makumiitti
Jäsen
Lähtekää ny vaan suomusarjaan ei mestis menettäis mitään. Kyllä mä itekin haluisin et jos mun suosikkijoukkue räpiköisi kukon lailla et se tiputettais eikä säälistä jatkais pari kautta ja sitten ei ois edes seuraa.
Viestin lähetti makumiitti
Lähtekää ny vaan suomusarjaan ei mestis menettäis mitään. Kyllä mä itekin haluisin et jos mun suosikkijoukkue räpiköisi kukon lailla et se tiputettais eikä säälistä jatkais pari kautta ja sitten ei ois edes seuraa.
Viestin lähetti Pelicans81
Sä voit lähtee räpiköimää ihan muualle, jos ei oo ton parempaa sanottavaa.
Viestin lähetti Putte
Mitäs säälistä jatkamista se on jos Kouvolassa kerätään KooKoolle rahaa mestistä varten. Samanlaista hattu kourassa rahan keruuta se on ihan jokaisella mestispaikkakunnalla kun seurat kilpailevat sponsorieuroista. Tuskinpa tuo suosikkijoukkueesi Hermeskään kylpee rahoissa.
KooKoohan ei ole missään vaiheessa virallisesti ilmoittanut jääkiekkoliittoon luopuvansa sarjapaikastaan.Viestin lähetti makumiitti
Sitä säälii siinä on että kerran on jo sanottu että KooKoo luopuu Mestiksen sarjapaikastaan, ei Hermekselläkään varmaan talous mikään paras ole* mutta en siltikään haluaisi että Hermes rupeaisi vekslaamaan sarjapaikkansa kanssa jos kerran olisi jo luovuttu.
Aijjaa tuota en ole tiennytkään. sorianteeksiursäktaförlåtsorryolenpahoillani.Viestin lähetti Jani82
KooKoohan ei ole missään vaiheessa virallisesti ilmoittanut jääkiekkoliittoon luopuvansa sarjapaikastaan.
Mikäli näin olisi taphtunut olisi Mestiskarsintojen kolmonen SHT noussut heti Mestikseen.
Viestin lähetti Jani82
KooKoohan ei ole missään vaiheessa virallisesti ilmoittanut jääkiekkoliittoon luopuvansa sarjapaikastaan.
Mikäli näin olisi taphtunut olisi Mestiskarsintojen kolmonen SHT noussut heti Mestikseen.
Viestin lähetti HCM
Anteeksi, että olen näinkin pessimistinen, mutta pitäisi aina muistaa: haetaanko tekohengitystä 1-2 kaudeksi kun pitäisi hakea jatkuvuutta?
Viestin lähetti Jani82
Viestin lähetti Everton
Vanhat sponsorit jatkavat KooKoon tukemista ensi kaudellakin, mutta nuo rahat tullaan siis käyttämään muuhun kuin edustustoimintaan. Siksi tuo uusien sponsorieurojen löytäminen onkin varmasti vaikeaa: potentiaalisista tukijoista on jo saatu niin paljon irti.
Viestin lähetti siffa
Omalta osaltani olen seurannut asioiden etenemistä ja vetänyt omia johtopäätöksiäni.
Kausikorttivaraukseni tulen tekemään viikon lopun aikana. Riippuen ilmasta niin ehkä siellä KPL:n markkinoilla.
Ensi kauden mahdolliseen Mestis-joukkueeseen olisi saatava jo tässä loppukirivaiheessa sitoutettua Timo Nurmberg ja Mikko Liukkonen. Pidän näiden pelaajien työ- yms. asioiden järjestelyn ensiarvoisen tärkeänä jo joukkueen markkinoinninkin kannalta.
Viestin lähetti Dynamite
Luigi nähdään KooKoossa 99 %:n varmuudella jos ja kun KooKoo jatkaa mestiksessä.
Mitä olen KooKoon pelastustalkoissa mukana olevan Esa Sirenin juttuja lukenut, niin Liukkonen pelaa KooKoossa jos KooKoo pelaa Mestistä ja hyvä työpaikka löytyy. Jukureiden johdossa kai pidetään itsestäänselvyytenä sitä ettei KooKoo Mestiksessä ensi kaudella pelaa.Viestin lähetti Jukka L
Onko tämä tieto? Luigia ollaan tuomassa taas kovaa vauhtia Jukuripaitaan ensi kaudeksi?
Viestin lähetti KooPee
Mitä olen KooKoon pelastustalkoissa mukana olevan Esa Sirenin juttuja lukenut, niin Liukkonen pelaa KooKoossa jos KooKoo pelaa Mestistä ja hyvä työpaikka löytyy. Jukureiden johdossa kai pidetään itsestäänselvyytenä sitä ettei KooKoo Mestiksessä ensi kaudella pelaa.
Viestin lähetti siffa
Kausikorttivaraukseni tulen tekemään viikon lopun aikana. Riippuen ilmasta niin ehkä siellä KPL:n markkinoilla.
Suurella joukolla varailewmaan kausikortteja markkinoilta!!!!!! Siellä nähdään!
Toivottvasti KooKoo pelaa ensi kaudella Mestistä, mutta toivottavasti Backrow 4DI lopettaa huutelun, mitä olet itse muka tehnyt KooKoon hyväksi.Viestin lähetti Takarivin 4DI
Sorry - ensin haistatitte niille, jotka työt tekivät. Apuja ei kai löytynyt silloin kun tarvittiin. Nyt doc- jokkeri elvistelee kylällä pelastajana. MIKSI SINÄ DOC JOKKERI ET AUTTANUT ENNEN HAAKSIRIKKOA????
Viestin lähetti Takarivin 4DI
Sorry - ensin haistatitte niille, jotka työt tekivät. Apuja ei kai löytynyt silloin kun tarvittiin. Nyt doc- jokkeri elvistelee kylällä pelastajana. MIKSI SINÄ DOC JOKKERI ET AUTTANUT ENNEN HAAKSIRIKKOA????
Viestin lähetti Dynamite
Luigi nähdään KooKoossa 99 %:n varmuudella jos ja kun KooKoo jatkaa mestiksessä. [/QUOTE
Ootko ihan varma ton prosentin suhteen...Itselläni on sellaista tietoa, ettet ihan ole oikeassa. Ainakin asunnon haku on käynnissä Mikkelissäpäin, ett' silleen...
Viestin lähetti pekutti
Ootko ihan varma ton prosentin suhteen...Itselläni on sellaista tietoa, ettet ihan ole oikeassa. Ainakin asunnon haku on käynnissä Mikkelissäpäin, ett' silleen...
No nimeä ei ole varmasti missään paperissa. Voidaanhan sitä asuntoa etsiä, täällä taas työpaikkaa. Molemmat joukkueet tietenkin kilpailevat Luigista ja yrittävät saada mahdollisimman hyvän paketin kasaan.
Toivottavasti Luigi ei mene toista kertaa väärään leiriin, mutta ymmärrän, että epävarmuus KooKoon tilanteesta voi vaikuttaa tilanteeseen.
Viestin lähetti teroz
Toivottavasti Luigi ei mene toista kertaa väärään leiriin, mutta ymmärrän, että epävarmuus KooKoon tilanteesta voi vaikuttaa tilanteeseen.
Ps. Yksi mies on sieltä jo Jukureihin sopimuksen tehnyt