Maus kirjoitti:Huomennahan se jo nähdään keiden paidat jäädytetään. Onko kenelläkään "varmaa" tietoa niistä? Itse pidän Timo Suden numeroa varmana, mutta eihän Jutilaa kuitenkaan..? Eihän? (ei sentään vielä).
Kaivanto kirjoitti:Monen muun tavoin olen sitä mieltä, että jos Suden numero jäädytetään, tulisi samalla jäädyttää myös Ekku Lehtosen numero ja vice versa. Miesten samalle aikakaudelle osuneet urat ovat niin identtiset, etten käsitä, millä eron voisi vetää. Miksiköhän Suden nimi vilahtelee spekulaatioissa paljon useammin?
Kaivanto kirjoitti:Monen muun tavoin olen sitä mieltä, että jos Suden numero jäädytetään, tulisi samalla jäädyttää myös Ekku Lehtosen numero ja vice versa. Miesten samalle aikakaudelle osuneet urat ovat niin identtiset, etten käsitä, millä eron voisi vetää. Miksiköhän Suden nimi vilahtelee spekulaatioissa paljon useammin?
Vaughan kirjoitti:Jos nyt kuitenkin spekuloidaan, miksi jotkut nostavat Suden Lehtosen yläpuolelle, niin sille voi keksiä pari perustetta: a) Suden kokonaispistesaldo sittenkin Lehtosta kovempi, b) maalintekijöitä arvostetaan enemmän kuin pelinrakentajia, c) Susi oli joukkueen kapteeni ja d) Susi pelasi maajoukkueessa enemmän kuin Lehtonen.
Nännimäinen kirjoitti:Susi on uransa jälkeenkin ollut näkyvästi Tapparan touhuissa mukana. Ekkuhan poistui tyylinsä mukaisesti kuvasta heti aktiiviuran päätyttyä.
tombraider kirjoitti:Timot Sus ja Juti killuvat sitten katossa
Maus kirjoitti:Meinasi nauru tulla kun kuuli Jutista. Ei sillä etteikö mies Tapparan isoja nimiä olisi, mutta on moni kovempi joutunut odottamaan pitempäänkin. (ja joutuu edelleen). Vähän sama maku jäi suuhun kuin Ilveksen nostaessa Risto Jalon paidan kattoon. Eikös mies ollut silloin itse toimitusjohtaja..?
Vaughan kirjoitti:Edelleenkin olen sitä mieltä, että Lehtonen olisi pitänyt jäädyttää nyt, ja Jutilan aika olisi koittanut yhdessa Ojasen kanssa muutaman vuoden päästä.
Tappara on julkaissu ensikauden pelaajien pelinumerot ja pisti silmään että #12 Jukka Peltola ja #16 Juha Kiilholma molemmat vaihtoivat pelinumeroita. Oisko taas jäädytyspippaloita Tampereen suunnalla?
Jos näin on niin ehdolla ovat varmasti seuraavat nimet: Erkki Lehtonen(12), Aleksander Barkov(16) ja Pertti Koivulahti(16).
Tuosta on kyllä aika helppo pudottaa yksi nimi pois, vaikka kaikki ovatkin ansioituneita Tappara-pelureita: ei kai nroa 16 jäädytetä kahdella nimellä sentään! Toisaalta mikä minä olen näitä käytäntöjä tietämään... ;)
Pikaisen googlettamisen perusteella Saviano on P-Amerikassa pelannut numerolla 12 ja Benoit numerolla 16, joten voi hyvinkin olla että samat on käytössä rapakon tälläkin puolella.
Tää taisi mennä aika nappiin. Noi numerot toimistolta kerrottiin kun pamerikkalaisten numeroita udeltiin.
Mainostetaan nyt vielä hieman ohi aiheen, että jo Heinäkuun 27. päivä on mahdollista nähdä Tapparan uusia jannuja, mukaanlukien ainakin Saviano ja Benoit, Raumalla Pitsiturnauksessa. Tappara Fan Club koittaa saada matkaan bussia seuraamaan Tapparan otteita Pitsissä, joten nimeä vaan tulemaan!Jaa-ha, olis jo elokuu että pääsis näkemään näitä uusia (ja vanhojakin) jannuja ihan livenä. Ainakin minä alan jo potea lievää lätkäkuumetta, varsinkin kun viimepäivinä on aurinko ja kesä olleet kadoksissa...