En ymmärrä alkuunkaan miksi avaan tällaisen ketjun, mutta ei nyt ollut parempaakaan tekemistä.
Vuosien varrella näissä palstan keskusteluissa on vakiintunut erinäisiä fraaseja, joita kirjoittajat eivät epäröi käyttää kun siihen tilaisuus tulee. Nämä fraasit jatkuvasti toistuessaan ovat melkoisen ärsyttäviä kuluneisuudensa vuoksi.
Seuraavassa jotain "helmiä".
Voitko näyttää minulle kirjoituksestani sen kohdan, jossa..
Minun puolestani asia on loppuun käsitelty. Voit toki jatkaa yv:llä jos vielä..
Sisälukutaito, missä pelaa?
Mitä kohtaa tekstistäni et ymmärtänyt?
Korjaa toki jos olen väärässä, mutta..
Jos jaksaisit lukea hieman tätä ketjua taaksepäin niin huomaisit että tuokin linkki..
Avataanpas nyt tällekin ottelulle ketju, kun sitä ei vielä kukaan..
Voisit ottaa ne värilasit pois silmiltäsi
Oli niin väsynyt provo, että pakko tarttua
**
Varmaan on paljon muitakin, mutta nuo tuli nyt mielen syövereistä ekana mieleen. Olisi kyllä hienoa jos tämä ketju jotenkin saisi hillitsemään näitä kuluneita lausahduksia tulevaisuudessa. Voi toki olla että vaikutus on myös päinvastainenkin ja sitten kusin omaan vihtaani.
Vuosien varrella näissä palstan keskusteluissa on vakiintunut erinäisiä fraaseja, joita kirjoittajat eivät epäröi käyttää kun siihen tilaisuus tulee. Nämä fraasit jatkuvasti toistuessaan ovat melkoisen ärsyttäviä kuluneisuudensa vuoksi.
Seuraavassa jotain "helmiä".
Voitko näyttää minulle kirjoituksestani sen kohdan, jossa..
Minun puolestani asia on loppuun käsitelty. Voit toki jatkaa yv:llä jos vielä..
Sisälukutaito, missä pelaa?
Mitä kohtaa tekstistäni et ymmärtänyt?
Korjaa toki jos olen väärässä, mutta..
Jos jaksaisit lukea hieman tätä ketjua taaksepäin niin huomaisit että tuokin linkki..
Avataanpas nyt tällekin ottelulle ketju, kun sitä ei vielä kukaan..
Voisit ottaa ne värilasit pois silmiltäsi
Oli niin väsynyt provo, että pakko tarttua
**
Varmaan on paljon muitakin, mutta nuo tuli nyt mielen syövereistä ekana mieleen. Olisi kyllä hienoa jos tämä ketju jotenkin saisi hillitsemään näitä kuluneita lausahduksia tulevaisuudessa. Voi toki olla että vaikutus on myös päinvastainenkin ja sitten kusin omaan vihtaani.