Jäikö jotain sanomatta - sano se täällä

  • 5 697
  • 31

gebardi

Jäsen
Kaikilla on tilanteita joissa jää jotain sanomatta kohteliaisuus tai muista syistä tai ei juuri sillä hetkellä keksinyt mitään iskevää. Jäikö tämä kaivertamaan mieltä? Ei hätää, nyt voit sanoa sen täällä kaikkien Jatkoaikalaisten kuullen.

Minä aloitan.

"Voitteko nyt jumalauta olla hiljaa kun en enää jaksa kuunnella teiän juttuja. Kohta on näyttö kaulakoruna jos ei ala hiljentymään!!"

Terveisiä vaan työkavereille.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
"Jos sä haluut tupakkaa, niin mene perkele pyytämään isältäs, mä en vittu rupee ostelemaan pennuille tupakkaa!" - Alkuperäinen sanonta meni näin: Ei oo papereita mukana...
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Ratkaise joskus ite joku ongelma, äläkä vaivaa mua ihan joka kerta. Mulla on näitä omiakin hommia tässä ihan riittämiin, joten jos nyt vittu voisit painua helvettiin siitä. Sitä paitsi olen tämänkin asian sulle aika vitun monta kertaa selittänyt, ja siitä huolimatta se olen yleensä minä joka joudun sinun asiakkaallesi soittamaan kun et vittu tajua päivänselviä asioita/ohjeita.

Töissä on kivaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
"Vittu, mä ämmä tapan sut!"

Ollessani pomon pakeilla ja sen selittäessä, minkä vuoksi ne eivät päätyneet minuun täyttäessään vakipestiä vaikka olen tehnyt ansiokkaasti niillä parin vuoden ajan ekstrausvuoroja.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No sori. NOT.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
"Var så god."

Joskus joku asiakas sanoo tack, niin sitten sitä menee ihan lukkoon ja ihmettelee, että mitä sitä sanoisi.

"You should return keys earlier."

Tummaihoinen työkaveri viivästyttää yöllä töiden alkamista, kun ei ole palauttanut avaimia ajoissa. Sitten, kun avaimet lopulta tulevat, totean vain, että "thank you".
 

RDivis

Jäsen
Tehkää nyt itekki välillä jotain saatana! Mulle aina kaikki; Sähän voisit tehdä.. Teeppä sä tämä.. Hei, sähän voisit!!... Jos se johtuu siitä, että ette osaa/uskalla nii opetelkaa. Sitä varten me jätkät ollaan täällä OPISKELEMASSA näitä asioita. Jos ette vaan viitsi nii haistakaa paska!

----------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------

Näin tekisi kovin usein mieli sanoa jos on projektityöskentelyä tms. ryhmätyö hommaa. Muttakun on tälläne I aim to please-persoonallisuus.. Eipä ne muut siinä opi ja varmasti näkyy tiedoissa ja arvosanoissa, mutta komoon!
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Kollegalle, nainen: "Voisitko olla välillä edes hetken hiljaa saatana!"
Esimiehelle, nainen: "Ota järki käteen vitun puupökkelö!"
Ex-tyttökaverille: "Jätä mut rauhaan, kiitos. Hyvä, tee vaan itsemurha."
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika monelle naiselle: "Näytät itse asiassa typerryttävältä traanitynnyriltä, taidat olla silkkaa silavaa, ihosi vaikuttaa kuun pinnan ja appelsiininkuoren sekoitukselta, mitkään vaatteet tai meikit eivät sinua kaunista. Pannaanko?"
 

anzie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
"Eikö poliisisetä osaa liikennesääntöjä?"

Odotin pikkukylässä (ketään muuta ei siis ollut liikenteessä) kolmion takana noin 20 sekuntia että poliisi tajuaisi ajaa risteyksen yli omalla vuorollaan. No eivätpä tajunneet ja seuraavaksi he sitten pysäyttivätkin minut ja puhalluttivat.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
vie tuosta Kimmolle näkkileipää.

niin minun olisi pitänyt sanoa eräälle sudeettisavolaiselle työtoverittarelleni, kun tämä tuli paskantärkeänä monta kertaa töihin julistaen fritsuillaan mehevää rakkauselämäänsä. Pölynimurin ja hänen välistään luultavasti tosin. En ihan vaan kehdannut. Nyt vituttaa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Olitpa huono ja onpa sulla pieni.

Mä alan tykätä susta.

"Sulla vissiin ei ole pienintäkään käsitystä siitä, miten naisen kroppa toimii. Annas kun täti neuvoo."

"Miten sut on päästetty kotoa ilman valvontaa?"
 

Viljuri

Jäsen
Muutaman kerran olisi pitänyt vastata "kyllä".

Ei että varovaisuudestakaan nyt hirveästi kärsisi, jos asuinpaikka on "Malmi" tai vaikkapa jokin pitkän metromatkan päässä oleva osoite tai pääradan paikkakunnat.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
"Ei, mä lähden kotiin, yksin."

"Iseasiassa et saa, koska mä en todellakaan halua että sä soittelet tai viestittelet mulle."

"En mä kiitos, mä oon ottanu jo ihan tarpeeks snapseja tälle illalle."

"Ei ole sun taukos nyt, mua vituttaa tehdä sun hommas jatkuvasti eikä mua vois vähempää kiinnostaa pitääkö sun just taas soittaa sille sun idiootille poikaystävälle, hoitakaa vittu asianne muulloin tai anna sille kenkää. Ja turha lirkutella ja lääppiä, tiedän ettet anna kuitenkaan eikä itseasiassa vois vähempää kiinnostaakaan."
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
oikeastaan tänään oli yksi kiva nais ihminen asiakkaana ja hänellä oli suht isohko rintavarustus.

Siinä olisi tehnyt mieli tunkea naamaa niiden väliin yms yms yms.

En edes voi sensuurin takia sanoa kaikkea mitä tuli mieleen mutta sainpahan tämänkin nyt sydämeltäni pois!
 

d2uce

Jäsen
"Sulla vissiin ei ole pienintäkään käsitystä siitä, miten naisen kroppa toimii. Annas kun täti neuvoo."

"Miten sut on päästetty kotoa ilman valvontaa?"

"Mikä vittu teitä porilaisia oikein vaivaa?"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös