JA-seniorit 2010

  • 6 419
  • 32

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Aika kertoa kaikille JA-senioreille, että järjestyksessään kuudes JA-seniori-miitinki järjestetään lauantaina 23.01.2010 samassa tutussa paikassa kuin viimeksi. Koska lauantaisin on lätkämatseja, aloitellaan kahdeksan aikoihin (itse olen varmaan jo seitsemältä) ja paikka on auki 03:een.

Tässä linkit edellisiin tapahtumiin:
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=24545&highlight=JA-seniorit
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=31057&highlight=JA-seniorit
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=35862&highlight=JA-seniorit
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=39780&highlight=JA-seniorit
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=42855&highlight=JA-seniorit

Mikäli asia ei ole tuttu tai muuten ujostuttaa, voi noista ketjuista käydä tsekkaamassa ainakin ekan viestin niin pääsee kärryille.

Paikka on sama kuin viime ja edellisenä vuonna, jos et sitä muista tai tiedä laita yyveetä. Samoin kuin muissa askarruttavissa asioissa.

Ilmoittautumisvelvollisuutta ei ole, mutta olisihan se kiva tietää, tuleeko sinne muita kuin minä ja tant.


TERVETULOA JA-SENIORIT JA SENIORIMIELISET!
 
Mää olen mukana. Hauskaa on aina ollut ja tällä kertaa voidaan jutela Konsta K:n kanssa autojuttuja, kun ei tuo s/m-liiga oikein tällä hetkellä nappaa.
Jos tällä kertaa osuisi siihen oikeaan paariin ekalla yrittämällä...
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ilmoittautumisvelvollisuutta ei ole, mutta olisihan se kiva tietää, tuleeko sinne muita kuin minä ja tant.
TERVETULOA JA-SENIORIT JA SENIORIMIELISET!
Senioriittaseuraa ei viiskasilta ainakaan tule puuttumaan sillä minäkin kiitän kutsusta ja tälläkertaa saavun paikallekin.
Ajankohta sopii ja kun enää ei tarvi jäädä myrskysäälläkään "lapsenvahdiksi" niin mikäs tässä on pääkaupunkiin lähteä.
Hauskaa!

Terveisin koo
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Käyttäjänimetön voisi tulla, vaan kun sitten minäkin joutuisin tulemaan, eikä se olisi enää yhtään jännää.

Sitä paitsi olen liian nuori mutta mieleni on aina aukottoman luotettavan FB-testin mukaan 40 vuoden iässä.

Pitäkää hauskat zembalot. Jos hengissä olen, juuri nyt olenkin tässä lähellä kuolemaa, niin mahdollisesta vastustuksesta huolimatta lupaan tulla paikalle vuonna 2013! Ja sitten tanssin Alamummon kanssa Still loving You´n.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Mää olen mukana. Hauskaa on aina ollut ja tällä kertaa voidaan jutela Konsta K:n kanssa autojuttuja, kun ei tuo s/m-liiga oikein tällä hetkellä nappaa.
Jees pox. Ehdottoman jyrkkä kyllä seniorimiitille jälleen.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Jos hengissä olen, juuri nyt olenkin tässä lähellä kuolemaa, niin mahdollisesta vastustuksesta huolimatta lupaan tulla paikalle vuonna 2013! Ja sitten tanssin Alamummon kanssa Still loving You´n.
Niisk, pitääkö mun odottaa noin monta vuotta? Olen jo vanha nainen, pääsenköhän tuolloin paikalle edes rollaattorin avulla...
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ihan wanhan silmänurkka kostuu (taitaakin olla ainoa paikka) kun huomaa, ettei nyt ihan yksin tarvitse koko wiskipulloa kitata. Onhan se hauskempaa porukalla.

Nyt kun Joulun alustaa eletään ja pukit pyörivät kylillä, niin tulee mieleen useampia "kunnon pukkeja", jotka toivon näkeväni sitten kun pukkeiluiltaan ovat toenneet.

Kunhan vuosi saadaan keikautettua, laitan yyveekierroksen periaatteessa kaikille ammoin osallistuneille, joten älkää ihmetelkö. Kutsu saattaa yllättää juuri sinutkin. Tämä lähinnä siksi, että osaan hiukan katsella riittävästi paikkoja osallistujille. Vaikka eipä tuo ole tuntunut iso ongelma olleen aiemminkaan.

Enivei; elämä kuljettaa ja näyttäisi siltä että Joulun ajan vietetään aikaa off-nettinä, mutta eiköhän kiekko ja JA jälleen pian yhdistä. Kuten meitä senioreita.

Omasta puolestani hyvää Joulun odotusta ja rauhallista viettoa. Pysykää suksilla.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Nonnih, nyt on sitten joulut ja uudet vuodet lusittu. Loppiaisen kun saa vielä jotenkin ohi, niin alkaa arkinen aherrus pitkälle kevääseen ennen seuraavia ylimääräisiä vapaita.

Juuri siksi tai siitä huolimatta nostellaan tätä taas hiukan ylös. Toinen syy on tuo kasvihuoneilmiö ja ilmaston lämpeneminen, kuten on viime aikoina havaittu.

Jokunen vuosi sitten oli miitingin aikana 18-19 astetta pakkasta ja navakka pohjoistuuli. Silti yllättävän moni seniori sai luunsa raahattua paikalle ja olihan se sitten mukavata siemailla lämmintä rommitotia mukavassa seurassa rupatellen.

Toisin sanoen, jos Suomen talvi taas yllättää että on kylmä, niin hiukan pohjallislämmikettä ja reippaasti matkaan. Paluumatkalla ei yleensä olekaan sitten pakkanen paljon haitannut.

Asiantuntevaa ja asiallista keskustelua jääkiekosta ja sen ympäriltä on siis jälleen luvassa, jopa niin että Johtava Analyytikkokin voisi viihtyä. Me muut kun ollaan vain harhaanjohtavia analyytikoita.

Jos paikka, aika tai joku muu on epäselvää, rohkeasti vain kysmyksiä liikkeelle, palstalle tai yyveellä.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäisköhän kokeilla, ehkä just silloin tulossa kaupunkiin. Katsotaan, ainahan hyvä seura kelpaa, siis teille muille.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Pitäisköhän kokeilla, ehkä just silloin tulossa kaupunkiin. Katsotaan, ainahan hyvä seura kelpaa, siis teille muille.

Tervetuloa vaan mukaan ja matkaan. Seurasta ei ole yleensä valitettu, puolin tai toisin; joskus männa vuosina henkilökunta tosin ei pitänyt kilpalaulannasta HIFK-Jokerit -akselilla. Myöhemmin olemmekin luopuneet siitä. Ainakin pääosin.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sivakoiden seniori-miittiin

En oikein joutaisi juopottelemaan kanssanne, kun pukkaa tuo peruskuntokausi päälle juuri noihin aikoihin. Minun täytyy nähkääs näillä lumilla päästä piin kovaan kuntoon keväthankien koitoksia varten. Toisaalta voisin ottaa tuon kuppilan yhdeksi juottoasemaksi hiihtolenkilleni, mikäli sieltä saa kuumaa mehua ja mustikkasoppaa. Pertsoilleni pitää tietysti löytyä myös vartioitu narikka.

Havuja perkele!
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minun täytyy nähkääs näillä lumilla päästä piin kovaan kuntoon keväthankien koitoksia varten. Toisaalta voisin ottaa tuon kuppilan yhdeksi juottoasemaksi hiihtolenkilleni, mikäli sieltä saa kuumaa mehua ja mustikkasoppaa. Pertsoilleni pitää tietysti löytyä myös vartioitu narikka.
Vaari-ihmisen tulisi olla varovainen ja maltillinen alettuaan monen vuoden tauon jälkeen hiihtoharrastuksen. Tuollaisella hiihto-tohinalla saatat loukata itsesi, tai jonkin osan itsestäsi, ennen keväthankien piin kovia koitoksia.

Otan kuitenkin varmuudeksi mukaani itse keittämääni mehua, ei tuollaisista kaupunkiravintoloista kuitenkaan saa oikeata mustaherukkamehua. Tuon myös pussillisen pitoa, eikös sen kuppilan vieressä ole jonkinlainen ylämäki.

Terveisin koo
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eräs ex-kollega kysäisi toiselta kollegaltani takavuosina, että "osaatko hiihtää?". Myöntävän vastauksen saatuan käski suksia vittuun. Onneksi me seniorit emme ole noin tylyjä.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaari-ihmisen tulisi olla varovainen ja maltillinen alettuaan monen vuoden tauon jälkeen hiihtoharrastuksen...

Terveisin koo

No höh, kuka puhui jotain harrastamisesta? Minä kun en tapaa harrastaa mitään - edes seksiä. Kaikki suoritteeni tapahtuu vain ja ainoastaan epärehdissä kilpailuhengessä.

Tähän kilvanhiihtoon sain kipinän uudenvuoden pöhnässä tehdyn vedonlyönnin seurauksena. Vastustajakseni valikoitui vässykkä, joka on harrastanut jotain palloilulajeja, joissa ei kaiketi tule edes hiki, parisenkymmentä vuotta aktiivina. Nyt tämä Sportti-Pertti alkoi uhoamaan parin talven hiihtoharjoitusten pönkittämällä itseluottamuksella, jotta voittaisi tiukan paikan tullen minut murtsikassa. Röyhkeää, minä olen sentään täyspitkät Filandia-hiihdot kokenut veteraani. Se, etten ole kolmeentoista vuoteen käynyt suksilla, ei anna täyspäisille aihetta olettaa, ettenkö olisi yhä nöösi-pojille aivan liian kova luu purtavaksi. Mä sen kevveemmällä vielä nöyryytän!

Mitä tuohon malttiin ja varovaisuuteen tulee, niin siinä puhut asiaa. Runttasin nimittäin toissa-ehtoona viisi kilsaa vapaata, eikä kroppa ole vieläkään entisensä, vaikka olen palautellut pari päivää. Vasen olkapää juilii ja ristiselkä jumittaa eikä henkikään oikein kulje. Ehkä olisi pitänyt sujutella aluksi vaan se parkkipaikka ympäri. Ensi viikoksi olen suunnitellut Paloheinän kolmosta, jos ei pakasta.

Mustaherukkamehu kyllä kelpaa. Oliko muita marjamiehiä? Mustikkasoppaa uupuu.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eräs ex-kollega kysäisi toiselta kollegaltani takavuosina, että "osaatko hiihtää?". Myöntävän vastauksen saatuan käski suksia vittuun. Onneksi me seniorit emme ole noin tylyjä.

No olisittekin, sillä sinne kunto juuri ja juuri riittäisi, jos voitelu osuu kohdilleen.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
No olisittekin, sillä sinne kunto juuri ja juuri riittäisi, jos voitelu osuu kohdilleen.
Loppuillasta mahdollisesti voisi onnistua.

Minä voin keittää sulle mustikkasopat omin pikku kätösin poimimistani marjoista, jos nätisti pyydät. Et sitten tuhri sitä rinnuksillesi.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loppuillasta mahdollisesti voisi onnistua.

Minä voin keittää sulle mustikkasopat omin pikku kätösin poimimistani marjoista, jos nätisti pyydät.


Kuka alkaa maaliksi?


Niin sitä soppaakin piti pyytämän:
Voi pikku pissan hajuinen mummeliini, kuinka koskaan voisin vastustaa reuman kopristamin kourin keräämistäsi mustikoista keitettyä soppaa? En rötvää sitä pelkästään rinnuksilleni, vaan dippaudun sinne upoksiin, sillä niin hyvää ja makoisaa on vain Alamummelin mustikkasoppa!

Mitäs luulet, onko soppaakin luvassa?
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Moro mammat ja papat.

Nyt kun olen viimein saavuttanut vaaditun iän, niin saatanpa uskaltautua paikalle minäkin. Tosin viime vuonna olin jo tulossa, mutta poskiontelontulehdus vei silloin voiton. Mutta katsellaan minkälaisia esteitä maailma vielä kasaakaan eteen.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Hienoa Snagu jos pääset tulemaan, siitä onkin jo aikaa kun on turistu. Mielestäni olisit toki ollu valmis tulemaan jo aiemminkin, sillä henkinen valmiutesi olisi hyvin riittänyt. Siis oikeasti.

Samalla vinkkinä muille epäröiville, että elekää nyt tuijottako noihin numeroihin, vaan kysymys on enemmän siitä että junnut juttelee junnujen asioista ja vähän vanhemmat vähän vanhempien asioista. Toki me osataan jutella junnujenkin kanssa, mutta nyt on tarkoitus toisaalta tutustua porukoihin ja toisaalta omalta osaltamme olla pitämässä Jatkoajan arvostettua keskustelukulttuuria yllä. Moni asia on muuttunut v.2001 jälkeen ja Jatkiksen porukka on siitä moninmonikertaistunut, joten kannamme vastuumme hyvien tapojen ylläpitämisessä.

Huh, menipä totiseksi ;-)

Niin, ja Johtava Analyytikko, tulehan mukaan. Uskon että keskustelukumppaneita riittää. Kerran jo hieman lupailit, oisko nyt se aika?
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Väliin jää, ei voi mitään. Työelämä tuhoaa senilixin vapaanviettomahdollisuudet. Riekkukaa munkin puolesta. Näyttää kyllä pahasti siltä, että mää pääsen paikalle ainoastaan, kun JYP kyntää syvällä, eli mestaruutta sieltä taas pukkaa, kun ei paikalle pääse.

Tää kuulus kyllä vitutusketjuun muilta kuin kuin JYPin pärjäämisen osilta.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Jos ei ihan mahottomaksi muutu tuo kalendeeri niin voisihan sitä tulla tuopposen kumoamaan... Otetaanko "Moderni maalivahtipeli"-kirja mukaan vai vedetäänkö ihan tunteella?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
OPM (omat pelikirjat mukaan). Juomat itsepalveluna tiskiltä.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Kituviikko on alkanut. Radiomainosta mukaellen viikonloppu meni ihan ok, mutta maanantai sucks. Tiistai on myös huono päivä, mutta keskiviikkona voi jo hiukan kuivaharjoitella. Torstai menee viikonloppua odotellessa ja perjantaina ehtii hankkia hyvät pohjat. Ai mihin?

No tietenkin JA-SENIORIMIITINKI 2010:een! La 23.1.2010 alkaen viime vuotisessa paikassa. Jos joku ei sitä tiedä tai muista (joka on varsin varteenotettava vaihtoehto), laittakoon yyveetä, niin tulette valaistuiksi.

Aiempien vuosien osallistujille ja muuten mielenkiintoa osoittaneille on laitettu muistutus yyveellä. Jos et ole sellaista saanut tai muuten vaan haluat sellaisen, heitä taas yyveellä. Jo mukaan lupautuneille tai oharin tekeville en sitä enää laittanut, joten olkaa huoleti.

Vielä on aikaa rasvata rollaattorin pyörät, varmistaa Tenojen riittävyys ja tilata tilataksi. Vastassa on dementikko, joka mitä suurimmalla todennäköisyydellä ei muista teitä kasvoilta, nimestä puhumattakaan. Mutta kuten aina, apinan tuntevat kaikki vaikkei apina tuntisi ketään.

Lupaan kuitenkin olla pitempään paikalla kuin viime vuonna. Isäni sitten menehtyi helmikuun alussa, mutta se siitä. Nyt ei pitäisi olla kiire mihinkään, ellei sitten edellisillan blinijuhlat verota jaksamista ;-)

Pitemmittä puheitta, TERVETULOA mukaan!

58
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös