Hyvä, että Mara jatkaa SM-liigassa. Kova hankinta/jatkaja Järventie on Jokerien pakistoon. Montreal ei sitten kuitenkaan iskenyt. Jore on ilmeisesti päässyt sanomaan oman painavan sanansa. Sjögrenin sainaamista sen sijaan ihmettelen.
Viestin lähetti mixu
Mikä tää Järventien tilanne oikein mahtoi olla kun välillä puhuttiin että tänä syksynä on varma paikka siellä tai ainakin varmasti palaa Montrealiin.Oliko hänellä sinne sopimus vai kuinka tää oikein meni.Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn kun ei oikein ole itselle auvennut tää Maran tilanne.
Oli sopari josta vuosi jäljellä. Purki sen ja teki kaksi vuotisen pahvin Jokereihin. Hyvä niin, liiderikamaa.Viestin lähetti mixu
Mikä tää Järventien tilanne oikein mahtoi olla kun välillä puhuttiin että tänä syksynä on varma paikka siellä tai ainakin varmasti palaa Montrealiin.Oliko hänellä sinne sopimus vai kuinka tää oikein meni.Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn kun ei oikein ole itselle auvennut tää Maran tilanne.
Viestin lähetti cobol
Jonkin verran olen ehtinyt Järventien tulevasta kaudesta kysellä asiaan vaikuttavilta tahoilta ja näyttäisi näkemys olevan sellainen, että Järventien Mara saattaa nousta yhdeksi SM-liigan parhaista puolustajista. Kunto on aivan toista luokkaa nyt kuin viime keväänä Järventien pelatessa Jokereissa lähinnä toipilaana ja keskenkuntoisena. Järventien odotetaan valtaavan ilmeisen näyttävälla tavalla Jokereiden takalinjojen kiekollisen johtajuuden.
Viestin lähetti dude
Mielestäni puheet SM-liigan parhaasta puolustajasta ovat vähän yliliioiteltuja.
Viestin lähetti Pressiboxi
Jos lasketaan Marasta kaukalossa saatavat hyödyt ja haitat, on lopputulema usein +-0, ellei peräti negatiivinen.
Viestin lähetti cobol
Suoraan sanoen Järventie oli Jokereiden paras puolustaja sen ajan kun joukkueessa pelasi... Mutta kaipa teillä Turussa on ihan omat mitta- ja laskentayksikkönne?
Viestin lähetti Pressiboxi
Teillä päin 16 000 ihmistä uskoi myös Tony Halmeeseen. Olen pahoillani mutta Tepsissä Järventie oli vitsi, oikeasti...
Ja minulle kelpaa, kun mies ottaa paikan 10-20 parhaan joukosta ja jos tuo 5 joukossa toteutuu olen hyvin tyytyväinen.Viestin lähetti cobol
Mun arvio on se, että Järventie on (ilman loukkaantumista) kauden päätyttyä kirkkaasti SM-liigan viiden parhaan puolustajan joukossa.
Viestin lähetti hull16
Ja minulle kelpaa, kun mies ottaa paikan 10-20 parhaan joukosta ja jos tuo 5 joukossa toteutuu olen hyvin tyytyväinen.
Viestin lähetti cobol
Lisäksi olen lähes varma siitä, että lähes 2-metrinen Mikko Kalteva lyö itsensä tällä kaudella läpi. Samoin käy toivottavasti puolustajien ainoalle rightille eli Kevin Kanteelle.
Viestin lähetti cobol
Mun arvio on se, että Järventie on (ilman loukkaantumista) kauden päätyttyä kirkkaasti SM-liigan viiden parhaan puolustajan joukossa.
Viestin lähetti Master Chief
Eikös Kanteekin ole left? Ainakin muutamassa Jääkiekkolehdessä lukee kätisyyden kohdalla L.
Viestin lähetti Master Chief
Eikös Kanteekin ole left? Ainakin muutamassa Jääkiekkolehdessä lukee kätisyyden kohdalla L.
Viestin lähetti hull16
Tältähän se näyttää http://www.jokerit.com/galleria/0203/57kalteva_1.jpg
Ensimmäisenä tulee mieleen eräskin ottelu Areenalla, vastassa joku turkulainen palloseura? Mara tööttäsi yhden vaihdon aikana kolme kertaa ja mikä parasta, aina kovaa, jopa niin kovaa, että sama mikkihiiri keräsi kamoja joka kerta! Kyseessä oli Jani "tiiliviiri vallaton" Kiviharju. Ja siellä kaikilla oli niin muukaavaa...Viestin lähetti cobol
Ja liekö seurausta Amerikan ajoista, mutta Järventie pisti myös ukkoa kiitettävästi seinille.