Jätätkö vessanpöntön renkaan ylös?

  • 3 906
  • 40

Jätätkö vessanpöntön renkaan ylös?

  • En. Olen herrasmies koko sielultani

    Ääniä: 100 43,3%
  • Kyllä. Nainen laskekoon sen itse. Kädetkin on keksitty.

    Ääniä: 80 34,6%
  • En muista, koska olen aina niin sekaisin.

    Ääniä: 21 9,1%
  • Joskus lasken joskus en. Jos ryyppyporukassa on esimerkiksi yksi bitch, jota vihaan revin vessanrenk

    Ääniä: 30 13,0%

  • Äänestäjiä
    231

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti bluefox
Ei ole mitään pätevää syytä laskea reunusta alas. Typerä kysymys!
Paskannatko seisaaltasi vai diggaatko istua sen kylmän porsliinirenkaan päällä?

Kyllä mä ainakin ennen paskantamista lasken sen alas. Noin muuten se on yks helvetin sama missä asennossa se on, jokainen kääntelee tarpeensa mukaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mitä helvettiä?

Mulla on aina rengas alhaalla.

Istumapissa on paras pissa!

Miks pitää edes yrittää kusta seisoessaan? (valtoimenaanhan se letku kuitenkin on)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Lähes aina tulee laskettua rinkula alas toimituksen jälkeen. Tosin kyllä se joskus kiireessä unohtuu.
Usein tulee myös kansikin vielä päälle, että ei tarvia lähteä hammasharjan ostoon.

Tästä asiasta tuli muuten yksissä pikkujouluissa keskusteltua. Ja siellä naisten keskuudessa vallitseva mielipide oli, että kansi on PAKKO olla alhaalla, mutta kansi ylhäällä.
Perustelut olivat yksinkertaiset. Ei ole kiva istua posliinille ja sitten ei ole kiva kusta kannen päälle.
No tästä heräsikin kysymys eikö sitä voi tarkastaa ennen kun heittää housut kinttuun ja istuu mitenkä kansi ja rengas on? No ei sitä kuulemma voinut kiireessä tarkistaa, joten rinkula pitää vaan jättää alas ja kansi ylös.

Katsoimme että keskustelua asiasta oli turhaa jatkaa kysymällä, voisiko sinne vessaan mennä vähän aikasemmin, että ei tarvia jännätä tuleeko kuset housuun vai pönttöön.

Koko vessanpöntön rinkula ja kansi keskustelu on varmasti maailmanhistorian typerin tapa saada kinaa jostain. Tai no heti mitenkä päin vessapaperin pitää olla telineessä jälkeen.
 
Enpä jaksais asiasta suurta meteliä nostaa jos äijä jättää sen rinkulan ylös. Kyllä sen itekin osaa alas laskea. Tosin sitä ei nyt tarvii paljon pähkäillä kun itekseen asuu ja se kansi on aina alhaalla. Mutta parempi sekin että se rinkula on ylhäällä kuin että äijä ei osaa sitä nostaa kusemisen ajaksi saati sitten sihdata sinne pönttöön. Ja ensimmäisenä joutuu siivoamaan pönttöä ennenkuin siihen viitsii istua. Kotona vielä asuessa alkoi lievästi vituttamaan kun pikkuveljet kuseksi minne sattuu. Vessaan mennessä piti olla kengätkin jalassa. Ettei ole sitten sukat kusessa. Voitte kuvitella mikä jälki siellä on kun kaksi alle koulu ikäistä poikaa käy välillä kahdestaan pissillä ja harrastaa "miekkailua" ym. No kai ne on nykyään jo melkein tavoille oppinut. Mutta kyllä se oli jokseenkin hienoa kun omaan kämppään silloin pääsi ja vessaan pystyi menemään sukat jalassa ja istumaan pytylle ilman siivousta. Ja haju ei ollut yhtä karmiva kuin viipurin aseman vessoissa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Muuten olisin minäkin reteesti ÄIJÄ, mutku vaimo tykkää tulla iholle kuittailemaan jos jätän kannen ylös.

Ai se oliki renkaan asemoinnista kyse... Nääh kusen istualleni. Samalla voi sitten tehdä asioita käsillään.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä on muuten malliesimerkki ketjusta, johon kokee pakottavaa tarvetta kirjoittaa, mutta muiden kirjoituksia ei kiinnosta lukea. Miettikääpä sitä.

Järkisyyt pakottavat minut joko jättämään renkaan ylös, tai sulkemaan kannen. Kansi auki, rengas alhaalla on käyttötila, jota ei tule käyttää kuin toimituksen aikana. Vähän sama kuin jättäisi sirkkelin pyörimään.
Pääasiassa siis pyrin laskemaan kannen alas käytön jälkeen. Syy tähän on selvä, olen kerran todistanut seuraavaa tapahtumasarjaa: Kissallamme oli selvä aikomus hypätä pöntölle ja siitä lavuaarille juomaan. Pöntön kansi oli auki, joten kisu yritti hypätä pöntön reunalle, mutta liukastui, putosi pönttöön ja pudotessaan yritti saada otetta jostain sillä seurauksella, että veti kannen kiinni pudotessaan.
 
Suosikkijoukkue
VAR
Tämä on muuten asia jota oma vaimoni aina ihmettelee. Siis että miten joku jaksaa valittaa ylhäällä olevasta pöntön kannesta varsinkin kun hänen kannaltaan olisi epämillyttävämpää jos mies ei nostaisi kantta ollenkaan vaan kusisi reunoille.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vuonna 2004 olen näemmä ollut höveli ja huomioinut mm. naiset tuon renkaan osalta.

Tätä nykyä pidän rengasta jatkuvasti alhaalla ja kusen tahalleen sen päälle. Jos joku mirkku saa kuivahtaneesta kusestani näppyjä perseeseensä, niin pelkästään plussaa.
 

scholl

Jäsen
Luulen, että itsekin kusisin sen päälle tahalteen, jos joku jotain mussuttaisi. Kätevintähän se olisi niin, että se olisi aina ylhäällä ja sitten lasketaan alas, jos tarvitsee laskea. Tosin vasta-argumentti on se, että siinä on se "päiväpeitekin" päällimmäisenä eli pitää laskea ne molemmat suojatakseen koko härvelin. Kysymys on vain miksi: senkö takia ettei sinne pönttöön mene pölyä vai senkö takia ettei sinne pudota vahingossa vaikkapa partakonetta vai senkö takia, että joku pitää sitä vessa lepokotina ja haluaa istahtaa lepäämään vai senkö takia, etteivät rotat tai muut otukset kiipeä pöntön kautta asuntoon?

Tuntuu jotenkin kummalliselta koko juttu. Toki jos jotain tekee säännöllisesti niin toimintatavan oppii, mutta olennaista onkin se, miksi pitäisi toimia jollain tietyllä tavalla. Ehkäpä vessoissa pitäisi olla kauko-ohjain. Eli se laite laskee sen automaattisesti alas ja sitten kun menee vessaan niin painaa seinästä nappia, jossa lukee: "kuselle", jolloin rengas nousee ylös jne.

Tässä ketjussa aiemmin esiintynyt irtirepijä on ilmeisesti käynyt Italiassakin. Siellä oli yhden Autogrillin vessasta koko rengas veke.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kysymys on vain miksi: senkö takia ettei sinne pönttöön mene pölyä vai senkö takia ettei sinne pudota vahingossa vaikkapa partakonetta vai senkö takia, että joku pitää sitä vessa lepokotina ja haluaa istahtaa lepäämään vai senkö takia, etteivät rotat tai muut otukset kiipeä pöntön kautta asuntoon?

Siksi, ettei sinne putoa tavaroita tai lemmikeitä ja siksi, että onhan kansi alhaalla nyt paljon siiistimmän ja esteettisemmän näköinen.

Kansi alas aina wc-pöntön käytön päättymisen jälkeen.
 

scholl

Jäsen
Pitäisiköhän hankkia lemmikeitä, joita pudotella pönttöön. En ole itseasiassa pudottanut pönttöön muuta kuin kerran vahingossa wc-paperirullan. Silloin oli kova nuha ja yritin niistää, mutta rähmäsin koko rullan sinne pönttöön. Tarkoituksella olen yrittänyt tyhjentää kerran joskus yläasteikäisenä vessanpönttöön sellaisen ilmakiväärimaalin. Siis se teline, mihin laitetaan taulu. Se oli täynnä niitä lyttyyn menneitä kuteja. Meillä oli himassa eteisessä siihen aikaan 10m ampumarata. Ne kudit eivät vain huuhtoutuneet sieltä veke. Broidi sen sijaan huuhtoi vessanpönttöön pienenä tahalteen pankkikirjansa, jolloin mutsi joutui mennä pankkiin pyytämään uuden.
 

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Kyllä pääsääntöisesti jätän ylös, seuraava saa sen laittaa alas jos kokee tarvetta. Minun mielestäni paljon pahempaa olisi jos kusisi istumarenkaan päälle ja jättäisi sen sen jälkeen alas. Seuraava istuja saa tällöin hieroa ahteriaan kuseen ellei huomaa tuota pyyhkiä. Tätä näkee aika usein yleisissä vessoissa. tarkkana saa olla.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lasken renkaan sekä myös kannen alas toimituksen jälkeen. Kasvoin äidin ja kahden isosiskon kanssa, joten oppi oli kakarana lujaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös