Jännittävä kevät

  • 1 203
  • 2

Make

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Näyttää siltä, että meikäläiselle tuleva kevät on yksi jännittävimmistä kun ajattelee jääkiekon kannalta. Olen nyt vihdoinkin löytänyt muuttoni myötä todellisen suosikin myös liigasta. Ei varmasti mene kauheasti pieleen kun veikkaan Jukurien ja Tepsin olevan varteenotettavia mestariehdokkaita omassa sarjassaan. Uskon ainakin toisen heistä yltävän tavoitteeseensa eli mestaruuteen. Se on kuitenkin parasta, että näen suomalaista huippukiekkoa livenä joka viikko ja upealla Elysée arenalla. Odotan suurella mielenkiinnolla lauantaita, jolloin stadin kingit saapuvat Turkuun mittaamaan Tepsin nykykunnon. TPS on pelannut itsensä suoraan sydämeeni ja aion olla mukana ainakin kaikissa kotimatseissa. Tuleehan Jukuritkin tänne Kupittaalle, ja kohtaa nousussa olevan TuTon. TuTo on todella vaarallinen varmasti koko loppukauden ja vielä kotonaan. Toivotaan, että pisteet matkaisivat Mikkeliin. Täytyy myöntää, että liigamatsien ja Tepsin edesottamuksien seuraaminen on hieman päässyt laimentamaan mestisintoani, se on kai ymmärrettävää. Kaikesta huolimatta edessä on mahtava kevät pleijareineen meikäläisen kohdalla kun vielä odottelen Jukureille sitä historiallista neljättä peräkkäistä mestaruutta. Se tulee olemaan erittäin kovan ja onnekkaan työn takana mutta kuitenkin mahdollinen. Uskonkin Jukureiden olevan parhaimmillaan juuri silloin.
Esittäisin yhden kysymyksen Teille hyvät jääkiekon ystävät: Olenko mielestänne uskollinen kannattaja vai takinkääntäjä? :)
 

Sumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sentteri Jumalan armosta Patrik Westerback
Aikamoinen takinkääntäjä
on tuo Make leppoinen.
Mystinen on säätäjä
vaikka seurauskollisuus heppoinen.

...olipas huono näin aamuiseksi...
 

kakes

Jäsen
Minun mielestäni takinkääntäjä.En voisi kuvitellakkaan kannattavani jotain muuta kuin mainitsemaani suosikkijoukkuetta.Vaikka muuttaisin vaikkapa pohjoisnavalle.
Sitäpaitsi liigan painiottelut eivät kiinnosta minua pätkääkään.
Ei hemmetti,tulipa jyrkkä kannanotto.Kevätväsymystä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös