Mainos

JA-Seniorit 2017

• 6 588
  • 52

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Uusi vuosi ja vanhat kujeet. Kaikki vanhat ja uudet kujeilijat täten laittakoot kalentereihinsa varauksen lauantaille 21.1.2017. On jälleen aika perinteiselle Jatkoajan Seniorimiitille. Paikka vanha tuttu, tiedustelut yv:llä. Aloitellaan vaihteeksi n. klo 20, kuten aina ennenkin. Jatketaan niin pitkään kuin jaksetaan. Ei etukäteen varattuja pöytiä, vallataan itsellemme tilaa. On aina ennenkin vallattu.

Tervetuloa kaikki itsensä riittävän vanhaksi tuntevat, tai vaihtoehtoisesti kypsän 35 vuoden iän saavuttaneet.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Hotellihuone varattuna, kotieläimille hoito järjästetty. Kaikki mahdollinen otettu huomioon, joten Nakkilasta saapuu pariskunta paikalle. Nyt ei voi mennä mikään vikaan(kuuluisia viimeisiä...)

Paikalla.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Meinasin laittaa oikein avaukseenkin, että "tulkaa paikalle ja nähkää Olkku". No, tulkaa siis paikalle :)

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Olen tuolloin nauttimassa Thaimaan lämmöstä, joten siirtäkää tapaamista tai en tule.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näillä näppäimin mukana tällä kertaa. Tänä vuonna jäi konsertin takia välistä, mutta ens vuonna ei pitäs olla mitään sellaisia esteitä. Joten saatte nauttia (hmm) meikäläisen persoonan läsnäolosta sitten vuoden hengenvedon jälkeen.

Varaan oikeudet muutoksiin, toki.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Todennäköisesti en pääse paikalle, mahdollisuudet ovat ehkä 10 prosentin luokkaa. Tässä on lasten juttuja ja kaikkia omiakin säätöjä päällekkäin. Mielelläni liittyisin kyllä seuraan, ja liitynkin jos kaikkien todennäköisyyksien vastainen mahdollisuus järjestyy. On ollut aina mukavaa nähdä vanhoja ja uusia tuttuja, olisi epäilemättä nytkin.

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Näillä näkymin taas mukana, tuleepi lystiä!!

Ja ne viime kerralla dementian huuruihin unohtuneet oluset on nyt sitten tuplana @hammer lynx !

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Oho. Tällainenkin tapahtuma järjästetään. Nostampa topicia hieman ylös. Tänne varmaan ovat kaikki senioriksi itsensä tuntevat, yli 18 vuotiaat tervetulleita ;)

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Oho. Tällainenkin tapahtuma järjästetään. Nostampa topicia hieman ylös. Tänne varmaan ovat kaikki senioriksi itsensä tuntevat, yli 18 vuotiaat tervetulleita ;)
Nostetaan ketjua ylös vielä sellaisella tilannepäivityksellä, että henkilökohtaiset mahdollisuuteni liittyä mukaan kohenivat pikku järjestelyjen ansiosta aika tavalla. Ei osallistumiseni ole satavarmaa vieläkään, mutta voin siis hyvinkin päästä pistäytymään.

Olkun jatkoksi peesaan, että ulkoisesti tai sisäisesti senioreina itseään pitävien lisäksi tervetulleita ovat etenkin senioriitat.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Nostetaan ketjua ylös vielä sellaisella tilannepäivityksellä, että henkilökohtaiset mahdollisuuteni liittyä mukaan kohenivat pikku järjestelyjen ansiosta aika tavalla. Ei osallistumiseni ole satavarmaa vieläkään, mutta voin siis hyvinkin päästä pistäytymään.
Niin kuin meillä sanotaan, asioilla on taipumusta lutviutua.

Täähän on jo ensi viikolla!

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Samperi, olisi ollut kiva ilta tiedossa. Tällä kertaa joudun mököttämään Prahassa samaan aikaan.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Minun lento Bangkokiin lähti kolme tuntia sitten ja minä istun kotisohvalla, joten saattaa olla, että tulen sinne sittenkin.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Minun lento Bangkokiin lähti kolme tuntia sitten ja minä istun kotisohvalla, joten saattaa olla, että tulen sinne sittenkin.
Mitä tähän nyt sitten sanoisi? Seniorimiitin voitto, mutta kova hinta?

Ei ole enää monta yötä nukuttavana ennen kekkereitä.

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Aika hiljaista on täällä pinnalla, mutta ehkä pinnan alla kuohuu => onko selvillä paljonko senioreita / seniori-mielisiä on paikalle köpöttelemässä?

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kyllä ne tässä ketjussa taitavat näkyvissä olla. Ei ole yv:n kautta lisää kyselyjä tullut, yksi uusi naama tällä tietoa tulossa paikalle. Korvataan tarvittaessa määrä laadulla. Ai niin, yksi vanha tuttu tulossa myös tämän ketjun ulkopuolelta.

E. Laskutavasta riippuen nostan uudet naamat kolmeen. Kokonaismäärää arvioin äsken. Kutsun tätä joukkoa Likaiseksi tusinaksi.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näillä näppäimin olen saapumassa mestoille, en tosin uskalla sanoa kuinka kauan jaksan oleilla. Olen meinaan nyt alkuvuoden Ted Raitis, joten pubeissa viihtyminen on vähän niin ja näin. Noh, enpähän pääse sekoilemaan (toisaalta miksei se se onnistuisi selvinpäinkin).

Mukavaa kuitenkin nähdä tuttuja ja tuntemattomiakin naamoja. Että eiköhän sitä lyhyehkö; ranskalainen visiitti tule tehtyä illan aikana.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy