetyillä henkkareilla (Jonne vm. 2000) ja niiden vuoksi jään ulkopuolelle.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pari kolme kertaa olen osallistunut. Viimeksi todensin, että nimimerkki scholl on oikeasti olemassa. Näin omin silmin.
Huiput on siis saavutettu. Enää mitään vastaavaa yhtä tajunnan räjäyttävää ei voi tapahtua. Harkitsen silti, sillä hauskaa on ollut.
 

redpecka

Jäsen
Näissä itteäni ihmetyttää aina se, että miten siellä todistetaan että on muka joku tietty nimimerkki? Ties vaikka redpeckakin ois käynyt suskin kanssa monissa miitingeissä minun siitä tietämättä. Pitäisi olla aina pari modea ja ylläpitäjää varmistamassa tilaisuuden laillisuus.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Siitähän näemmä tulee tasan 10 vuotta toistaiseksi ainoasta visiitistäni tähän tapaamiseen. Niin se aika rientää. Sen verran hullumagneetti on tullut oltua, että skippaan nämä seurat nyt ja jatkossa. Mukava tapahtuma se kuitenkin on, suosittelen aikovia ja empiviä osallistumaan.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edesmenneen palstalegendan ja tapahtumajärjestäjän kanssa silloin aikanaan tuli kirjoiteltua, että onkohan lainkaan sallittua että alle kolmevitosena keltanokkana saapuu paikalle, olisikohan ikää ollut silloin joku 30 tai 31 ja muistaakseni ilman lapsia elettiin rouvan kanssa kahdestaan. En sitten lopulta mennyt, en silloin enkä myöhempiinkään. Unta olen nähnyt kiiltäväpintaiseen silkkikauluspaitaan ja punaisiin housuihin pukeutuneen schollin kanssa biliksen lätkimisestä jossain töölöläiskuppilassa tällaisessa tapahtumassa, mutta uni on kuitenkin vähän vielä eri kuin todellisuus näissäkin hommissa.

No ensi kesänä tuleekin jo 42 mittariin ja kotona hyörii nelos- ja ykkösluokkalaiset tytöt, näin se aika rientää ja edelleen on miitti käymättä joten laitetaanpa ehdottomasti taas harkintaan!
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Täytyyhän sitä komeita ja kauniita senioritalojen asukkeja tulla tervehtimään.

Jos rollaattorin akku kestää, rullailen paikalle.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näissä itteäni ihmetyttää aina se, että miten siellä todistetaan että on muka joku tietty nimimerkki? Ties vaikka redpeckakin ois käynyt suskin kanssa monissa miitingeissä minun siitä tietämättä. Pitäisi olla aina pari modea ja ylläpitäjää varmistamassa tilaisuuden laillisuus.
Nyt seuraa paljastus
Ei kukaan siellä todistele mitään. Miitissä voi esiintyä omalla nimellä (ja koska kukaan ei tarkasta henkkareita, voi esiintyä vaikka naapurin nimellä). Voi myös esiintyä Jatkoajan nimimerkillä, joko kertoen oman oikean nimensä tai olla kertomatta. Suurin osa siellä esiintyy Jatkoajan nikillä, koska siten keskusteluita syntyy helpommin, kun muistaa joskus lukeneensa sen nikin kirjoituksia. Itse olen ollut ihan Dynamona, eikä kukaan ole kysellyt oikeaa nimeäni. Ei multa kukaan ole myöskään pyytänyt mitään todisteita siitä, että olisin oikeasti Dynamo, (ehkä jutut ovat sen verran huonoja livenäkin, ettei uskottavuusongelmaa ole).

Koko hommahan perustuu luottamukseen, siihen, että nimimerkkiä/nimeä ei vuodeta, vaikka sen saisi noissa miiteissä selville, ja tietysti, who cares, jos sinne joku tulee esiintymään nimimerkillä X, vaikkei oikeasti ole edes saanut kirjoitusoikeuksia. Jos miittiin haluaa tulla ilmaisematta nimeään tai nikkiään, sekin on ymmärtääkseni ok. Jokainen saa tehdä yksityisyyteensä liittyvät ratkaisut itse, (vaikken järjestäjä @Leon olekaan, uskallan tämän verran kuitenkin aiheesta sanoa).

Se on aika hauskaa, että täällä kirjoittaja voi olla esim. tosi terävästi sivaltava provoaja, ja henkilö onkin livenä vaikkapa varsin ujo/introvertti, joten mielikuva kirjoittajasta saattaa olla erilainen, kuin minkä sitten kohtaa livenä. Keskustelupalsta on siinä mielessä tasapuolinen, että argumenttien hyvyys/huonous eivät riipu esim. kirjoittajan koosta, sukupuolesta, verbaalisesta (suullisesta) lahjakkuudesta, introverttiydestä tms, vaan muista seikoista. Alku voi olla vähän jännitteinen joillekin, kun ei tunne ketään, eivätkä kaikki ole small talkissa omalla mukavuusalueellaan vieraiden ihmisten parissa. Itsekin jännitin aluksi, mutta alun puolituntia kun olin sivusta seuraillut meininkiä huomasin, että mähän viihdyn, ja jotenkin sitä sitten sai suunsa auki, (toki yksi "varma" yhteinen puheenaihe, lätkä, auttoi kovasti).
 
Ai hitsi! Viime vuonna jäi väliin. Nyt yritän raahautua paikalle rollaattoreine päivineen. Järjestetäänkö rautatieasemalta saatto kaidalta tieltä eksyville veljille?
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Ai hitsi! Viime vuonna jäi väliin. Nyt yritän raahautua paikalle rollaattoreine päivineen. Järjestetäänkö rautatieasemalta saatto kaidalta tieltä eksyville veljille?
Jos vaan mukaan pääsen niin tulen Vuosaaresta metrolla, voidaan siis hoitaa saattaen…
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sir Eino ei taida olla enää hengissä. Yritä löytää paikalle.
Tää oli kyl kova. Nuo pubien nimet Sir Eino ja St. Urho's Pub menivät keneltä tahansa helposti sekaisin... Hauska tapaus. Onneksi matka niiden välissä ei ollut yhtä kilometriä isompi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jos vaan mukaan pääsen niin tulen Vuosaaresta metrolla, voidaan siis hoitaa saattaen…
Mennään kädet käsissä @hammer lynx in kera. Se ois näky Kansalaistorilla kun kolme pappaa menee kohti Urhoa.

Liveseurantakamaa. IS-seuraa! Katso kattokamerasta, papat menee.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Mennään kädet käsissä @hammer lynx in kera. Se ois näky Kansalaistorilla kun kolme pappaa menee kohti Urhoa.

Liveseurantakamaa. IS-seuraa! Katso kattokamerasta, papat menee.
Nostellaanpas Seniori-ketjua taas välillä ylöspäin…

Missäs törmätään etkoilla @vetti & @hammer lynx ? Vltava tai joku muu aseman ympäriltä? Vai mennäänkö metrolla Kamppiin asti ja siinä haminoilla joku?
 
Nostellaanpas Seniori-ketjua taas välillä ylöspäin…

Missäs törmätään etkoilla @vetti & @hammer lynx ? Vltava tai joku muu aseman ympäriltä? Vai mennäänkö metrolla Kamppiin asti ja siinä haminoilla joku?
Klo 16:00-19:30 Keskuskadulla on Kiinalaisen uuden vuoden bileet. Jos sää sallii noi vois pikaisesti vilkaista.
Vltava tai joku muu käy mulle.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Klo 16:00-19:30 Keskuskadulla on Kiinalaisen uuden vuoden bileet. Jos sää sallii noi vois pikaisesti vilkaista.
Vltava tai joku muu käy mulle.
Ooster on parempi jos herrat tarvitsee rohkaisua. Mutta yv:llä jatketaan. @Salama15
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Pitää kohta ruveta jumppaamaan, että on vetreä olo lauantaina.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jaa. Ysiltä loppuu työt, jos sitä täältä suoraan sinne karauttaisi, koska sunnuntai on vapaapäivä. Ellei sitten nainen toisin keksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös