Järvenpään Puistoblues 2002

  • 776
  • 6

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Onko saitilta hemmoja lähdössä Vanhankylän niemen pääkonserttiin ? Suosittelen lämpimästi ! Loistavia bändejä kehissä. Fab. Thunderbirds ja Gary Moore mm.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Tottakai !

Ja vielä ÄTPPOMK kertsin jäsen !

Sorry tsättäys , mutta missä luuraavat bluesheebot ? Korak ? JHag ? etc. halloooooo ..............
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Kiinnostaisi lähteä mutta minkäs teet kun auto rupesi pissimään alleen eikä noin pitkälle matkalle sillä kannata lähteä . Ja se vanha trakvaattorikin kolisee liikaa alta .
Pitänee tyytyä kuuntelemaan kotona kunnon blueshemmojen tykitystä .
Muuten , tiistain oli täällä henkassa yksi norjalainen bluesbändi , Daniel Eriksen and the Blue Devils , oli kunnon kitaratykitystä että voi siis suositella ( kertokaas mikä kitara on kyseessä kun siinä keskellä on sellainen metallinen pyöreähkö osa , ei usein näe , slide ? ).
Ja Erik Valkama ( Scratch ) kotimaisista on yksi kova kitaratykitys kanssa.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Lähtemiseni on 50-50 prosenteissa. Tuttavapariskuntamme perui lähdön, joten huominen sää vaikuttaa lähtemispäätökseen. Puistoblyysissä on aina ollut nasta fiilis. Kuitenkin kesän hittituotetta, kannettavaa kaasugrilliä ei ole vielä hankittu. Olisi aika makeeta grillata vartaita yms. festareilla.
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Paikalla ollaan, juuri lasekeskelin tuosta Puistoblues 25vuotis juhlalehdestä että olen ollut paikalla yhtenätoista vuotena, nyt siis kahdestoista vuosi. Noista yhdestätoista vuodesta tosin 7 vuotta olen ollut ns"talkoolaisena" eli järjestymiehenä. Nyt taas on kolmas kerta peräkkäin kun olen vip-teltalla tuhoamassa ilmaisia ruokia ja juomia. Nyt olen tosi ensinmäistä kertaa kutsunut vieraita vippiin, aiemmin olen ollut kutsuttu.
Mistäs tunnistan brewerin niemessä, jotta tapaisin ensinmäisen JA jäsenen, niin vois käydä moikkaamassa.

Puistoblues harrastajille trivia kysymys: Olen ollut vanhakylänniemessä puistoblues konserttissa yhtenätoista vuotena, mutta kahdessatoista konsertissa, miten on mahdollista?
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Gammonthis / Mr. Pilli

Gammonthis : Kyseessä on dobro niminen soitin ( kitara )
Mr. Pilli : Liian paha trivia !
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös