Jääkiekon MM-kisaseurantasovellus matkapuhelimeen?

  • 4 059
  • 7
Tila
Viestiketju on suljettu.

Juverto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuli tässä duunia paiskiessa mieleen, et olisko android puhelimelle mitään hyvää kisaseurantasovelusta kenelläkään tiedossa? Kiinnostaisi nähdä MM-kisojen tilastot suhteellisen reaaliajassa kun ei kokoajan ehdi netistä tai TV:n kautta seuraamaan. Olen kyllä suorittanut etsintöjä mutta ei ole vielä löytynyt.

Kellään mitään vinkkejä?
 

Karpalovodka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kabinetti KooKoo
Tuli tässä duunia paiskiessa mieleen, et olisko android puhelimelle mitään hyvää kisaseurantasovelusta kenelläkään tiedossa? Kiinnostaisi nähdä MM-kisojen tilastot suhteellisen reaaliajassa kun ei kokoajan ehdi netistä tai TV:n kautta seuraamaan. Olen kyllä suorittanut etsintöjä mutta ei ole vielä löytynyt.

Kellään mitään vinkkejä?

Kokeileppa IHHF 2012 sovellusta. Tästä sovellukseen
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Kellään mitään vinkkejä?

Eihän tämä tavallaan ole mikään vinkki lätkäsovellukseen, mut jos ei visualisuus ole niin justiinsa, niin itse käytän vanhaa kunnon Teksti-tv sovellusta. Edelleen se helpoin ja nopein. Yle ja 601.
 

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
MTV Media on kehitellyt sen 2nd screenin, mutta ei ole viitsinyt Androidille sitä tehdä. Kyllä Nokialle ja Applelle on saatavilla ... Yleisestikin aika perseestä Maikkarin liveseuranta -mahdollisuudet. Täytynee kokeilla tuota IIHF :n sovellusta, vaikuttaa kuvista päätellen ihan hyvältä. Otteluohjelman, tilastot ja joukkueet katson puhelimellani IIHFn sivuilta. Kirjanmerkit siinä etusivulla.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Ihan hyvä tuo IIHF:n sovellus, harmittaa vaan kun maalien syöttäjät eivät näy tilastoissa, ainoastaan maalintekijät. Ketjut ovat iso plussa.
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
IIHF:n kisasovellus vaikuttaa aika hyvältä. Laitoin juuri sovelluksen muistuttamaan minua kiinnostavista peleistä. Erilaisia mahdollisuuksia notifikaatioihin löytyy myös, halutessasi saat ilmoituksen maaleista, sekä tilannepäivityksen erien lopussa tai ottelun päätyttyä.
 

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
Mistä tuon mtv median nokialle kehittämän sovelluksen löytää? Yritin sitä etsiä, mutta en löytänyt.

2nd screen (mtv3.fi)

En tiedä yhtään onko tuossa liveseurantaa, tilastoja tai joukkueita vai onko pelkkään "leijonien kannustukseen".

IIHF :n sovelluksen liveseuranta huono, lähes olematon. Pelaajat kuvineen ja tietoineen+otteluohjelman näkee siitä hyvin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös