JA-seniorit 2009

  • 9 289
  • 49

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Kyselyistä huolimatta avaan tämänkin ketjun.

Edelleen on tarkoitus järjestää perinteinen pienimuotoinen JA-seniorit -tilaisuus tammikuun 24. pnä statissa. Kuten kaikkina lauantaina, silloinkin on pelejä:

La 24.01 HIFK - Ilves
La 24.01 KalPa - Jokerit
La 24.01 Pelicans - JYP
La 24.01 SaiPa - Blues
La 24.01 Tappara - Lukko
La 24.01 TPS - HPK
La 24.01 Ässät - Kärpät

Paikka on näillä näkymin entinen, jos joku ei sitä tiedä niin lähestyköön yyveellä. Aikataulu on semmoinen, että kun minä HIFKin kotimurskatappiopelistä pääsen niin klocka on about 20:00. Saattaahan siellä olla jo aiemmin joku narrifani paikkoja varaamassa, mutta periaatteessa näillä mennään.

Aika, paikka, asu ja mahdollisuus osallistua on vapaa. Minä olen siellä enivei. Tässä hieman taustaa asialle:
http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=2108935&postcount=1

Vaikka itse sanonkin, niin alusta asti on ollut mukava tavata juuri niitä nickejä IRL joiden kanssa on tullut väännettyä palstalla välillä lujastikin. Livenä on sitten naureskeltu noille jutuille.

Paikka on sellainen, josta saa pikku purtavaa, olutta on hyvä valikoima kuten myös whiskejä jne.

Tällä kertaa tämä on enemmänkin tiedotus, eikä välttämättä tarvitse ilmoittautua. Saa toki senkin tehdä, ja sillä voi olla sellainen vaikutus että ujommatkin uskaltautuvat mukaan. Hauskaa on aina ollut ja onpa sattunut että tilaisuudella on ollut pitempiaikaisiakin vaikutuksia.

Ilmoittautumiset ovat mukavia, sekä tällä Bat-kanavalla että yyveellä, mutta kuten jo sanottu, kaikki ovat tervetulleita viettämään mukavaa iltaa samanhenkisten ihmisten kera. JA-seniorit ovat periaatteessa yli 35v., mutta kuten aiemmissa jutuissa on mainittu, ei ikää katsota henkkareitten perusteella. Henkinen ikä kelpaa.

Tervetuloa mukaan ja matkaan.
 
Ilmoittaudun mukaan ja yritän tällä kertaa tulla HETI oikeaan ravintolaan. Pirun hauskaa oli viime kerralla. Onneksi pelipäivänä vastassa on IFK, niin ei vituta ottelun lopputulos niin paljoa.

HL
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tänä vuonna täyttyi seniori-ikä (mies on ensin juniori, hetken ori ja loppuajan seniori), mutta en taida olla tuolla tuolloin. Hengessä mukana kumminkin.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Nonnih. Nythän meitä on jo kolme ... tai neljä.. tai jotain.

Tuohon vielä röörit, gagsit, tindet, tantit ja kempesit niin eiköhän juttu luista.

Edit.
Veikkaanpa, ja suorastaan vaadin että tapahtuman eka pariskunta on myös paikalla.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edit.
Veikkaanpa, ja suorastaan vaadin että tapahtuman eka pariskunta on myös paikalla.


Lienee turha toivo yrittää udella keistä palstan sulostuttajista tämä pariskunta muodostuu?

Itse en pääse tänäkään vuonna, sillä olen Savonlinnassa häissä. Tosin ikä on vieläkin yhtä vajaa, mutta ensi vuodesta alkaen urheilen sentään ikämiessarjoissa, mikä on sentään jo jotain,.
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Jyväskylän suurta ajattelijaa lainatakseni, ehkä tulen, ehkä en. Laitan päivämäärän ylös, koska olen suurella todennäköisyydellä siellä päin maailmaa tammikuun loppupuolella. Hauskaa on ollut ne pari kertaa, jolloin olen messiin päässyt.

58 taas kerran hatun nosto tapahtumien organisoinnista!
 
K

kangaroo

Eiköhän sitä tänäkin vuonna vääntäydytä paikalle, ellei yllättäviä esteitä ilmaannu.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vääjäämättä tulee mieleen ajatus seniorimiitistä, joka alkaa muistuttaa veikkauksen vanhainkoti-mainosta. Siis sitä, missä kaksi ärisevää vanhaa setää kohtaa käytävällä. Onhan tuohon vielä muutama vuosi aikaa, sen verran nuorekkaita palstan seniorit ovat. Sitä odotellessa kuitenkin.

Tällä kertaa saapunen hiukan myöhemmin paikalle, kun joulukalenterikeiju oli käynyt tipauttamassa erään tapahtuman piletit kalenterin luukkuun. Osuu muistaakseni samalle päivälle. Poikkeuksellisesti en siis liene aivan naamat jo alkumetreillä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Heh. Katsotaan viiden vuoden päästä. Ajatella, että meikäläinenkin on seniori silloin, pelottava ajatuskin, mutta minkäs teet. =)

Viimeiset henkäykset kaksissakymmenissä alkavat puhaltaa, on tämä elämä vaan hassua...
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Lienee turha toivo yrittää udella keistä palstan sulostuttajista tämä pariskunta muodostuu?
Lälläslää, toiset tietää ja toiset ei.

Olen osallistunut kahdesti selvinpäin mistä syystä en ole jäänyt mieleen juuri muille kuin yhdelle ihanaiselle. Viime kerralla en kehdannut tulla kun oli omaa pöllöyttäni moderointi-case ajankohtainen. Katotaan nyt sitten tätä kertaa uudemmasti päivän lähestyessä että mikä on henkinen kunto ja kantti.

Suosittelen harkitseville satunnaislukijoille osallistumista ehdottomasti.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
- - -
Paikka on näillä näkymin entinen, jos joku ei sitä tiedä niin lähestyköön yyveellä.
- - -

Paikka on nyt varmistettu ja se on sama kuin vime vuonna. Lähitiloissa olevan remontin takia piti vain varmistaa, ei vaikuta meihin.

Kaikille, jotka ovat ilmaisseet kiinnostuksensa tavalla tai toisella laitan tammikuun alussa tarkemmat koordinaatit. Samaten, niitä voi kysellä minulta jo aiemminkin yyveellä, jos arveluttaa. Kävelymatkan päässä Stadin asemalta ja Nordikseltakin pääsee spåralla.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
o/

Yksi senioriitta ilmoittautuu, sillä tiedossa näyttää jälleen olevan hurmaavaa miesseuraa.
Tänä vuonna ei liene odotettavissa desibelirajan ylittävää 'Pentti!Pentti!' -huutoa? Tai mistä sitä koskaan tietää.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Yksi senioriitta ilmoittautuu, sillä tiedossa näyttää jälleen olevan hurmaavaa miesseuraa.
Tänä vuonna ei liene odotettavissa desibelirajan ylittävää 'Pentti!Pentti!' -huutoa? Tai mistä sitä koskaan tietää.
Niin, eihän näitä mörököllejä voi vastustaa.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Kaikille JA-senioreille, joko fyysisesti tai henkisesti, Hyvää Joulua ja kaikkea mukavaa.

Meitsi hukkuu lumeen nyt joksikin ajaksi mutta samalta Bat-kanavalta löytyy lisää infoa tammikuun alussa.

Olkaa ihmisiksi.

58
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
- - -
Meitsi hukkuu lumeen nyt joksikin ajaksi mutta samalta Bat-kanavalta löytyy lisää infoa tammikuun alussa.
- - -

Ei ollut sitten tänä vuonna lunta niin paljon, että olisi voinut edes hukuttautua. Sonkajärven sonnin maisemissa olisi kuulema ollut mutta kun ei sinne enää juuri asiaa ole.

Aika ja paikka on edelleen sama ja tapahtuneet haju- yms häiriöt eivät enää häiritse, niin tervetuloa sankoin joukoin paikalle. Edelleen. Minusta ja kaikesta muusta huolimatta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
JA-seniorit ovat periaatteessa yli 35v., mutta kuten aiemmissa jutuissa on mainittu, ei ikää katsota henkkareitten perusteella. Henkinen ikä kelpaa.

Tervetuloa mukaan ja matkaan.

Kelpaako sellaiset, joilla fyysinen ikä on yli 35, mutta henkinen ikä lähempänä viittätoista?

Jos kelpaa, saatan tulla Ipa-pelin jälkeen.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Taas jää multa riemut väiin, eppaa...

Nyt en ole kauempana kun tuolla sveanmaalla, mutta sieltä käsinkään ei oikeen onnistu osallistuminen.

Mä näköjään pääsen paikalle vaan sillon kun Jyp konttaa siellä pohjamudissa, vaan kun ollaan keulassa, niin...

Millon sitä oikeen pääsee ponsettaan!

Kaikesta huolimatta ja tekohampaiden hukkumisen uhallakin juokaa ja pitäkää hauskaa, minä kannustan lahden tuolta puolen, että heja, heja.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
JyPFabu, harmi ettei aikataulut osu kohdalleen. Aiemmin ollut hyviä keskusteluja. Kuten monien muidenkin aktiivisesti Jatkikseen osallistuvien aikuisten ihmisten kanssa.

On tullut kyselyä, josko voisi viikolla siirtää eteenpäin, mutta toistaiseksi pysytään alkuperäisessä eli la 24.01.09 klo 20 alkaen. Paikassa on erittäin hyvä valikoima juomapuolella ja varauduttu myös ruokailujuttuihin, joten pidetään siitä silti kiinni.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tullut kyselyä, josko voisi viikolla siirtää eteenpäin, mutta toistaiseksi pysytään alkuperäisessä eli la 24.01.09 klo 20 alkaen. Paikassa on erittäin hyvä valikoima juomapuolella ja varauduttu myös ruokailujuttuihin, joten pidetään siitä silti kiinni.

Jos viikolla siirtoon päädytään, niin silloin minäkin pääsisin paikalle. Mutta katsellaan rauhassa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
On tullut kyselyä, josko voisi viikolla siirtää eteenpäin, mutta toistaiseksi pysytään alkuperäisessä eli la 24.01.09 klo 20 alkaen. Paikassa on erittäin hyvä valikoima juomapuolella ja varauduttu myös ruokailujuttuihin, joten pidetään siitä silti kiinni.
Jos viikolla siirretään, niin en pääse paikalle kun olen tropiikissa. Tosin, eihän sota yhtä senioriittaa kaipaa.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
JyPFabu, harmi ettei aikataulut osu kohdalleen. Aiemmin ollut hyviä keskusteluja. Kuten monien muidenkin aktiivisesti Jatkikseen osallistuvien aikuisten ihmisten kanssa.

On tullut kyselyä, josko voisi viikolla siirtää eteenpäin, mutta toistaiseksi pysytään alkuperäisessä eli la 24.01.09 klo 20 alkaen. Paikassa on erittäin hyvä valikoima juomapuolella ja varauduttu myös ruokailujuttuihin, joten pidetään siitä silti kiinni.

Joo, positiivista rupatusta on aina riittäny! Ei kai kumminkaan perinteitä kannata muuttaa kumminkaan, minä olen kyllä ajankohdan tiennyt miitille kaikenaikaa, mutta joskus asioissa on huono säkä osana, kuten nytkin: isäni todella vakava sairastuminen kun muutti omat suunnitelmani kertaheitolla monen muunkin asian suhteen, että tästä jos mistä voisi käyttää nimitystä force majeure.

Jos on paljon väkeä, joilla olisi miittiin hinkua, mutta aikataulu ei sitä salli, voisihan sitä suunnitella kesäisiä dementiapäiviä vaikka pitsiturnaukseen raumalle tai muuten vaan jollekin aurinkoiselle terassille josta ei osaa enää kotio, näin ideana vaan.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Tällä kertaa jää seniorimiitti valitettavasti väliin, mutta onpahan muilla sitten hauskempaa. Kiitos järjestävälle taholle joka tapauksessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös