Huononpiakin paikkoja maailmassa esteisyydelle löytyy. Dobry vecer!Terveiset täältä Prahasta, kaikille paikalle jo saapuneille sekä vielä saapuville!
Vähiin käy porukka. Taidan olla salil vika tällä kertaa. Silti ihan normiaikaan himaan. Muut hyytyivät nopeammin kuin tavallisesti.
Diky moc, na shledanou!Huononpiakin paikkoja maailmassa esteisyydelle löytyy. Dobry vecer!
Oli siellä ilmaveivi. Onneksi tällä kertaa kukaan ei istunut sillä tuolilla.Ei punnerruksia, ei ilmaveivejä - rauhallista ja mukavaa, kuten senioreille sopiikin. Kivaa oli nähdä sekä uusia että ennestään tuttuja, kiitos kaikille ja Leonille kutsusta erityisesti!
Joo samat kuviot on edelleen. Ei ole risa (!), ei korjata.Mulla ollut tässä jokunen hiljainen vuosi olosuhteista johtuen, mutta laittakaahan jakeluun ensi vuodeksi. Tai siis ei tartte jos, sama paikka, sama aika..?!?
Mä olenkin sua @Risa vähän odotellut paikan päälle viime vuosina, mutta ensi talvena sitten!Mulla ollut tässä jokunen hiljainen vuosi olosuhteista johtuen, mutta laittakaahan jakeluun ensi vuodeksi. Tai siis ei tartte jos, sama paikka, sama aika..?!?
Mä olenkin sua @Risa vähän odotellut paikan päälle viime vuosina, mutta ensi talvena sitten!